Jännä kun pääsykokeissa yliopistoihin ei ole enää ennakkomateriaalia luettavaksi?
ennen piti päntätä kirjoja ulkoa
nyt ei
esim
Kommentit (24)
Suomalaisilla on korkea ÄO. Yhteiskunnan keskimääräinen ÄO vaikuttaa yhteiskunnan toimivuuteen merkittävästi. Suomalainen yhteiskunta toimii - vielä.
On itsestään selvää, että ihmiset joilla on matala ÄO, ovat suuremmassa vaarassa jäädä köyhiksi
Tuosta kuvaajasta selviää, miksi johtajat on miehiä ja miksi miehien kuuluu saada enemmän palkkaa.
Fakta: Miesten älykkyysjakauma on laajempi.
Seuraus: Käytännössä kaikki erittäin älykkäät ovat miehiä.
Tutkimus:
Ulster Institute for Social Research:
https://www.researchgate.net/publication/309120677_Sex_differences_in_i…
Tulos:
Men showed greater variability than women on the Full Scale IQ
Lausuma:
Dr Paul Irwing, a senior lecturer in organisational psychology at Manchester University:
"There are 30 times the number of men with an IQ of 170-plus as there are women."
https://www.independent.co.uk/news/education/higher/dr-paul-irwing-ther…
Niin
Niissä joiden ÄO on 120 tai yli
On jo 2 kertaa enemmän miehiä kuin naisia
Ei heille löydy kaikille älykästä naista
"Dr Paul Irwing: 'There are twice as many men as women with an IQ of 120-plus"
https://www.independent.co.uk/news/education/higher/dr-paul-irwing-ther…
Miehet ovat yliedustettuina huippuälykkäiden joukossa. Siksi 97% tieteen Nobel-palkinnoista on mennyt miehille. Äärimmäisen älykkään miehen on turhaa haaveilla parisuhteesta naisen kanssa, koska vertaistaan seuraa ei ole markkinoilla tarjolla. Siksi monet nerot ovat aina olleet yksinäisiä sieluja.
Diplomi-insinöörit on tämän maan rakentaneet ja nostaneet rikkauksiin
Suurin osa Mensan jäsenistä on
1) miehiä
2) diplomi-insinöörejä
Se on moodi, DI-mies
DI peukuttaa omia kommenttejaan. Se on nerouden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat yliedustettuina huippuälykkäiden joukossa. Siksi 97% tieteen Nobel-palkinnoista on mennyt miehille. Äärimmäisen älykkään miehen on turhaa haaveilla parisuhteesta naisen kanssa, koska vertaistaan seuraa ei ole markkinoilla tarjolla. Siksi monet nerot ovat aina olleet yksinäisiä sieluja.
Vaikutat epävarmalta. Jos on hyvä itsetunto, ei ole tarvetta kirjoittaa tällaista paskaa. Nero sinä et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat epävarmalta. Jos on hyvä itsetunto, ei ole tarvetta kirjoittaa tällaista paskaa. Nero sinä et ole.
Noh noh
Vierailija kirjoitti:
Niin
Niissä joiden ÄO on 120 tai yliOn jo 2 kertaa enemmän miehiä kuin naisia
Ei heille löydy kaikille älykästä naista
"Dr Paul Irwing: 'There are twice as many men as women with an IQ of 120-plus"https://www.independent.co.uk/news/education/higher/dr-paul-irwing-ther…
Tämä on totuus
jännä että vaikka olen 55 vuotias ukkeli niin sain kutsun kahteen yliopiston pääsykokeeseen
Ap
Vierailija kirjoitti:
jännä että vaikka olen 55 vuotias ukkeli niin sain kutsun kahteen yliopiston pääsykokeeseen
Ap
💕💕
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sait kutsun? Sinne pääsee kun vain hakee.
Vierailija kirjoitti:
Ap
on se vaan totta, että miehet on kermaa
jännä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
no toinen on erityisopinto kestää vuoden ja sinne otetaan vain 5 ihmistä opiskelemaan, ja haastateltavat valittiin papereiden perusteella, toinen on yleishaku kieltenopiskeluun
tosin onhan minulla jo parikin yliopisto-maisteri-tutkintoa taustalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
no toinen on erityisopinto kestää vuoden ja sinne otetaan vain 5 ihmistä opiskelemaan, ja haastateltavat valittiin papereiden perusteella, toinen on yleishaku kieltenopiskeluun
tosin onhan minulla jo parikin yliopisto-maisteri-tutkintoa taustalla
En ole mikään turha ukko
Ap
Onpa jännittäviä teorioita. Kumma kun nämä älykkäät miehet sitten jäävät yliopistokoulutuksen ulkopuolelle 🤷
esim hain kielten, englannin ohjelmaan, eri yliopistoille ja on 1 pääsykoe ei ennakkomateriaalia!