Epäilen että eräs rocktähti on oikea isäni
Olen ollut perheen musta lammas enkä tiedä mistä olen saanut luonteenpiirteeni (kuten ADHD:n, jonka pitäisi periytyä mutta ei suvussa ole sitä). Nyt löysin erään bändin joka on ollut olemassa ja keikkaillut silloin kun synnyin ja eräs bändin jäsen on aivan minun näköinen, kuin miesversio minusta :( rypytkin tulevat samoihin paikkoihin. Olen musikaalinen, mitä isäni ei ole koskaan ollut. Instrumenttini on sama kuin kyseisellä rocktähdellä. Äidillä ja hänellä on myös yhteisiä musiikillisia mieltymyksiä... Hän kuunteli sellaista musiikkia silloin kun minä olin pieni mutta ei enää. Isäni on aina ollut minulle vähän kylmä ja etäinen. Ehkä hän on tiennyt jotain mitä minä en?
Kommentit (51)
:D Keikkailu syntymäsi aikaan ei kyllä todista mitään.
Voittehan te jotain samaa sukua olla vaikka etäisestikin. Jos staralla on äitisi kanssa yhteisiä mieltymyksiä, voiko äitisi olla hänelle kaukaista sukua?
Minusta onkin tuntunut aina, että lapseni. Olet jossain. Nytkö löysin sinut vauva.fi sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta onkin tuntunut aina, että lapseni. Olet jossain. Nytkö löysin sinut vauva.fi sivuilta.
Iskä/äiskä, lapsilisät pitää maksaa mulle heti takautuvasti ja myös viikkorahat, sekä elatusmaksut. Muista 26 % korko. t. lapsesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskä/äiskä, lapsilisät pitää maksaa mulle heti takautuvasti ja myös viikkorahat, sekä elatusmaksut. Muista 26 % korko. t. lapsesi
Iskä, muista maksaa ne 95 vuoden ajalta korkoineen. Katso kuvaani:
https://yle.fi/uutiset/3-12194040
Helga Aaltonen, 95, ei ole tuntenut isäänsä.
Nyt juuret näyttävän löytyvän vauva.fi sivuilta.
t. lapsesi
Kaikki suomalaiset ovat sukua toisilleen ?
Jos murhettaa, niin kannattaa tutkia asia. Käy miten käy.
Yksi minun lapsistani voisi ulkonäkönsä puolesta olla Tuure Boeliuksen sisko. Joskus on melkoisiakin yhdennäköisyyksiä julkkisten kanssa, ikä silti ole lähisukulaisuudesta kyse.
Kyseessä on yksi maailman tunnetuimmista rockbändeistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on yksi maailman tunnetuimmista rockbändeistä.
Ap
Pääkköset?
Sinulla on vanhentunutta tietoa.