Pidätkö pinnallisena sellaista 25v miestä, joka ei halua alkaa yh:n kanssa suhteeseen?
Minua ärsyttää, kun isolla osalla minusta kiinnostuneista naisista on lapsia ennestään. Haluaisin mieluummin lapsettoman, jonka kanssa ensin seurustella ja hankkia myöhemmin lapsia. Mietin kuitenkin tekeekö tämä minusta pinnallisen.
Kommentit (56)
No naiset on ihan samanlaisia.
Sitten kun kolahtaa, niin todennäköisesti hyväksyt jonkun muksunkin...
En pidä, en minäkään halua jo valmista isää kumppanikseni, siitä kun seuraa riesaksi asti aina se ex-ämmä ja ipanat.
Eihän se ole pinnallista, jos ei halua elämäänsä niin isoa asiaa kuin jonkun muun lapset.
Ei, vaan järkevän. Lapsellinen nainen on valintansa jo tehnyt ja eläköön sen kanssa.
En. Mielestäni jokaisella on oikeus valita kumppaninsa millä perustein vain. Ulkonäkö, taloudellinen tilanne, luonne, elämäntilanne jne kaikki ovat oikeita syitä olla tai olla olematta jonkun kanssa. Ei kenenkään tarvitse olla jonkun kanssa siksi että se olisi pinnallista olla olematta.
Ei missään nimessä. Tuo on vain järkevää ajattelua ettei ota vieraita lapsia omaan elämäänsä. Olet sitä paitsi sen ikäinen ettei sun tarvitse edes tyytyä yh-äitiin, löytyy taatusti lapsettomiakin naisia. N38
En. Järkevä mies myös miettii, millaisia puolisisaruksia omille lapsille on tulossa. Osa voi olla väkivaltaisia.
Ei ole pinnallista. Teet just niin kuin itse haluat! :)
Ei. Joudut kuitenkin osallistumaan niiden bonuskersojen elättämiseen.
Kannattaa satsata siis vain omiin aikaansaannoksiin.
25v on tosi nuori lapsiperhe-elämään muutenkin.
Ihmiset menevät suhteeseen sen kanssa, johon rakastuvat. Näitä miettivät eivät ole koskaan olleet rakastuneita.
Jostain syystähän nämä naiset ovat yksinhuoltajia. Todennäköisyytesi joutua seuraavaksi elatusmaksujen maksajaksi on aika suuri.
Kuinka paljon tuossa ikäluokassa edes on naisia, jotka ovat yksinhuoltajia? Tämä on minusta se mielenkiintoinen kysymys.
Ei ole pinnallista. Vain erittäin harvat ihmiset sopivat uusperheeseen. Olet järkevä.
En missään tapauksessa vaan todella fiksuna miehenä. Ei kenenkään etenkään tuon ikäisenä kannata ryhtyä YH:n kanssa mihinkään.
Pidä vaan ylpeästi kantasi. Löydät kyllä naisen jonka kanssa saat omia lapsia.
Mä olin 33v yh-äiti kun tapasin 24v miehen. Miehelle ei ollut ongelma että mulla oli lapsi.
Itse tiedän etten ikinä alkaisi välittämään jonkun muun synnyttämistä lapsista eli kun sanoin ei miehelle jolla oli lapsi se johtui nimenomaan siitä että tunnen itseni ja siitä mikä sille lapselle ja miehelle on parempi. En pysty pitämään itseäni pinnallisena kun en halua miestä jolla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tuossa ikäluokassa edes on naisia, jotka ovat yksinhuoltajia? Tämä on minusta se mielenkiintoinen kysymys.
Jo pelkästään Tinderin perusteella ihan hel vetisti. Oma ikähaarukka siellä on 20-35, jopa niillä 20-vuotiailla saattaa olla 2v kersa. Hyvä kun yleensä kertovat asian profiileissaan.
Se tekee sinusta järkevän, kun et halua joutua osalliseksi "lapsikiistoihin" ja katkeran eksän tapaamisiin.