Löydättekö tästä listalta mitään syötävää itsellenne? Minä en.
https://applebeescanada.com/menu/
Tämmöisiä ravintoloita on usa:ssa enemmistö, järjestään kaikki. Valikoima on tätä.
Mä en vaan löydä mitään mitä oikeesti haluaisin syödä. Pakon edessä joku salaatti.
Kommentit (66)
Suunnilleen kaikkea, mutta en kerralla.
Tulipa ikävä meidän pizzapuffaa 🍗🍟🍕
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, paljonkin.
Tuntuuko sinusta nyt laihalta, terveelliseltä ja paremmalta kun et muka löydä listalta mitään?
Tunnen. Enkä vain tunne vaan olen laiha, tervekin olen ja olo on hyvä niin fyysisesti kuin omantunnon puolesta.Juuri kävin vaakassa, en kerro mitä näytti mutta normaalipainon alarajalla keikutaan mikä ei tietenkään ole kauhean hyvä. Kolme-neljä kiloa suosittelee lääkäri nostamaan painoa.
Terveyttä edistän terveellisillä elämäntavoilla joihin kuuluu myös se, että roskaruokaa en syö. En syö muutenkaan lihaa tai lihatuotteita eettistä syistä.
Tämä on oma valintani ja elämäni. Jos se sinua jotenkin ärsyttää, mietipä miksi? Miksi koet ärtymystä ja jopa vihaa tuntemattoman ihmisen elämänvalinnoista? Tämän sanon koska takuuvarmasti niitä löytyy jotka vetävät herneen ja muut palkokasvit juurineen nenään.
No EIPÄ ole ihme että suomalaiset ovat lihavia kautta linjan, jos tuon kaltainen ruokavalio on normaali!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein 2000-luvun alkupuolella projektin kanadalaisten kanssa, ja olihan siinä ihmettelemistä.
Aikaeron takian heräsin jo aamuyöstä, ja puolikkaan suomalaisen hotelliaulan kokoisessa huoneessani vedin tunnin aamulenkin sukkasillani kokolattiamatolla.
Aamiaiselta taisin ottaa kahvin ja jonkun sämpylän, ja vähän munakokkelia. Kaikki ne rasvassa uppokuumennetut makkarat jäivät suosiolla muille.
Ja lounasta sitten: aluksi tuotiin aina iso muki kahvia, jota hörpittiinkin läpi koko aterian Veden suhteen oli joku jännä juttu, en muista liittyikö verotukseen vai mihin, mutta pelkkää vettä ei millään tuntunut olevan mahdollista saada.
Salaatteja oli niukasti, valtavia määriä ranskalaisia ja friteerattua kanaa. Tuossa aloituksen ravintolassa on kyllä yksi annos, jonka voisin syödä: sellaisenaan pariloitua kanaa ja salaattia.
Oliko tarjolla kanadanranskalaisten poutine?
_______
Ei ollut poutinea, ei ollut Quebecissä. Mutta 35 astetta pakkasta oli!
Kasvisvaihtoehdot olemattomat ja kaikki annokset näyttää siltä, että niissä on kilo rasvaa ja suolaa. Tuo lihan määrä ällöttää. Hammaspeikko innoistui noista kakuista. Ihan kamalan näköistä ruokaa. Jos olisi pakko ottaisin salaatin ja sipulikeiton.
No kyllä hamppari kelpaisi mutta aika mättöä on. Ranskalainen sipulikeitto ja kanasalaatti voisivat tulla useimminkin kyseeseen.