Miksei ihmiset enää tilaa lehtiä?
Sivistymättömät moukat. Minulle tule 7, Hymy, Hevoshullu ja Ultra. Kysykää mitä vain.
Humanisti.
Kommentit (39)
Miksi maksaisin valheista mitä siellä kirjoitetaan!
Ei ole varaa moisiin ylellisyyksiin. On tullut joskus puutarhalehti, tieteen kuvalehti, kunto plus, suuri käsityö jne. Nykyään tulee vain koiramme.
Tilasin pitkästä aikaa hs paketin, la-su lehdet sekä nettiluku oikeudet. en ole paperiversioon koskenut enää;) pelkkä digi piisaa minulle. maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa. Muuten tilaisin.
pyydä äidiltäs joululahjaks alibin vuositilaus.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin pitkästä aikaa hs paketin, la-su lehdet sekä nettiluku oikeudet. en ole paperiversioon koskenut enää;) pelkkä digi piisaa minulle. maailma muuttuu.
Pyyhitkö vessassakin digillä persukses?
Laitan 2/5, koska veti suupieliä ylöspäin.
Koska Myrkkyä ei enää valmisteta.
Juuri tilasin vuodeksi Kalle Ankan vuosikausien tauon jälkeen. 232 €. Tilaajalahjoina pitäisi tulla sekä reppu että rantapyyhe. Ja joka viikko varmaan taas niitä oheisjuttuja, jotka aion antaa veljeni lapsille.
Siksi koska ne voi lukea kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
Koska Myrkkyä ei enää valmisteta.
Myrkky oli huippuhyvä lehti, samoin Mad.
Vieläkö Hevoshullussa Misty vastaa?
Tilaisin heti Mustanaamion, jos sitä vielä julkaistaisiin.
Naistenlehdet ovat täynnä mainoksia ja sisällöksi naamioituja mainoksia. Sanomalehdet luen netissä tuoreeltaan ilmaiseksi, enimmäkseen ulkomaisia. Mistään timanttisisällöistä ala maksaa. Paikallislehden saan lukea töissä ilmaiseksi. Tietoa löytää netistä ja kirjastosta. Melkein kaikista lehdistä on tullut ihan surkeita. Olin vielä joitain vuosia sitten printtimedian ehdoton kannattaja.
Ultran tilasin kerran läpällä, kun mulle soitti lehtimyyjä ollessani vaikutuksen alaisena. Sain onneksi peruttua tilauksen päihtymystilaan vedoten. Tosi kallis lehti ja samat vanhat alieni- ja taikakivijutut näissä kiertää. Ei kiinnostanut edes talouden foliohattua.
Kyllä tilaavat. Eivät ehkä paperisina, mutta digiversioina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyyhitkö vessassakin digillä persukses?
Igor, meillä täällä Suomessa käytetään wc-paperia ...
2/5
Aika moni tarttui provoon 2 pinnaa siitä.
Kysymys on ihan relevantti kyllä.
Itselleni tulee
Kaleva
Paikallislehti(en kero nimeä)
Tiede
Tähdet & Avaruus
Skeptikko
Käytännön Maamies + pari muuta ammattilehteä
Suomen Kuvalehti
Aku Ankka
Tilaisin, jossei siitä olisi tehty niin älytön härdelli eli pitää muistaa peruuttaa ajoissa jonkun monimutkaisen klikkailun kautta tai muuten yhtäkkiä laskutetaan megahinnalla seuraava kokonainen vuosi.
Jos olisi selkeitä niin ja niin kauan kestäviä tarjoustilauksia ilman mitään ylimääräistä sotkua niin tilaisin montaakin. On kiva kun postilaatikossa oottalee kiiltävä lehti.
Suurimman osan jutuista voi lukea netissä ja ilmaiseksi.
Perinteistä lehteä on tietysti kiva joskus selailla, mutta en viitsisi maksaa siitä. Työpaikan kahvipöydässä luen mitä siellä on, yleensä siellä on molemmat ip-lehdet ja Seiska ja pari muuta tarjolla.
Seiskasta ja Ultrasta en kyllä maksaisi yhtään mitään. Jonkun sanomalehden tilaamista korkeintaan voisin harkita, niissä on korkeatasoisempaa sisältöä.