Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa/tekemätöntä työtä pakoilet?

Vierailija
07.02.2015 |

Itse olen jo monta viikkoa lykännyt hammaslääkäriajan varausta. Joka ilta uskottelen itselleni, että huomenna varaan sen ajan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:10"]

Mielenterveysongelmia?

[/quote]

Masennus ja kissoja. En sentään itse sotke pitkin lattioita.

Vierailija
22/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriä myös. Naapuri on hammaslääkärini enkä uskalla edes hymyillä sille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lääkärille varata aika, mutta se jää aina soittamatta.. Siinä oikeestaan se pahin ja ahdistavin:D

Vierailija
25/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakua

Vierailija
26/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:10"]

Mielenterveysongelmia?

[/quote]

Masennus ja kissoja. En sentään itse sotke pitkin lattioita.
[/quote] voi kissaraukat :/

Vierailija
27/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tehdä yksi työhakemus. Pestä ikkunat, laittaa ja hinnoitella kirppiskamat. Imuroida ja puhdistaa kuolleet ötökät ikkunoiden välistä. Pestä pyykkiä. Yllättävän vähän näitä kyllä tulee nyt mieleen, vaikka olevinaan on kamala stressi tekemättömistä töistä? Ehkä se on tuo työhakemus ja haastattelu mitkä ahdistaa (hakemus on vain viitteellinen, haastis on jo sovittu), kun masentuneena on niin vaikea kehua itseään ja uskoa edes itse siihen, miksi juuri minä olisin paras siihen (kesä)työhön.

Vierailija
28/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashygienistille ajan varaaminen, kävin kyllä vajaa vuosi sitten, mutta lupailin itselleni käydä vuoden välein. Käyttämättömien vaatteiden ja tavaroiden pois vieminen. Vanhalla työpaikalla vierailu. Miesystävän hankkiminen, tätä olen pitkittänyt jo monia vuosia. Imurin pölypussejakin voisi ostaa kun yksi enää jäljellä, mutta pari kuukautta olen tätäkin helposti toteutettavaa asiaa vain miettinyt. Olen myös jonkun aikaa ajatellut tekeväni listan kaikista tekemättömistä asioista, mutta sekin on jäänyt. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä