Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että eräs rocktähti on oikea isäni

Vierailija
18.11.2021 |

Olen ollut perheen musta lammas enkä tiedä mistä olen saanut luonteenpiirteeni (kuten ADHD:n, jonka pitäisi periytyä mutta ei suvussa ole sitä). Nyt löysin erään bändin joka on ollut olemassa ja keikkaillut silloin kun synnyin ja eräs bändin jäsen on aivan minun näköinen, kuin miesversio minusta :( rypytkin tulevat samoihin paikkoihin. Olen musikaalinen, mitä isäni ei ole koskaan ollut. Instrumenttini on sama kuin kyseisellä rocktähdellä. Äidillä ja hänellä on myös yhteisiä musiikillisia mieltymyksiä... Hän kuunteli sellaista musiikkia silloin kun minä olin pieni mutta ei enää. Isäni on aina ollut minulle vähän kylmä ja etäinen. Ehkä hän on tiennyt jotain mitä minä en?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa dna-todisteet varmistaaksesi asian. Monilla tähdillä on väitettyjä lapsia siellä sun täällä, mutta harvemmalle on haettu pitävät todisteet asiasta. Nykymaailmassa se onnistuu kyllä. Ymmärtääkseni epäilemäsi isä voidaan jopa velvoittaa ko. operaatioon, jos ja kun muuta vankkaa näyttöä siittämisestäsi on olemassa. Ja itse ko. rocktähtenä haluaisin itse varmistua myös ko. asiasta...

Ei toimi Suomessa kun kukaan muu ei sita testia maksa. Itse pitaisi kaivaa rahaa taskusta.

Sinulla on vanhentunutta tietoa.

Vierailija
42/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Keikkailu syntymäsi aikaan ei kyllä todista mitään.

Voittehan te jotain samaa sukua olla vaikka etäisestikin. Jos staralla on äitisi kanssa yhteisiä mieltymyksiä, voiko äitisi olla hänelle kaukaista sukua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta onkin tuntunut aina, että lapseni. Olet jossain. Nytkö löysin sinut vauva.fi sivuilta.

Vierailija
44/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta onkin tuntunut aina, että lapseni. Olet jossain. Nytkö löysin sinut vauva.fi sivuilta.

Iskä/äiskä, lapsilisät pitää maksaa mulle heti takautuvasti ja myös viikkorahat, sekä elatusmaksut. Muista 26 % korko. t. lapsesi

Vierailija
45/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskä/äiskä, lapsilisät pitää maksaa mulle heti takautuvasti ja myös viikkorahat, sekä elatusmaksut. Muista 26 % korko. t. lapsesi

Iskä, muista maksaa ne 95 vuoden ajalta korkoineen. Katso kuvaani:

https://yle.fi/uutiset/3-12194040

Helga Aaltonen, 95, ei ole tuntenut isäänsä.

Nyt juuret näyttävän löytyvän vauva.fi sivuilta.

t. lapsesi

Vierailija
46/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset ovat sukua toisilleen ?

Vierailija
47/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos murhettaa, niin kannattaa tutkia asia. Käy miten käy.

Vierailija
48/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin.

Vierailija
49/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi minun lapsistani voisi ulkonäkönsä puolesta olla Tuure Boeliuksen sisko. Joskus on melkoisiakin yhdennäköisyyksiä julkkisten kanssa, ikä silti ole lähisukulaisuudesta kyse.

Vierailija
50/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on yksi maailman tunnetuimmista rockbändeistä.

Ap

Vierailija
51/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on yksi maailman tunnetuimmista rockbändeistä.

Ap

Pääkköset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän