Epäilen että eräs rocktähti on oikea isäni
Olen ollut perheen musta lammas enkä tiedä mistä olen saanut luonteenpiirteeni (kuten ADHD:n, jonka pitäisi periytyä mutta ei suvussa ole sitä). Nyt löysin erään bändin joka on ollut olemassa ja keikkaillut silloin kun synnyin ja eräs bändin jäsen on aivan minun näköinen, kuin miesversio minusta :( rypytkin tulevat samoihin paikkoihin. Olen musikaalinen, mitä isäni ei ole koskaan ollut. Instrumenttini on sama kuin kyseisellä rocktähdellä. Äidillä ja hänellä on myös yhteisiä musiikillisia mieltymyksiä... Hän kuunteli sellaista musiikkia silloin kun minä olin pieni mutta ei enää. Isäni on aina ollut minulle vähän kylmä ja etäinen. Ehkä hän on tiennyt jotain mitä minä en?
Kommentit (51)
Ai joku iso rockstara? Jospa se onkin joku puolalainen ravintolamuusukko?
Mieleen tulee lähinnä Frederik? Ovatko silmäsi kenties vähän kieronlaiset?
Nyt kannattaisi kysyä, kävikö äitisi kyseisen artistin keikoilla. Äänitteiden kautta ei luullakseni ole kukaan koskaan tullut raskaaksi, eikä pelkän livemusiikinkaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Mutta vakavissaan, kyllähän muusikot ovat nauttineet ammattinsa luontaiseduista kautta aikojen ja on näitä tapauksia maksettu hiljaiseksi Beatlesien ajoista asti.
DNA-testiä vaan! Tauno Palokin pystyi vuosikymmenet kieltämään olevansa Esko Salmisen isä, kun oli vain sana sanaa vastaan. nykyään ei enää ole mahdollista.
Mene terveyskeskukseen, siellä tehdään sukulaisuus dna tutkimuksia ihan ilmaiseksi, ainakin isä-lapsi. Pyydä sisko/veli jos et halua isääsi vaivata. Sano VAADIT saada tietä onko sisko sun bio sisko, tai veli sun veli vai ei. EI ole kallista, yksi koe. TAI pyydä saada tietää isäsi veriryhmä, hän varmaan tietää sen jo, ja kysy äitisi, ja omasi. Isäsi veriryhmä voi olla joissain terveyskorteissa, armeijakorteissa?....Omasi saat myös ilmaiseksi terveyskeskuksesta pelkällä pyynnöllä että haluat tietää, ei vaadi muuta, yksi verikoe, Ei maksa mitään. Ja sitten teet vertailun noista veriryhmistä taulukoiden mukaan. Esim. A ja B voi saada AB lapsen. En muista niitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Meille paljon nuoremmista naisista pitäville miehille alkaa olla valtava riski törmätä omaan lapseensa, kun äitylit ovat jaelleet peppuliaan ympäriämpäri.
No sekään ei varmaan teitä pervosetiä haittaisi. 🤮
Jos sinusta tuntuu että hän on isäsi, niin silloinhan asia on niin. Sinun täytyy virallistaa asia, niin saat vihdoinkin olla oma itsesi. Kyllä ihminen itse tietää, mihin sukuun kuuluu.
Andy McCoy taitaa olla tämä kyseinen muusikko...
Vierailija kirjoitti:
DNA-testiä vaan! Tauno Palokin pystyi vuosikymmenet kieltämään olevansa Esko Salmisen isä, kun oli vain sana sanaa vastaan. nykyään ei enää ole mahdollista.
Onko hän siis jotenkin aktiivisesti kieltänyt asian? En ole kuullutkaan.
on monia muitakin tapoja saada ainakin iso todennäköisyys sille onko joku henkilö isä ja lapsi vai ei, kuin dna kokeet. Eism. verrataan henkilöiden pituuksia, ruumiinrakennetta, hiustenväriä ja kiharuutta, hymykuopat, korvannipukka, silmänväri, jne. Nämähän periytyy.
Mun serkun oikea isä on eräs pitkän linjan artisti. Tämä selvisi serkulleni kun hänen isänään pitämänsä tyyppi kuoli ja jätti perinnön vain biologiselle lapsilleen. Sitten vasta tätini kertoi totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaisi kysyä, kävikö äitisi kyseisen artistin keikoilla. Äänitteiden kautta ei luullakseni ole kukaan koskaan tullut raskaaksi, eikä pelkän livemusiikinkaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Mutta vakavissaan, kyllähän muusikot ovat nauttineet ammattinsa luontaiseduista kautta aikojen ja on näitä tapauksia maksettu hiljaiseksi Beatlesien ajoista asti.
Nyt kun mainitsit asian. Nuorin lapseni käy leffassa suorastaan harmillisen usein. Voisikohan se johtua siitä, että kuuntelin häntä odottaessani radiosta "Elämää suurempia elokuvia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun mainitsit asian. Nuorin lapseni käy leffassa suorastaan harmillisen usein. Voisikohan se johtua siitä, että kuuntelin häntä odottaessani radiosta "Elämää suurempia elokuvia".
Olit siis jo raskaana? Ei sillä sitten ole voinut olla vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinusta tuntuu että hän on isäsi, niin silloinhan asia on niin. Sinun täytyy virallistaa asia, niin saat vihdoinkin olla oma itsesi. Kyllä ihminen itse tietää, mihin sukuun kuuluu.
Jep näin on aukottomasti. https://www.prinsessakampanja.com/tietoa-elokuvasta/prinsessan-tarina
Tee ap dna-testi, vaadi epäilemääsi isääkin antamaan näyte, ja sitten asia varmistuu vuorenvarmasti. Kaikki muu on turhaa spekulaatiota.
Tietysti joku muu todiste sinulla tulee olla epäilystäsi myös ennen testiin menoa...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit siis jo raskaana? Ei sillä sitten ole voinut olla vaikutusta.
Tarkoitin oikeastaan sitä, että olen voinut kuulla jonkun jakson jo ennen raskaaksi tulemista. Ilmaisin asian vähän epätarkasti...
Tähdet ovat levitelleet siementään tässäkin kansassa ihan mukavasti. Erään keikkapaikan pitäjä kertoi minulle tarinoita yöllisistä naisten vierailuista erään kultakurkun majoitustilassa keikan jälkeen. Jonoa oli esiintynyt... Tuskin siinä kaikilla oli ehkäisykään kunnossa esim. humalatilasta johtuen...
Vierailija kirjoitti:
Sinuna kysyisin asiasta äidiltäsi ihan suoraan. Lisäksi kannattaa olla ko. starbaan yhteydessä. Hän voisi olla jopa otettu.
Jepsjoo:D Kari Tapionkin tapauksessa.
Meille paljon nuoremmista naisista pitäville miehille alkaa olla valtava riski törmätä omaan lapseensa, kun äitylit ovat jaelleet peppuliaan ympäriämpäri.