Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että eräs rocktähti on oikea isäni

Vierailija
18.11.2021 |

Olen ollut perheen musta lammas enkä tiedä mistä olen saanut luonteenpiirteeni (kuten ADHD:n, jonka pitäisi periytyä mutta ei suvussa ole sitä). Nyt löysin erään bändin joka on ollut olemassa ja keikkaillut silloin kun synnyin ja eräs bändin jäsen on aivan minun näköinen, kuin miesversio minusta :( rypytkin tulevat samoihin paikkoihin. Olen musikaalinen, mitä isäni ei ole koskaan ollut. Instrumenttini on sama kuin kyseisellä rocktähdellä. Äidillä ja hänellä on myös yhteisiä musiikillisia mieltymyksiä... Hän kuunteli sellaista musiikkia silloin kun minä olin pieni mutta ei enää. Isäni on aina ollut minulle vähän kylmä ja etäinen. Ehkä hän on tiennyt jotain mitä minä en?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohujuttu Seiskaan...!

"Isä, miksi hylkäsit minut!"

Vierailija
2/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa dna-todisteet varmistaaksesi asian. Monilla tähdillä on väitettyjä lapsia siellä sun täällä, mutta harvemmalle on haettu pitävät todisteet asiasta. Nykymaailmassa se onnistuu kyllä. Ymmärtääkseni epäilemäsi isä voidaan jopa velvoittaa ko. operaatioon, jos ja kun muuta vankkaa näyttöä siittämisestäsi on olemassa. Ja itse ko. rocktähtenä haluaisin itse varmistua myös ko. asiasta...

Vierailija
4/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kysyisin asiasta äidiltäsi ihan suoraan. Lisäksi kannattaa olla ko. starbaan yhteydessä. Hän voisi olla jopa otettu.  

Vierailija
5/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyksesi tuntuu perustuvan sun omiin kuvitelmiin eikä mihinkään faktaan.

Vierailija
6/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulen, että eräs tunnettu poliitikko on oikea äitini.

Vierailija
7/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi varmista ettei isäsi ole sun isä. Jos saisit häneltä dna näytteen ja laitat sinun ja hänen näytteet vaikka my herigate testiin. Ennen tuota äiti tiukkaan kyselytestiin.

Vierailija
8/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Minä taas luulen, että eräs tunnettu poliitikko on oikea äitini.

Ja isäsi on rosvo 🤯

Vierailija
9/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa dna-todisteet varmistaaksesi asian. Monilla tähdillä on väitettyjä lapsia siellä sun täällä, mutta harvemmalle on haettu pitävät todisteet asiasta. Nykymaailmassa se onnistuu kyllä. Ymmärtääkseni epäilemäsi isä voidaan jopa velvoittaa ko. operaatioon, jos ja kun muuta vankkaa näyttöä siittämisestäsi on olemassa. Ja itse ko. rocktähtenä haluaisin itse varmistua myös ko. asiasta...

Ei toimi Suomessa kun kukaan muu ei sita testia maksa. Itse pitaisi kaivaa rahaa taskusta.

Vierailija
10/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ADHD, niin olisiko oikea isäsi joku ACDC:n soittajista?

Vierailija
11/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkosen näköisiä liikkuu kaduilla.  Herää epäillys....

Vierailija
12/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Epäilen että eräs rocktähti on oikea isäni"

Tuo on kiehtova tarina. Toivottavasti saat selvitettyä isäsi. Äitisi luonnollisesti tietää totuuden.

Vierailija
13/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekkosen näköisiä liikkuu kaduilla.  Herää epäillys....

Oletko sinä sukua kekkoselle ?

Vierailija
14/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi luonnollisesti tietää totuuden.

Mistäs sen tietää jos on aikoinaan tullu jaettua huolimattomasti?

Vierailija
15/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappani keikkaili 60-luvulla bändinsä kanssa Suomessa ja Ruotsissa ja sai aikaiseksi reissuillaan useamman lehtolapsen. Osaan olen tutustunut aikuisena mutta uskon että moni 60-luvulla syntynyt ei tunne oikeaa isäänsä ja uskon että näitä pappani lapsia saattaa olla vielä lisääkin. Mielelläni auttaisin näitä sukulaisiani tutustumaan omaan syntyperäänsä koska eihän se ole kiva ihmetellä koko elämäänsä kuka minun oikea isäni on! En tiedä vaan miten voisin auttaa kun täälläkään ei saa yhteystietoja jakaa. Eli on täysin mahdollista että osa ei tunne oikeaa isäänsä, näitä tapauksia on paljon.

Vierailija
16/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi Suomessa kun kukaan muu ei sita testia maksa. Itse pitaisi kaivaa rahaa taskusta.

Pystytkö sinä edes syömään kun sekin pitää maksaa omasta taskusta? :D 

Vierailija
17/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eNKÄ ole, koko bändi pani sua aina ja roudaritkin kun sammuit.

Vierailija
18/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että olen hullujenhuoneella, jonka nimi on maapallo.

Vierailija
19/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se ei oo Mik Jagger

Vierailija
20/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHA! KÖYHÄ :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan