Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääykää katsomassa punklegendan facebooksivulta... pkn

Vierailija
08.02.2015 |

Dead Kennedys linkitti uutisjutun Pertti Kurikan Nimipäivistä facebooksivuilleen. (Kyllä, bändistä on tehty jo useita kansainvälisiä uutisjuttuja The Independentiä myöten.) Punkkarit siellä ovat aivan lekeissä. Linkkiä on jaettu tuhansia kertoja ja keskustelua yli 700 kommentin verran. Pertti Kurikan Nimipäivät voittavat euroviisut jos sinne pääsevät. Tai eivät, ihan sama. Ainakin saisi olla Suomesta ylpeä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:22"]

Vitun invoja, johonkin laitokseen vaan, ketä kiinnostaa vammaiset tyypit.

[/quote]Olitko sinä se äiti perheensä kanssa Kampin ostoskeskuksessa eilen, jonka piti  ääneen nauraa pyörätuolissa istuvalle vammaiselle? Kun et luonnollisesti osaa hävetä, 11-vuotias poikani teki sen puolestasi. 

Vierailija
22/24 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:12"]

Tässäpä linkki vitun urpolta. Kiitos kauniista kielenkäytöstäsi. https://www.facebook.com/deadkennedys

[/quote]

Fuck you! Se kielenkäyttö kuuluu vitun punkkiin! Kurikkakin puhuu niin!

[/quote]Joojoo, mutta mä en ole "The Man". ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Vierailija " time="08.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:44"]

Mun mielestä on tosi mautonta ironisesti fanittaa vammaisia ja laittaa niitä esiintymään. Joten tulee sellainen fiilis että heitä hyväksikäytetään naurujen vuoksi :(

[/quote]

Kuka se nyt oikein "laittaa" noita jannuja esiintymään? Heillähän on ollut tuo bändi jo pitkään, se on heidän harrastuksensa. Ei ketään voi pakottaa tekemään musiikkia jos hän ei itse halua - vammaisia nyt varmasti kaikkein vähiten. Lisäksi kaltaisesi moralistit ovat varmaan olleet alkuaikoina sormi ojossa sanomassa bändiläisille, että eihän nyt kehareilla voi olla bändiä..
[/quote]

Ensinnäkin "kehari" ei kuulu minun sanavarastoon. Ja toiseksi tämä bändi tuntuu olevan monille joko vitsi tai friikkisirkus, ei tule minulle oikein hyvä mieli bändiläisten puolesta. T: aikaisemman viestin kirjoittaja, huolestunut empaatikko.

Vierailija
24/24 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:44"]

Mun mielestä on tosi mautonta ironisesti fanittaa vammaisia ja laittaa niitä esiintymään. Joten tulee sellainen fiilis että heitä hyväksikäytetään naurujen vuoksi :(

[/quote]Ei tässä ole mitään ironaa! PKN on aidointa punkkia mitä nykyään tehdään! Oikeaa, aitoa, omakohtaisen kantaaottavaa, haistattelevaa, aidoilla 70-luvun saundeilla tehtyä hc-punkkia! Ei ironiaa vaan total respect!

[/quote]

Paitsi että ei ole mitään tekemistä HC-punkin kanssa. HC keksittiin 80-luvulla ja on ihan erilaista kuin alkuperäinen 70-luvun punk. Kurikka on enemmän 70-lukua.

[/quote]Ok. Termit sekaisin mulla. Luulin, että hc tarkoittaa juuri sitä ensimmäistä "alkuperäistä" punkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä