Vessapaperirulla
Miten se testi menee että jos pili ei mahdu seisokissa vessapaperirullan sisään niin se on kookas? Minulla menee läpi mutta kiristää terskaa niin että vetää esinahan täysin taakse ja sitten tulee muutama sentti ulos toisesta päästä.
Kommentit (16)
levossa menee varren puoleen väliin. kovana ei mene mitenkään. en pidä isona.
Menee reilusti, ilmaa jää joka suuntaan väliin. En pidä isona.
Puolivelttona menee sisään, mutta kun turpoaa ei lähde enään pois. Terska jumittaa.
BTW. Miksi tällaista pitää kokeilla...
Paras terskan kokotesti on kuitenkin paneminen. Jos nainen ei hulvattomasta panemisesta huolimata yhtää vikise, niin pieni on sillon terska. Jos edes hiukan alkaa tulla vikinää ja huokailuja, niin silloin tietää, että terska on ainakin lähellä minimipaksuutta.
hankkia muija ja vessapaperirullateline, niin ei tarvi tunkea sitä kullia vessapaperirullaan. Ihme pellejä.
mutta kun jäykistyy, niin sopivasti terska jää ulkopuolelle (mulla on luumu aika huomattavan paljon vartta paksumpi) ja pahvi puristaa aika tiukasti varresta. Pois ei saa ellei revi pahvia tai odota pehmenemistä.
Onpa muuten vitsikkään näköinen vehje tuolla pahvivarrella :-) Kiitos vinkistä!!
Onpa muuten vitsikkään näköinen vehje tuolla pahvivarrella :-) Kiitos vinkistä!!
Niin, eikä siinä vielä kaikki. Hauskan ulkonäön lisäksi pahvihylsy tukee velttoa munaa sisään vietäessä.
Menee seisoessakin, tilaakin jää vähän. Peniksen leveys 3,5 cm....
BTW. Miksi tällaista pitää kokeilla...
Puoli jäykkänä menee satakymppiin maaviemäriputkeen. Terska ei kylläkään näy toisesta päästä. En pidä isona..
Juuri ja juuri menee ja terskan verran jää näkyviin toisesta päästä.
normirullan ympärys on kai 14,5 cm
et jos kulli jää kovana jumiin rullaan niin paksuus siis ihan hyvä.
itellä varren ympärys vaihtelee 15,5cm ja 16cm välillä. pituutta reilut 19cm.
terska mulla on oikeastaan suhteellisen pieni varteen nähden eli ympärys hiukan pienempi kuin varren. siis onhan se terska toki leveä, mutta ympärys vartta pienempi.
mauno mittari
Tässä nyt taas nähdään miesten älykkystaso. Surkean alhaalla liikutaan. Naiset sentään ajattelevat paljon järkevämpiä asioita, kuten mitä mä laitan tänään päälle.
Minulla mahtuu seisokissakin. Hyvä tietää etten ole aivan turha, kun voin toimia vessapaperirullan pidikkeenä. Elävä sisustuselementti.
Itselläni ei mahdu, koska se on täysin turvonneena noin 4,5 cm halkaisijaltaan enkä todellakaan pidä sitä isona. Pitäisi olla ainakin 5 tai mieluiten 5,5 cm. Samoin varsikin saisi olla yhtä paksu ja 18 cm pitkä.