Onko täällä ihmisiä, jotka ovat valmiita irtisanoutumaan töistänsä, ennen kuin ottaa koronarokotteen?
Kommentit (184)
Ainakin osaa ammattilaisista, joita ei ole rokotettu toivotaan irtisanoutuvan. Jonoa on oven takana työkkäristä passitettuja!
Jännä vaihtaa paikkaa puliukkojen ja akkojen kanssa. Saavat tarvitsemansa työn ja minä sossun luukulle!
Opiskelen tällä hetkellä alalle jossa tuolla voidaan alkaa kiristämään. Olen jo pohtimassa muuta suuntaa elämääni, vaikkapa yrityksen perustamista. Kehoni on minun, rokotteilla minua ei pomputella.
No en tienaa paljoa enempää kuin työttömänä. Paska palkka, joten aivan sama
Toistaiseksi en suostuisi rokotteelle. Toisaalta yrittäjänä työttömäksi jääminen edellyttäisi sitä, että asiakkaat kaikkoaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin osaa ammattilaisista, joita ei ole rokotettu toivotaan irtisanoutuvan. Jonoa on oven takana työkkäristä passitettuja!
Juu sairaanhoitajia ja lähihoitajia varsinki on kokoajan ollu jonoks asti🤣
Kyllä. Irtisanoudun mieluummin kuin otan tämän rokotteen.
En irtisanoudu. Mutta en pane pahakseni jos minut irtisanotaan jos työpaikan pitämisen ehtona on rokote.
Erinomainen ajatus. Irtisanoutukaa heti! Kiitos. T. Työkaveri
Joku sanoi, että rokottamattomat sairaanhoitajat irtisanoutuvat uupumuksen vuoksi! Onnea rokotetuille hoitsuille 😆
En aio irtisanoutua
En myöskään aio ottaa rokotetta, se on haitallinen terveydelle
Tulee aikamoiset karenssit sitten ja varmasti tuet aiotaan jossain vaiheessa vähentäään rokottamattomilta -40% ttt ikuisesti tai jotain.
Hei kaikille, STM ei suunnittele rokotuspakkoa. Yksittäisten lääkäreiden ulostulolla ei ole vaikutusta.
Rajalla on jo jonoa! Insinöörejäkin. Kai niillä rokotteet on 🤔
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen ajatus. Irtisanoutukaa heti! Kiitos. T. Työkaveri
Voidaan kokeilla ensi viikko miten pärjäät jos minä olen tekemättä työni.
T. Työkaveri
Irtisanoin jo T: Sairaanhoitaja.