Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osallistu perheen elämään, miksi?

Vierailija
07.02.2015 |

Lapset on hankittu yhdessä , molempien tahdosta. Ei väkisin. 

Nyt mies ulkoistanut itsensä perheen sisällä, nukkuu, syö, istuu tietokoneella, käy töissä ja pesee OMAT PYYKKINSÄ mutta siinäpä ne oli sitten hänen velvollisuutensa. Tunnen itseni täysin hyväksikäytetyksi ja hyljätyksi. Meillä ei ole muuta yhteistä kuin asunto ja lapset. Miten ihmeessä ihminen voi muuttua noin muutamassa vuodessa?

Väsyttää minuakin eikä aina huvita, mutta jonkun täytyy olla aikuinen ja hoitaa kotityöt ja lapset. Nyt mietin että eroko tässä pitää otaa vai mitä tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi olla tuollainen jo ennen lapsia? Oliko teillä ennen lapsia sellainen parisuhde jossa kummatkin tekee omat jutut? Voi tosiaan tulla yllätyksenä että miehet eivät samalla tavalla kuin naiset muutu itsekkäästä yhteishyvää ajatteleviksi lasten syntymän jälkeen.

Mä en olisi tehnyt lapsia mieheni kanssa jos ilman lapsia ei olisi tehnyt asioita, kodinhoitoa ja niin edelleen mun kanssa yhdessä. Avattiin talouskuluja varten yhteinen tili ja käytiin yhdessä ostamassa ruokaa, tehtiin yhdessä ruokaa ja jaettiin siivousvastuut joista kumpikin oli tarpeen tullen valmis joustamaan. Tehtiin paljon juttuja yhdessä mut myös erikseen. Ekan lapsen syntymän jälkeen on ollut täyspainoisesti perheen tekemisissä kiinni.

Vierailija
22/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP - ennen lapsia tehtiin asioita yhdessä , matkustettiin, siivottiin, käytiin kaupassa jne. Kolmannen lapsen syntymän jälkeen mies muuttui. Ei kai enää jaksa lapsiperhe arkea? Miksi siis minun täytyy? Enkö minäkin sitten voi lyödä läskiksi ja alkaa elää omaa elämää perheen sisällä? Onse vaan kumma että naisen täytyy aina olla se jämpti ihminen joka kantaa vastuun koko p... sta !!!

Yhdessä emme enää nuku samassa sängyssä , emmekä muutenkaan ole enää seksuaalisessa kontaktissa KOSKA MIES EI HALUA siis kaikki on siitä kiinni ETTÄ MIES EI HALUA !!!!   Taitaa olla enää vaikea saada tätä toimimaan kun on tähän pisteeseen menty!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi