Olen mies jota ei kiinnosta seksi.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:58"]Siis oikeastaan korjaan kohtaan "Miehet kiinnostuvat minusta seksin takia, kun otsassa ei lue, millainen olen."
että miehet tietty useammin kuin naiset kiinnostuvat koska se seksi vetää heitä, mutta en väitä, että ajattelisin heidän olevan VAIN seksin perässä. Vaikka siltähän se sitten viime kädessä aina tuntui, kun seksittömyys ei käy.
[/quote]
Juuri sinun kanssa meinasi lähteä hyvä keskustelu liikkeelle. Oikei hyviä vastauksia ja jotaikin ihan uuttakin, mitä en ollut ennen kuullut. Varsinkin tuo kumppanin sukupuoli.
Voisitko vielä tarkentaa miksi sukupuolielimiin koskeminen aiheuttaa inhoa? Entä silloi, jos käyt gynellä? Hän koskee neutraalisti työkseen (suurin osa ainakin). Jos osaat odottaa vaikka oman kumppanin kosketusta, miksi se inhottaa eikä ole neutraali asia?
N31
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:53"]Jäi itseäni mietityttämään että olenkohan sittenkään aseksuaali. Pidän hellyyden osoittamisesta, romanttiikasta ja suutelemisesta mutta seksi ei kiinnosta. Mikä siis olen?
-Aloittaja
[/quote]
Ehkä jotakin ihan muuta? Onko sillä niin väliäkään, JOS asia ei sinua itseäsi häiritse? Ei aina ole pakko lokeroida itseään.
N31
Ei itseäni häiritse. Kunhan mietin vain.
-Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:44"]Ei itseäni häiritse. Kunhan mietin vain.
-Aloittaja
[/quote]
Älä mieti liikoja, jos itse olet sinut itsesi kanssa.
Tunnen yhdenkin miehen, joka yhden teini-iän vahinkoraskauden jälkeen ei vain kertakaikkiaan kyennyt yhdyntään. Halusi aina vain molemminpuolista suuseksiä. Kovasti huolissaan oli löytääkö kumppanin itselleen, kun ei halunnut terapiaakaan. Niin vain se kumppani hänellekin löytyi. Mutta edes haluttuja lapsia ei kyennyt normaalisti siittämään. Lerpahdus kävi aina, kun yrittivät. Onneksi on muitakin tapoja saada ne solut yhteen ja nyt on onnellinen isä:)
Meitä on niin moneen junaan, että etköhän sinäkin sen parin löydä. Siedätkö sinä naisen kosketusta peniksessäsi? Saatko koskaan mistään erektiota? Anteeksi, jos utelen liikoja.
N31
mua ei muijis kiinnosta mikää muu ku pillu.kaik muu on turhaa muijis
Ihan sinut olen itseni kanssa. Kysymyksessä ei ole se etten kykenisi, ei ottaisi eteen tai että tuntuisi vastenmieliseltä jos joku penikseeni koskee vaan se että seksi ei vain kiinnosta.
-Aloittaja
"Älä mieti liikoja, jos itse olet sinut itsesi kanssa. Tunnen yhdenkin miehen, joka yhden teini-iän vahinkoraskauden jälkeen ei vain kertakaikkiaan kyennyt yhdyntään. Halusi aina vain molemminpuolista suuseksiä. Kovasti huolissaan oli löytääkö kumppanin itselleen, kun ei halunnut terapiaakaan. Niin vain se kumppani hänellekin löytyi. Mutta edes haluttuja lapsia ei kyennyt normaalisti siittämään. Lerpahdus kävi aina, kun yrittivät. Onneksi on muitakin tapoja saada ne solut yhteen ja nyt on onnellinen isä:) Meitä on niin moneen junaan, että etköhän sinäkin sen parin löydä. Siedätkö sinä naisen kosketusta peniksessäsi? Saatko koskaan mistään erektiota? Anteeksi, jos utelen liikoja. N31"
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:03"]Ihan sinut olen itseni kanssa. Kysymyksessä ei ole se etten kykenisi, ei ottaisi eteen tai että tuntuisi vastenmieliseltä jos joku penikseeni koskee vaan se että seksi ei vain kiinnosta.
-Aloittaja
"Älä mieti liikoja, jos itse olet sinut itsesi kanssa. Tunnen yhdenkin miehen, joka yhden teini-iän vahinkoraskauden jälkeen ei vain kertakaikkiaan kyennyt yhdyntään. Halusi aina vain molemminpuolista suuseksiä. Kovasti huolissaan oli löytääkö kumppanin itselleen, kun ei halunnut terapiaakaan. Niin vain se kumppani hänellekin löytyi. Mutta edes haluttuja lapsia ei kyennyt normaalisti siittämään. Lerpahdus kävi aina, kun yrittivät. Onneksi on muitakin tapoja saada ne solut yhteen ja nyt on onnellinen isä:) Meitä on niin moneen junaan, että etköhän sinäkin sen parin löydä. Siedätkö sinä naisen kosketusta peniksessäsi? Saatko koskaan mistään erektiota? Anteeksi, jos utelen liikoja. N31"
[/quote]
Kas kummaa, ajattelin aluksi sinun olevan aseksuaali, mutta et vaikuta sopivan siihen muottiin. Aina oppii uutta ja ihan kiva vaihtaa ajatuksia erilaisten ihmisten kanssa, vaikkakin vain keskustelupalstalla:)
Kerroit pitäväsi naisista kuitenkin. Mitä kaipaat naiselta? Ja ennemmin ehkä mitä sellaista kaipaat naiselta, mitä mies ei voi antaa?
N31
Kaikkea paitsi seksiä. Ja jos viittasit että olisin homoseksuaali niin en ole.
-Aloittaja
"Kas kummaa, ajattelin aluksi sinun olevan aseksuaali, mutta et vaikuta sopivan siihen muottiin. Aina oppii uutta ja ihan kiva vaihtaa ajatuksia erilaisten ihmisten kanssa, vaikkakin vain keskustelupalstalla:) Kerroit pitäväsi naisista kuitenkin. Mitä kaipaat naiselta? Ja ennemmin ehkä mitä sellaista kaipaat naiselta, mitä mies ei voi antaa? N31"
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:58"]Siis oikeastaan korjaan kohtaan "Miehet kiinnostuvat minusta seksin takia, kun otsassa ei lue, millainen olen." että miehet tietty useammin kuin naiset kiinnostuvat koska se seksi vetää heitä, mutta en väitä, että ajattelisin heidän olevan VAIN seksin perässä. Vaikka siltähän se sitten viime kädessä aina tuntui, kun seksittömyys ei käy. [/quote] Juuri sinun kanssa meinasi lähteä hyvä keskustelu liikkeelle. Oikei hyviä vastauksia ja jotaikin ihan uuttakin, mitä en ollut ennen kuullut. Varsinkin tuo kumppanin sukupuoli. Voisitko vielä tarkentaa miksi sukupuolielimiin koskeminen aiheuttaa inhoa? Entä silloi, jos käyt gynellä? Hän koskee neutraalisti työkseen (suurin osa ainakin). Jos osaat odottaa vaikka oman kumppanin kosketusta, miksi se inhottaa eikä ole neutraali asia? N31
[/quote]
No spontaanisti tulee mieleen, että gyne ei odota saavansa siitä nautintoa ja en ole tietty toisen nautinnon saamista vastaan, mutta jotenkin tulee kai käytetty olo, jos itse ei ole valmis toisen kosketukseen. Gynellähän mä olen, koska tosiaan tiedän että se kuuluu tutkimiseen. Minua myös häiritsee se, jos toinen odottaa (ja saa siitä oman nautintonsa) koskettamalla antavansa mulle nautintoa, koska mähän annan hänelle pettymyksen, (eli olen kamala ja vien hänenkin nautintoaan) kun en nauti.
Ja kumppanin kosketukseen en ole valmis vaikka osaisinkin sitä odottaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:03"]Ihan sinut olen itseni kanssa. Kysymyksessä ei ole se etten kykenisi, ei ottaisi eteen tai että tuntuisi vastenmieliseltä jos joku penikseeni koskee vaan se että seksi ei vain kiinnosta. -Aloittaja "Älä mieti liikoja, jos itse olet sinut itsesi kanssa. Tunnen yhdenkin miehen, joka yhden teini-iän vahinkoraskauden jälkeen ei vain kertakaikkiaan kyennyt yhdyntään. Halusi aina vain molemminpuolista suuseksiä. Kovasti huolissaan oli löytääkö kumppanin itselleen, kun ei halunnut terapiaakaan. Niin vain se kumppani hänellekin löytyi. Mutta edes haluttuja lapsia ei kyennyt normaalisti siittämään. Lerpahdus kävi aina, kun yrittivät. Onneksi on muitakin tapoja saada ne solut yhteen ja nyt on onnellinen isä:) Meitä on niin moneen junaan, että etköhän sinäkin sen parin löydä. Siedätkö sinä naisen kosketusta peniksessäsi? Saatko koskaan mistään erektiota? Anteeksi, jos utelen liikoja. N31" [/quote] Kas kummaa, ajattelin aluksi sinun olevan aseksuaali, mutta et vaikuta sopivan siihen muottiin. Aina oppii uutta ja ihan kiva vaihtaa ajatuksia erilaisten ihmisten kanssa, vaikkakin vain keskustelupalstalla:) Kerroit pitäväsi naisista kuitenkin. Mitä kaipaat naiselta? Ja ennemmin ehkä mitä sellaista kaipaat naiselta, mitä mies ei voi antaa? N31
[/quote]
Kyllä aloittaja ihan aseksuaaalilta vaikuttaa. Eihän se mitä hän kertoi sitä mitenkään sulje pois. Aseksuaaleja on monenlaisia, mutta jos seksi ei kiinnosta niin minusta sellainen immeinen on aika aseksuaali.
^^ Mitään seksiä vai pelkkä yhdyntä ei kiinnosta? Pidät kuitenkin suutelusta, mitä tunteita kivan naisen suutelu sitten sinussa herättää? Suuteletko hellyydestä ja kiintymyksestä? Saatko silloin erektion?
Minun ukkoni saa erektion pelkästä hellyydestä. Joskus katsoessa silmiin ja selvästi hellässä mielentilassa. Siksi kysyn. Joskus olen kysynyt tällaisessa hellässä hetkessä mieheltäni, että panettaako, mutta ei kuulema varsinaisesti ja rakkaudesta se vain heräilee.
Enkä kysynyt oletko homo, olit jo kertonut pitäväsi naisista. Mutta voisit kyllä silti olla oikein sopiva pari jollekin aseksuaalille naiselle.
N31
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:17"]^^ Mitään seksiä vai pelkkä yhdyntä ei kiinnosta? Pidät kuitenkin suutelusta, mitä tunteita kivan naisen suutelu sitten sinussa herättää? Suuteletko hellyydestä ja kiintymyksestä? Saatko silloin erektion?
Minun ukkoni saa erektion pelkästä hellyydestä. Joskus katsoessa silmiin ja selvästi hellässä mielentilassa. Siksi kysyn. Joskus olen kysynyt tällaisessa hellässä hetkessä mieheltäni, että panettaako, mutta ei kuulema varsinaisesti ja rakkaudesta se vain heräilee.
Enkä kysynyt oletko homo, olit jo kertonut pitäväsi naisista. Mutta voisit kyllä silti olla oikein sopiva pari jollekin aseksuaalille naiselle.
N31
[/quote]
Siis tämä oli aloittajalle.
Oletteko muuten miettineet, että esim. Luostarit ympäri maailmaa ovat täynnä aseksuaaleja ihmisiä.
Minulla oli isotätejä ja -enoja (mummon sisaruksia), jotka menivät neitsyinä hautaan.
Aseksuaalisuutta on varmaan paljon enemmän, kuin mitä puhutaan. Itseasiassa aihe taitaa kuulua näiden vaiettujen listalle?
Ennen vanhaan se oli hyve. Nykymaailmassa friikkiyttä?
Minun aseksuaalisuudestani ei tiedä kukaan muu, kuin aseksuaali mieheni. Enkä siis ole ihan "puhdasverinen" koska minulla on 2 lasta. Mutta lapset on saanet alkunsa vain ja ainoastaan siksi, että narsisti ex-mies tyydytti itsensä minuun. Hän harrasti muita naisia tapaamisemme ensimmäisestä päivästä. Ja annoin sen tapahtua, koska ajattelin ettei terveen miehen tarvitse elää selibaatissa haluttoman vaimon vuoksi.
Minulla ei siis ole koskaan ollut seksuaalisia haluja. Ei ikinä. Olen kyllä saanut orgasmeja. Minulla oli nuorena poikaystävä, jolle se muodostui oikein elämäntehtäväksi että hän tuottaa minulle orgasmin. Siltikään se ei herättänyt halujani. Jos olen harrastanut seksiä, olen toiminut niin kuin on odotettu, jotta homma saataisiin päätökseen. Joskus olen teeskennellyt orgasmin. Yleensä kyllä en.
Mutta sen tiedän että tulen suvusta, jossa on paljon aseksualeja ihmisiä. Vanhojapoikia ja -piikoja pilvin pimein. Joidenkin kohdalla on kehitelty joku rakkaudessa pettymystarina mutta olen tiennyt itsestäni, että nämä jutut ovat oikeasti keksittyjä ja sinkkuus on johtunut vain siitä, että ovat mielummin yksin, kuin touhuaisivat seksihommissa.
Olen siis kommentoija nro 40.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:58"]Siis oikeastaan korjaan kohtaan "Miehet kiinnostuvat minusta seksin takia, kun otsassa ei lue, millainen olen." että miehet tietty useammin kuin naiset kiinnostuvat koska se seksi vetää heitä, mutta en väitä, että ajattelisin heidän olevan VAIN seksin perässä. Vaikka siltähän se sitten viime kädessä aina tuntui, kun seksittömyys ei käy. [/quote] Juuri sinun kanssa meinasi lähteä hyvä keskustelu liikkeelle. Oikei hyviä vastauksia ja jotaikin ihan uuttakin, mitä en ollut ennen kuullut. Varsinkin tuo kumppanin sukupuoli. Voisitko vielä tarkentaa miksi sukupuolielimiin koskeminen aiheuttaa inhoa? Entä silloi, jos käyt gynellä? Hän koskee neutraalisti työkseen (suurin osa ainakin). Jos osaat odottaa vaikka oman kumppanin kosketusta, miksi se inhottaa eikä ole neutraali asia? N31
[/quote]
No spontaanisti tulee mieleen, että gyne ei odota saavansa siitä nautintoa ja en ole tietty toisen nautinnon saamista vastaan, mutta jotenkin tulee kai käytetty olo, jos itse ei ole valmis toisen kosketukseen. Gynellähän mä olen, koska tosiaan tiedän että se kuuluu tutkimiseen. Minua myös häiritsee se, jos toinen odottaa (ja saa siitä oman nautintonsa) koskettamalla antavansa mulle nautintoa, koska mähän annan hänelle pettymyksen, (eli olen kamala ja vien hänenkin nautintoaan) kun en nauti.
Ja kumppanin kosketukseen en ole valmis vaikka osaisinkin sitä odottaa.
[/quote]
Kiva, kun palasit:)
En ole täysin varma ymmärsinkö ihan kokonaan. Mutta osittain ainakin. Oletko koskaan, ihan teininäkään, masturboinut tai saanut orgasmia? Jos olet, niin mitä tunsit sen jälkeen?
Onko sinulla kumppania? Jos on niin onko hän aseksuaali?
Äläkä nyt nouse takajaloillesi, vain kysyn: onko sinun hormonitoimintasi tutkittu? Kun kahdella ystävälläni tosiaan paljastui elimellinen syy enkä oikein osaa mieltää sitä silloin aseksuaaliksi. Vaan silloin on jotain vialla (siis jos on elimellinen syy taustalla).
N31
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:17"]
^^ Mitään seksiä vai pelkkä yhdyntä ei kiinnosta? Pidät kuitenkin suutelusta, mitä tunteita kivan naisen suutelu sitten sinussa herättää? Suuteletko hellyydestä ja kiintymyksestä? Saatko silloin erektion? Minun ukkoni saa erektion pelkästä hellyydestä. Joskus katsoessa silmiin ja selvästi hellässä mielentilassa. Siksi kysyn. Joskus olen kysynyt tällaisessa hellässä hetkessä mieheltäni, että panettaako, mutta ei kuulema varsinaisesti ja rakkaudesta se vain heräilee. Enkä kysynyt oletko homo, olit jo kertonut pitäväsi naisista. Mutta voisit kyllä silti olla oikein sopiva pari jollekin aseksuaalille naiselle. N31
[/quote]
Ei kai kukaan ole väittänytkään, ettei aloittaja sopisi. Ei aseksuaalisuus tarkoita seurustelemattomuutta, vaan seksittömyyttä. Tietty puolison tulee olla samanlainen tai hyväksyä, että seksiä on vähän tai ei ollenkaan, eikä toinen koe sitä juuri minään.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:06"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:55"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:58"]Siis oikeastaan korjaan kohtaan "Miehet kiinnostuvat minusta seksin takia, kun otsassa ei lue, millainen olen." että miehet tietty useammin kuin naiset kiinnostuvat koska se seksi vetää heitä, mutta en väitä, että ajattelisin heidän olevan VAIN seksin perässä. Vaikka siltähän se sitten viime kädessä aina tuntui, kun seksittömyys ei käy. [/quote] Juuri sinun kanssa meinasi lähteä hyvä keskustelu liikkeelle. Oikei hyviä vastauksia ja jotaikin ihan uuttakin, mitä en ollut ennen kuullut. Varsinkin tuo kumppanin sukupuoli. Voisitko vielä tarkentaa miksi sukupuolielimiin koskeminen aiheuttaa inhoa? Entä silloi, jos käyt gynellä? Hän koskee neutraalisti työkseen (suurin osa ainakin). Jos osaat odottaa vaikka oman kumppanin kosketusta, miksi se inhottaa eikä ole neutraali asia? N31 [/quote] No spontaanisti tulee mieleen, että gyne ei odota saavansa siitä nautintoa ja en ole tietty toisen nautinnon saamista vastaan, mutta jotenkin tulee kai käytetty olo, jos itse ei ole valmis toisen kosketukseen. Gynellähän mä olen, koska tosiaan tiedän että se kuuluu tutkimiseen. Minua myös häiritsee se, jos toinen odottaa (ja saa siitä oman nautintonsa) koskettamalla antavansa mulle nautintoa, koska mähän annan hänelle pettymyksen, (eli olen kamala ja vien hänenkin nautintoaan) kun en nauti. Ja kumppanin kosketukseen en ole valmis vaikka osaisinkin sitä odottaa. [/quote] Kiva, kun palasit:) En ole täysin varma ymmärsinkö ihan kokonaan. Mutta osittain ainakin. Oletko koskaan, ihan teininäkään, masturboinut tai saanut orgasmia? Jos olet, niin mitä tunsit sen jälkeen? Onko sinulla kumppania? Jos on niin onko hän aseksuaali? Äläkä nyt nouse takajaloillesi, vain kysyn: onko sinun hormonitoimintasi tutkittu? Kun kahdella ystävälläni tosiaan paljastui elimellinen syy enkä oikein osaa mieltää sitä silloin aseksuaaliksi. Vaan silloin on jotain vialla (siis jos on elimellinen syy taustalla). N31
[/quote]
En ole saanut koskaan orgasmia tai en ainakaan mitään kovin ihmeelliselle tuntuvaa. Minulla on kumppani, kyllä. Hän ei ole aseksuaali, vaan harvinaisen joustava mies. Eli pisin seksitön taukomme oli 5 vuotta (lasten jälkeen). Mies pitää kyllä seksistä, mutta kuulemma tykkää minusta niin paljon, että on hyväksynyt minut tällaisena kuin olen.
Ja olen se, joka kirjoitinkin hormonitoiminnasta, ja kyllä, se oli syynä ainakin osittain aseksuaalisuuteeni. Eli 20 vuotta olin aseksuaali sen takia. Aivan järkyttävää, miten huonosti kilpirauhasen vajaatoiminta osataan diagnosoida, se olisi elämässäni oma lukunsa sinänsä. Mitä kaikkea se aiheuttikaan.
Mutta kun jouduin valitsemaan mieheni tuntematta seksuaalista halua on tilanne se, että kun sain halut, (siitä on vasta reilu vuosi) en tunne miestäni kohtaan juurikaan intohimoa, eikä mieheni pysty saamaan minua rentoutumaan tai olemaan niin "hulluna halusta" seksissä niin että saisin vaikkapa orgasmin hänen kanssaan. Vähän sama kuin teidän pitäisi naida miehen kanssa, jonka koette vain kaveriksenne ehkä?
En ole siis koskan ollut sängyssä miehen kanssa, jota kohtaan tuntisin intohimoista halua. Mutta nykyään tilanne on siis se, että nautin kuitenkin seksistä joten sitä voi olla ja olen tehnyt aloitteita jne joten sikäli muutos aiempaan on huikea. En valittaisi tilannettani, ellen itse haluaisi kokea enemmän ja intohimoisempaa suhdetta. Mutta se, mitä nyt voin antaa miehelleni, ei ole enää ongelma, kuten ennen oli kun en halunnut seksiä (ja siitäkin kannoin häpeää) ainakaan hän ei ole sanonut, että mitään puuttuisi.
Olemme kyllä puhuneet tästä kaikesta mieheni kanssa, eli hän tietää miten asiat ovat. Hän on okei niiden kanssa. Ihme mies, mutta kun ei ole kemiaa niin ei ole. Se on tosi harmi, mutta enpä mäkään valinnut olla aseksuaali ja sitten parantua siitä. Osa parantumisesta eli haluista (se viimeinen niitti) tuli vielä sitä kautta että rakastuin suhteen ulkopuoliseen (vanhaan ihastukseeni). Ylläri ylläri... Mutta siitä ei tullut mitään, tavallaan onneksi, kun meillä on lapsiakin.
Niin ja oikeastaan se rakastumisen kykykin ja ne kaikki tunteet tulivat minulle vasta kun paranin kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Eli hormonit vaikuttavat tunteisiin. Olin sitä ennen ehkä vähän sellainen "numb", tunnoton. Tunteellinen, mutta silti tunnoton.
Nyt sitten niitä tunteita onkin tullut oikein riesaksi asti kaikessa 20 vuoden ajalta ja olen seota niiden kanssa, mutta sekin on oma lukunsa.
78
Ethän sinäkään oikeastaan ollut aseksuaali vaan sinulla oli kilppariongelma? Itsellänikin on, mutta onneksi tunnistin oireet ajoissa eikä tarvinnut kauan kärsiä. Haluttomuus ei tosin ollut oireena minulla, mutta muuten masennusta ja se järkyttävä väsymys!
Olen pahoillani puolestasi, että sinulla ei mennyt parinvalinta nappiin. Eihän se tietenkään voikaan mennä, kun sitä ihan sokkona ilman kunnollisia tuntemuksia tekee. Mutta on sinulla hieno mies kuitenkin. Ei monesta olisi ollut siihen. Etkö voisi yrittää löytää sitä kemiaa vaikka esim lastesi kautta? He ovat puoliksi miehesi jatkumoa. Luulisin, että tunteita voisi löytyä sieltä peilaamalla.
N31
Niin no, 20 vuotta jatkuva hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta kyllä voi johtaa aseksuaalisuuteen. Kuten sanoin sitä on monenlaista. Mutta jos kriteerinä on, että kiinnostus seksiin puuttuu kokonaan, ei tunne seksuaalisia tunteita, voi täysin hyvin elää ilman seksiä ja haluaa solmia parisuhteita ilman seksiä niin kyllä mä ainakin niillä perusteilla koin olevani aseksuaali. Olin niin kauan tuollainen enkä tiennyt ajasta, jossa en olisi ollut toisenlainen.
En nyt tajua miten niin löytää kemiaa lasteni kautta. En varmaan voi. Lapset on muutenkin meidän perheessä miehelleni tärkeämpiä kuin minulle. Mulle lapset on vähän evvk.
Jäi itseäni mietityttämään että olenkohan sittenkään aseksuaali. Pidän hellyyden osoittamisesta, romanttiikasta ja suutelemisesta mutta seksi ei kiinnosta. Mikä siis olen?
-Aloittaja