Onko muutkin jo kyllästyneet tämän vuoden Euroviisurenkutuksiin?
Ihan liian pitkä väli on maiden omien karsintojen ja itse Euroviisujen välillä. Ei enää mikään kuulosta omaan korvaan hyvältä.
Kommentit (9)
En ole kyllästynyt, kun en ole niitä paljon kuunnellutkaan. Paitsi Suomen kappaleeseen olen ehtinyt kyllästyä.
Pidän Euroviisuissa keskimäärin yhdestä kappaleesta per vuosi, tänä vuonna suosikkini on Iso-Britannia.
Vierailija kirjoitti:
Liekinheittimeen olen vähän jo kyllästynyt. Saatetaan kuitenkin voittaa koko karkelot tällä kertaa.
Ei voiteta, turha pelko, oddseihin ei kannata luottaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut vielä yhtäkään.
Liekinheittimen olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut vielä yhtäkään.
Sama täällä. Kun ei katsele televisiota eikä kuuntele radiota kuin muutaman viikon vuodessa vappuradioiden aikaan, välttää monelta pahalta.
Katson kyllä Euroviisut joka vuosi, mutta en ikinä kuuntele kappaleita etukäteen. Vain Suomen kappaleen olen kuullut, koska katsoin UMK:n.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekinheittimeen olen vähän jo kyllästynyt. Saatetaan kuitenkin voittaa koko karkelot tällä kertaa.
Ei voiteta, turha pelko, oddseihin ei kannata luottaa.
Viime vuonna KAJ oli vedonlyöntitilastojen kärjessä koko kevään - ja sijoittui neljänneksi.
Olen kuullut vain Liekinheittimen useita kertoja ja Tanskan biisiä olen yrittänyt kuunnella pari kertaa, mutta jätin kesken, kun ei vain uponnut, vaikka on kovasti kehuttu. Tykkään Suomen biisistä tosi paljon, mutta veikkaan sille vasta sijoitusta 5-7, vaikka on kuulemma vedonlyöntisijoituksissa kärjessä.