Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada hienhajusta vähemmän voimakas?

Vierailija
07.02.2015 |

Oon kyllästynyt tähän kainaloiden hajuun :( Käytän Doven Maximum protection -antiperspiranttia ja silti haisee. Paitojen kainalokohdat haisevat hirveän tunkkaiselta jne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ne bakteerit kainaloistasi, jotka hajun aiheuttavat. Kastele molemmat kainalosi neoamiseptilla. Minulla pitää hajun poissa noin kaksi viikkoa kerrallaan.

Vierailija
22/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:12"]

Tapa ne bakteerit kainaloistasi, jotka hajun aiheuttavat. Kastele molemmat kainalosi neoamiseptilla. Minulla pitää hajun poissa noin kaksi viikkoa kerrallaan.[/quote]

Mitä tuo neoamisepti on? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma resepti:

Suihku joka aamu, kainaloiden höyläys joka 4. päivä. Clarins/ Biothrem dödö puhtaalle iholle, puhdas paita ihoa vasten joka aamu (päällä oleva paita voi olla käytetty). Pese vaatteet hajustettomalla/sensitive pesuaineella väh. 40 astetta (huom. Villa yms herkemmät 30), rintaliivit käytössä 2 päivää ja pesuun (pesupussi 30-40).

urheillessa eri vaatteet ja materiaalit. Ulkomailla kuumassa voin hyvinkin käydä 3 x päivässä suihkussa.

mysteeri Aasiassa naiset eivät käytä dödöä.

Vierailija
24/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NeoAmisept on apteekissa myytävää desinfiointiainetta. 

Tärkein ohje: juo paljon vettä ja ole puhdas.

Vierailija
25/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo veden juominen on mainittu aika monta kertaa. Täytyy myöntää et mun pitäisi petrata siinä asiassa, en varmaan juo tarpeeks vettä päivittäin :/ AP

Vierailija
26/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä joskus käytänyt jotain näitä, jos hionnut oikein pahasti.

http://www.perfumiere.com/collections/axe

Ja ei noikaan mitään huippu hyvän tuoksusia ole, mutta peittää kyllä tehokkaasti hienhajun.

Vierailija
27/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:19"]

Oma resepti:

Suihku joka aamu, kainaloiden höyläys joka 4. päivä. Clarins/ Biothrem dödö puhtaalle iholle, puhdas paita ihoa vasten joka aamu (päällä oleva paita voi olla käytetty). Pese vaatteet hajustettomalla/sensitive pesuaineella väh. 40 astetta (huom. Villa yms herkemmät 30), rintaliivit käytössä 2 päivää ja pesuun (pesupussi 30-40).

urheillessa eri vaatteet ja materiaalit. Ulkomailla kuumassa voin hyvinkin käydä 3 x päivässä suihkussa.

mysteeri Aasiassa naiset eivät käytä dödöä.

[/quote]

http://en.wikipedia.org/wiki/Apocrine_sweat_gland

Siellä päin maailmaa ihmisillä on erilainen geenistö. Se vaikuttaa korvavahan koostumukseen ja hien haisevuuteen. Meillä Euroopassa joudutaan torjumaan niitä bakteereita, jotka saavat kainalohiessä olevat proteiinit hajoamaan pahanhajuisiksi yhdisteiksi. Siksi kainaloiden desinfiointi alkoholipitoisella aineella kuten esimerkiksi apteekista saatavalla Neo Amisept liuoksella toimii. Se tappaa kainalosta ne bakteerit, jotka tuottavat hiestä haluaineita. Puhdas hiki kun ei itsessään juurikaan haise. 

Minulla pysyy haju poissa noin kaksi viikkoa käsittelyn jälkeen. Käyn ensin suihkussa ja pesen kainalot kunnolla, sitten kuivaan ja suihkuttelen tai käsin hieron kainalot märäksi neoamiseptilla. Samassa yhteydessä pitää vaihtaa paita, jotta hajua tuottavat bakteerit eivät pääsisi siirtyään suoraan takaisin kainalon kohdalta paidan kangasta.

Vierailija
28/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr apteekista, toimii mulla loistavasti tuohon vaivaan.

Vierailija
30/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme