Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksityötä normalisoidaan. Vasemmistoliitto pitää seksityötä Wolt-kuskin työhön verrattavana.

Vierailija
18.11.2021 |

Muutama vuosi ja työkkäristä tarjotaan tätä työtä naisille. Ei ole sattumaa, että tätä mainostetaan jatkuvasti Ylellä. Ja feminismin varjolla vielä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4c864078-7eb6-489c-9c12-ae230574205d

Kommentit (259)

Vierailija
81/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itselleen ja asettaa hintalapun, kertoo se jo paljon mielenterveydestä. Ei kukaan terve ihminen tarjoa itseään pantavaksi rahaa vastaan.

Minä väitän että jokaisella on hinta. Minulle tuskin kukaan suostuisi maksamaan sitä, mikä minun hintani olisi. Enkä osaa edes hintaani sanomaan näin äkkiseltään. Mutta esim jos pannoksena on lasten nälkäkuolema tai vaikka vaan koulutus, niin aika moni äiti on valmis myymään seksiä.

Vierailija
82/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten voi koskaan olla normaalia jos myydyistä palveluista ei saa laillisesti maksaa?

Miksi ei saisi maksaa?

En saa maksaa välittäjällesi, siinä on pieni ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan kuksivani jonkun hu*ran kanssa. Hyi helv..

Mistä tiedät ettet tee jo sitä?

Vierailija
84/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteissa todellakin on korjaamista ja paljon. Täälläkin palstalla saa jatkuvasti lukea kommentteja, kuinka kaikki alan tekijät ovat ihmiskaupan uhreja ja palveluja käyttävä mies limainen hyväksikäyttäjä. Onko tämä jotain naisten kateutta vai onko oikeasti näin vääristynyt kuva naisilla näistä työntekijöistä?

Anteeksi kateutta mistä?

Kysynpä vaan näin nuorena ja menestyvänä naisena :) Mistä olisin kateellinen seksityöläiselle? Saan seksiä ihanalta mieheltäni vaikka joka päivä, ja elämä hymyilee noin muutenkin. En silti pidä kyseistä ammattia kovin terveenä kellekkään pidemmän päälle.

Juuri näin. Yksikään nainen, joka voi tienata saman suuruisen summan esim. toimistotyössä, ei varmasti valitsisi seksityötä. Nämä naiset, jotka seksiä myyvät, ovat loppuviimeen tähän jollain tasolla pakotettuja. Joko heillä ei ole joko aidosti vaihtoehtoja tai he ovat niin riippuvaisia tietystä elintasosta, että ovat sitä kautta pakotettuja myymään itseään.

Itse opiskelin vuosia yliopistossa saadakseni asiantuntijatyön, jossa tienaan yli 100 000 e vuodessa. En ikinä olisi voinut myydä itseäni edes köyhänä opiskelijana, saati nyt, kun voin tienata paljon enemmän rahaa siistissä toimistotyössä. En ole kateellinen seksityöläisille, vaan näen heidät uhreina. Väitän, että jokainen heistä vaihtaisi kanssani paikkaa ammatillisesti, jos voisi tienata enemmän ja ilman, että joutuu luopumaan rahaa vastaan itsemääräämisoikeudesta omaan kehoonsa.

Vierailija
85/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opintojen aikana myynyt itseäni. Minun tarinani toki on vain yksi kaikista muista, mutta tästä on ihan tutkimustuloksia olemassa :) Jokainen voi itse vaikkapa etsiä netistä jos ei usko.

Mutta siis itse olin 20-vuotias kun olin pahasti masentunut, ja sairastin ptsdtä. Minut oli nuorempana raiskattu ja olin ollut väkivaltaisessa suhteessa. Tämä on muuten yleistä, että huonot kokemukset seuraavat toisiaan. Raiskattu ihminen menettää usein osan itseään ja identiteettiään. Kunnioitus itseään kohtaan häviää, koska se on viety pois.

Ulospäin saatoin vaikuttaa aivan täysipäiseltä ja onnelliselta. Sisällä tein kuolemaa.

Muistan sen ekan keikan minkä tein. Muistan sen mitä ajattelin aktin aikana. ”Kohta se on ohi, esitä mahdollisimman normaalia”. Asiakas oli jopa mukava ja ihan ok, mutta se ei muuttanut asiaa. Kotona sain paniikkikohtauksen ja itkin tuntitolkulla. Menetin tuona yönä osan itseäni. Tuntui kun ihmisyyteni olisi viety jälleen.

Edelleenkin nykyään 25-vuotiaana, koen tuon myymisen olleen jopa traumatisoivampaa kuin minkään muun mitä olen kokenut.

Sanonpa vaan että te jotka sanotte että osa on vapaaehtoisesti ja nauttii, mistä te sen tiedätte?

Ihminen osaa feikata vaikka mitä.

Vierailija
86/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli…

jos nainen harrastaa nuoruudessaan irtoseksiä kymmenien tai jopa satojen miesten kanssa JA/TAI harrastaa WFB-juttuja, niin sitä ei saa mies tuomita.

Mutta…

jos nainen on pyytänyt siitä rahaa, niin silloin mies saa tuomita naista?

Irtoseksi ja seksinmyyminen ovat molemmat yhtä pahoja! Kukaan mies ei halua naimisiin H U O R A N kanssa!!!

Ei se nyt ihan noin mene. Suurin osa miehistä kestää naisen menneisyyden miehet. Osa miehistä kestää myös sen, että nainen käy seksityössä suhteen aikana. Kyllä se tuomitseminen lähtee omasta heikosta itsetunnosta. Itse en tajua miksi ihmeessä seksityö tai seksin harrastaminen olisi naiselle tai miehelle huono asia. Parisuhteessa on omat sopimukset. En siis tarkoita, että parisuhteessa elävä kävisi vieraissa oli ne ilmaisia tai maksullisia. En vain ymmärrä. Mikäs siinä seksissä on niin pyhää, ettei sitä saa harrastaa kuin rajoitetusti?

Ennemmin mies joka hyväksyy naisen kymmenet tai sadat "menneisyyden miehet" nähdään epätoivoisena tossuna ja ressukkana joka ei parempaa saanut vaan joutui tyytymään entiseen pyörään. Ei tosiaan kerro hyvästä itsetunnosta.

Höpö höpö, kaikkien julkkisten ex tiedetään ja silti heillä on vientiä. Oli suomalainen tai ulkomaalainen julkkisnainen.

Vierailija
87/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itselleen ja asettaa hintalapun, kertoo se jo paljon mielenterveydestä. Ei kukaan terve ihminen tarjoa itseään pantavaksi rahaa vastaan.

Minä väitän että jokaisella on hinta. Minulle tuskin kukaan suostuisi maksamaan sitä, mikä minun hintani olisi. Enkä osaa edes hintaani sanomaan näin äkkiseltään. Mutta esim jos pannoksena on lasten nälkäkuolema tai vaikka vaan koulutus, niin aika moni äiti on valmis myymään seksiä.

Asun mielummin autossa/teltassa ja vierailen leipäjonossa. Ei lapsia, joten vastaan lähinnä itsestäni.

En ole myytävänä.

Vierailija
88/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun mielummin autossa/teltassa ja vierailen leipäjonossa. Ei lapsia, joten vastaan lähinnä itsestäni.

En ole myytävänä.

Kyllä olet

Vierailija
89/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen alamäkeä ei voi estää. Tällä maalla ei ole enää mitään periaatteita, sen kansalaisia ei arvosteta, rahaa heitetään kankkulan kaivoon ja koko kansan etu ei ole kenenkään intresseissä.

Koko kansan etu. Mikähän se olisi? Veikkaan että tyrkytät jotain ääripersujen psykooseja, joita peukuttaa sata hulluinta maalaisukkoa iltiksessä.

Heh, nyt on kunnon kuplanaisen vastaus.

Siis totta hemmetissä poliitikkojen täytyy ajaa koko kansan etua.

Vai ajattelitko että olisi iiihanaa kun pelattaisiin tulokkaiden omilla säännöillä.

Vierailija
90/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen opintojen aikana myynyt itseäni. Minun tarinani toki on vain yksi kaikista muista, mutta tästä on ihan tutkimustuloksia olemassa :) Jokainen voi itse vaikkapa etsiä netistä jos ei usko.

Mutta siis itse olin 20-vuotias kun olin pahasti masentunut, ja sairastin ptsdtä. Minut oli nuorempana raiskattu ja olin ollut väkivaltaisessa suhteessa. Tämä on muuten yleistä, että huonot kokemukset seuraavat toisiaan. Raiskattu ihminen menettää usein osan itseään ja identiteettiään. Kunnioitus itseään kohtaan häviää, koska se on viety pois.

Ulospäin saatoin vaikuttaa aivan täysipäiseltä ja onnelliselta. Sisällä tein kuolemaa.

Muistan sen ekan keikan minkä tein. Muistan sen mitä ajattelin aktin aikana. ”Kohta se on ohi, esitä mahdollisimman normaalia”. Asiakas oli jopa mukava ja ihan ok, mutta se ei muuttanut asiaa. Kotona sain paniikkikohtauksen ja itkin tuntitolkulla. Menetin tuona yönä osan itseäni. Tuntui kun ihmisyyteni olisi viety jälleen.

Edelleenkin nykyään 25-vuotiaana, koen tuon myymisen olleen jopa traumatisoivampaa kuin minkään muun mitä olen kokenut.

Sanonpa vaan että te jotka sanotte että osa on vapaaehtoisesti ja nauttii, mistä te sen tiedätte?

Ihminen osaa feikata vaikka mitä.

Asiakkaana en ole ollut. Mutta tavannut paljon seksityöntekijöitä, jotka ovat sitä avoimesti ja ylpeästi. Sitä juuri ajan takaa. Vaikka pakollinen ammattikoulutus alalle, niin karsiintuu pahimmat hyväksikäyttö yms.pois.

Vierailija
91/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole myytävänä.

Kaikki naiset on maksullisia. Monilla on vain vakkari ja ne kutsuu tilannetta parisuhteeksi.

Mies maksaa ensitreffien kahvista alkaen.

Vierailija
92/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole myytävänä.

En nyt. Joskus voit olla. Ja moni ei tajua, että on parisuhteessa olosuhteiden takia, vaikka rakkaus ja romantiikka on jo hävinnyt. Eikö se ole itsenä "myymistä"?

Ja miksi jonkun muun "paskajobin" tekeminen on ylevää, mutta seksin myyminen ei? Samanlaista itsensä myymistä molemmat.

Vierailija
93/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontulalta voisi kysyä haluaako hän itse mennä alalle politiikan jälkeen. Jos ei kiinnosta, niin miksi tyrkyttää sitä muille?

Onko hän sitä jollekin tyrkyttänyt?

Vierailija
94/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole myytävänä.

Kaikki naiset on maksullisia. Monilla on vain vakkari ja ne kutsuu tilannetta parisuhteeksi.

Mies maksaa ensitreffien kahvista alkaen.

Aina maksanut omat menoni. Mitä tykkäätte maksua vaativista naisista?

Vierailija
95/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole myytävänä.

En nyt. Joskus voit olla. Ja moni ei tajua, että on parisuhteessa olosuhteiden takia, vaikka rakkaus ja romantiikka on jo hävinnyt. Eikö se ole itsenä "myymistä"?

Ja miksi jonkun muun "paskajobin" tekeminen on ylevää, mutta seksin myyminen ei? Samanlaista itsensä myymistä molemmat.

Asutko jossain köyhässä ja kehittyvässä valtiossa? Seurustelu ei ole pakollista. Voin kieltäytyä seurustelusta.

Vierailija
96/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteissa todellakin on korjaamista ja paljon. Täälläkin palstalla saa jatkuvasti lukea kommentteja, kuinka kaikki alan tekijät ovat ihmiskaupan uhreja ja palveluja käyttävä mies limainen hyväksikäyttäjä. Onko tämä jotain naisten kateutta vai onko oikeasti näin vääristynyt kuva naisilla näistä työntekijöistä?

Anteeksi kateutta mistä?

Kysynpä vaan näin nuorena ja menestyvänä naisena :) Mistä olisin kateellinen seksityöläiselle? Saan seksiä ihanalta mieheltäni vaikka joka päivä, ja elämä hymyilee noin muutenkin. En silti pidä kyseistä ammattia kovin terveenä kellekkään pidemmän päälle.

Juuri näin. Yksikään nainen, joka voi tienata saman suuruisen summan esim. toimistotyössä, ei varmasti valitsisi seksityötä. Nämä naiset, jotka seksiä myyvät, ovat loppuviimeen tähän jollain tasolla pakotettuja. Joko heillä ei ole joko aidosti vaihtoehtoja tai he ovat niin riippuvaisia tietystä elintasosta, että ovat sitä kautta pakotettuja myymään itseään.

Itse opiskelin vuosia yliopistossa saadakseni asiantuntijatyön, jossa tienaan yli 100 000 e vuodessa. En ikinä olisi voinut myydä itseäni edes köyhänä opiskelijana, saati nyt, kun voin tienata paljon enemmän rahaa siistissä toimistotyössä. En ole kateellinen seksityöläisille, vaan näen heidät uhreina. Väitän, että jokainen heistä vaihtaisi kanssani paikkaa ammatillisesti, jos voisi tienata enemmän ja ilman, että joutuu luopumaan rahaa vastaan itsemääräämisoikeudesta omaan kehoonsa.

Et ilmeisesti ole koskaan tavannut itsenäistä seksityöntekijää? En ole asiakas, enkä seksityöntekijä, mutta olen heitä tavannut muussa yhteydessä. Mikä saa uskomaan, etteivät he tee työntää omasta valinnasta tai ylpeästi? Ja työssä näkee asiakkaan tyytyväisyyden. Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka saa seksiä vain rahalla. Halutaanko se ottaa heiltä pois?

Vierailija
97/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole myytävänä.

Kyllä olet

Näet jonkun telttailemassa. Ja meet kysymään hintaa? Entä jos tämä kieltäytyy?

Vierailija
98/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolle jos antaa pikkusormen, niin kohta ne ajaa läpi lakimuutoksen, että ei ole ollenkaan paheksuttavaa, että aikuiset lähisukulaiset nussii toisiaan. Miettikää jos yhteiskunta olisikin täysin avoin ja kaikki vasemmiston seksuaalirikokset paljastuisi.

Paheksuttava ja laiton ovat eri asioita.

Itse vastustan kiihkokristillisten avioitumista keskenään. Ajatelkaa lapsen etua!

Uskon, että jopa kiihkokristillinen lapsuus voi olla terveempi, kuin kiihkovasurin lapsuus, jossa lasta saattaapi paneksia omien perheenjäsenten lisäksi myös perheen kaikki tuttavat.

Nyt taidat sekoittaa erääseen tunnettuun lahkoon Suomessa.

Vierailija
99/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kateutta mistä?

Et ilmeisesti ole koskaan tavannut itsenäistä seksityöntekijää? En ole asiakas, enkä seksityöntekijä, mutta olen heitä tavannut muussa yhteydessä. Mikä saa uskomaan, etteivät he tee työntää omasta valinnasta tai ylpeästi? Ja työssä näkee asiakkaan tyytyväisyyden. Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka saa seksiä vain rahalla. Halutaanko se ottaa heiltä pois?

Tilastollisesti varakkaat naiset viihtyvät sinkkuina. Olisiko tässä jotain perää?

Vierailija
100/259 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kateutta mistä?

Tilastollisesti varakkaat naiset viihtyvät sinkkuina. Olisiko tässä jotain perää?

Eivät viihdy.

Heillä on vaikeuksia löytää miestä joka ansaitsee vielä paremmin kuin he. Niille miehille kun kelpaa myös bimbo jolla on isot rinnat ja voimakas seksivietti.