Löydättekö tästä listalta mitään syötävää itsellenne? Minä en.
https://applebeescanada.com/menu/
Tämmöisiä ravintoloita on usa:ssa enemmistö, järjestään kaikki. Valikoima on tätä.
Mä en vaan löydä mitään mitä oikeesti haluaisin syödä. Pakon edessä joku salaatti.
Kommentit (66)
Mikä lie rahvaiden pikaruokaketju.
On oikeitakin ravintoloita, tuo on sikäläinen ABC-huoltamo
Kyllä, paljonkin.
Tuntuuko sinusta nyt laihalta, terveelliseltä ja paremmalta kun et muka löydä listalta mitään?
Löytäisin. En ole nirso, ja on vaikea kuvitella menyytä, jolta en löytäisi mitään syötävää.
Öööh...tuollahan on menussa jotakuinkin kaikki mitä voi kuvitella.
Mitähän ap noin normaalisti mahtaa syödä? Maksalaatikkoa?
Tonnehan vois muuttaa asumaan, ei kun makuupussi lattialle, mumskis ja maiskis vaan.
Mitäs siellä listalla sitten pitäisi olla?
Kyllähän nuo näyttää oikeinkin herkullisilta. Ap:n mieliruokaa varmaan joku iänikuinen pottu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä lie rahvaiden pikaruokaketju.
*rahvaan.
Opettele tuntemaan sanat, joita käytät.
mulle ei mitään menulta koska olen vegaani. yks vesipullo kiitos!
Hyvän näköisiä pihvejä. Näyttää muyten halvalle paikalle. Mikset mene dineriin? Niistähän saa mitä vain.
Söisin. Ja kun en jaksaisi enää syödä, panisin... nukkumaan.
Olen asunut Amerikassa muutaman vuoden ja siellä oli hyvin paljon erilaisia ravintoloita. Tuo on vain yksi ja kyllä, jos mieleni tekisi jotain tuollaista ruokaa, niin saattaisin löytää vaikka
Ei ollut mustaa makkaraa, poronkäristystä eikä muikkukukkoa. 😤
En syö lihaa, joten aika vähän olo vaihtoehtoja. Pinaatti-artisokkadippi kuulosti hyvältä, mutta onkohan siinäkin käytetty laardia tms...
Oi nam! Kelpais melkein kaikki!
Yleensä syön kotona juurikin salaatteja ja muuta terveellistä niin kun menen ravintolaan niin haluan jotain ihanaa rasvamättöä!
Niin ja bmi on 20,7. Kun joku tulee kuitenkin läskittelemään. :D
Alkuruoat vaikutti oikein kivoilta. Ja kanat.
En syö naudanlihaa, eli joku vegeburgeri olis kiva, tuoss ei kai ollut, en niin tarkkaan kyylännyt. Täytyykin katsoo vielä uudestaan, ja jälkkäreitäkin varmaan on?
Söisin.