Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies jota ei kiinnosta seksi.

Vierailija
07.02.2015 |

Naisista pidän mutta seksi ei kiinnosta...

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:31"]19, miksi haluat tutustua aseksuaalin sielunelämään? Ihan kuin jotenkin yrittäisit todistaa, ettei heitä ole tai että traumatausta vaaditaan ollakseen aseksuaali. Heillä on omat vertaistukensa, jos sellaista haluavat. Kaikki eivät sitä kaipaa, mutta monia auttaa tieto siitä, että vastaavia kokemuksia on olemassa.

Media tunkee seksiä joka rööristä ja ihmiset puhuvat seksistä työpaikan kahvitauoillakin avoimeen sävyyn. En tiedä, onko sitten hyvä vai huono asia. Kaikkia vaan ei seksi kiinnosta ja se ei tee ihmisestä lainkaan vähäarvoisempaa tai oudompaa kuin muutkaan ovat. Toivottavasti,aloittaja ,pääset johonkin foorumiin jakamaan kokemuksiasi ja saat ymmärtämystä ajatuksillesi.
[/quote]

En todellakaan yritä todistaa mitään traumaa tai muuta. Ihan vain omaa ymmärrystäni haluaisin laajentaa. Erilaiset ihmiset ovat rikkaus maailmassa, mutta joskus aseksuaalin kanssa voi olla vaikea esim keskustella parisuhdeasioista (koska eivät ymmärrä seksuaalista puolta parisuhteessa, mikä on monissa suhteissa iso asia). Voin olla, ja olenkin, monenlaisten ihmisten kanssa läheinen. Ystäviä on heteroita, homoja, transsukupuolisia, lapsellisia, lapsettomia, nuoria ja vanhempia, bissejäkin. Mutta aseksuaalien ystävieni kanssa se ystävyys on jotenkin vajaa. Varmasti siksi, että emme täysin ymmärrä toisiamme.

Suosittelen myös aseksuaaleja perehtymään seksuaalisuuden, seksuaalisen identiteetin ja sukupuolisen mielihyvän kokonaisvaltaista merkitystä seksuaalisia tarpeita omaavan ihmisen hyvinvoinnille. On rikkaus ymmärtää erilaisuutta vähän syvällisemminkin.

N31

Vierailija
22/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:31"]19, miksi haluat tutustua aseksuaalin sielunelämään? Ihan kuin jotenkin yrittäisit todistaa, ettei heitä ole tai että traumatausta vaaditaan ollakseen aseksuaali. Heillä on omat vertaistukensa, jos sellaista haluavat. Kaikki eivät sitä kaipaa, mutta monia auttaa tieto siitä, että vastaavia kokemuksia on olemassa.

Media tunkee seksiä joka rööristä ja ihmiset puhuvat seksistä työpaikan kahvitauoillakin avoimeen sävyyn. En tiedä, onko sitten hyvä vai huono asia. Kaikkia vaan ei seksi kiinnosta ja se ei tee ihmisestä lainkaan vähäarvoisempaa tai oudompaa kuin muutkaan ovat. Toivottavasti,aloittaja ,pääset johonkin foorumiin jakamaan kokemuksiasi ja saat ymmärtämystä ajatuksillesi.
[/quote]

Ja vielä sellainen, että näillä kahdella aseksuaalillakaan ollut mistään traumasta kyse. Toisella mikroskooppinen adenooma aivoissa, mahdotonta nähdä ilman varjoainetehostusta. Ja toisella munasarjojen vajaatoiminta.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:31"]19, miksi haluat tutustua aseksuaalin sielunelämään? Ihan kuin jotenkin yrittäisit todistaa, ettei heitä ole tai että traumatausta vaaditaan ollakseen aseksuaali. Heillä on omat vertaistukensa, jos sellaista haluavat. Kaikki eivät sitä kaipaa, mutta monia auttaa tieto siitä, että vastaavia kokemuksia on olemassa. Media tunkee seksiä joka rööristä ja ihmiset puhuvat seksistä työpaikan kahvitauoillakin avoimeen sävyyn. En tiedä, onko sitten hyvä vai huono asia. Kaikkia vaan ei seksi kiinnosta ja se ei tee ihmisestä lainkaan vähäarvoisempaa tai oudompaa kuin muutkaan ovat. Toivottavasti,aloittaja ,pääset johonkin foorumiin jakamaan kokemuksiasi ja saat ymmärtämystä ajatuksillesi. [/quote] En todellakaan yritä todistaa mitään traumaa tai muuta. Ihan vain omaa ymmärrystäni haluaisin laajentaa. Erilaiset ihmiset ovat rikkaus maailmassa, mutta joskus aseksuaalin kanssa voi olla vaikea esim keskustella parisuhdeasioista (koska eivät ymmärrä seksuaalista puolta parisuhteessa, mikä on monissa suhteissa iso asia). Voin olla, ja olenkin, monenlaisten ihmisten kanssa läheinen. Ystäviä on heteroita, homoja, transsukupuolisia, lapsellisia, lapsettomia, nuoria ja vanhempia, bissejäkin. Mutta aseksuaalien ystävieni kanssa se ystävyys on jotenkin vajaa. Varmasti siksi, että emme täysin ymmärrä toisiamme. Suosittelen myös aseksuaaleja perehtymään seksuaalisuuden, seksuaalisen identiteetin ja sukupuolisen mielihyvän kokonaisvaltaista merkitystä seksuaalisia tarpeita omaavan ihmisen hyvinvoinnille. On rikkaus ymmärtää erilaisuutta vähän syvällisemminkin. N31

[/quote]

Ai "joskus aseksuaalin kanssa voi olla vaikea esim keskustella parisuhdeasioista (koska eivät ymmärrä seksuaalista puolta parisuhteessa, mikä on monissa suhteissa iso asia)"? 

No, miten sitten sun kanssa keskusteleminen siitä, että toinen ei tarvitse seksiä rakastavaan ja hyvään parisuhteeseen? Onko helppoa? Osaatko tajuta? 

Miksi aseksuaalien pitäisi tajuta kenenkään seksuaalisia tarpeita? Selitäpä se minulle.

Vierailija
24/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi missaat 19 aseksuaalien tärkeimmän pointin itse aivan täydellisesti joka on tuska ja vaikeus löytää kumppani. Koska kyllä me itse tiedämme, ettei tänä päivänä kukaan halua kumppania, joka ei halua seksiä, mutta koska se ei lue kenenkään otsassa niin pettymykset molemmin puolin ovat taattuja. Mille sinusta tuntuisi elää niin, että 99% miehistä sanoisi sinulle, että haluavat sinun nussivan heidän edessään aina heidän eksänsä kanssa, kun teillä on seksiä? Ja jos tämä ei käy niin sinäpä olet viallinen ja kummallinen ja toivottavasti löydät jonkun joka sua ymmärtää? Ja itse tietäisit, että tuo olisi se normi ja tuosta sinunkin pitäisi tykätä, mutta kun et lainkaan tunne vetoa kyseiseen toimintaan?

Otin tosi karskin esimerkin ihan tarkoituksella, toivon ettet juutu siihen, että siinä on kolmas pyörä mukana ja se on ihan eri asia, tarkoitus oli vain osoittaa, miten mahdottoman yhtälön kanssa aseksuaalit painivat. 

Ja silloin kun itse etsin kumppania, nettiä ei oikeastaan ollut, saati että olisi lamseerattu termiä aseksuaali. Frigidohän mä olin. Ihana tarjoutua sillä statuksella mahdollisille seurustelukumppaneille. (Not.)

Vierailija
25/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:31"]19, miksi haluat tutustua aseksuaalin sielunelämään? Ihan kuin jotenkin yrittäisit todistaa, ettei heitä ole tai että traumatausta vaaditaan ollakseen aseksuaali. Heillä on omat vertaistukensa, jos sellaista haluavat. Kaikki eivät sitä kaipaa, mutta monia auttaa tieto siitä, että vastaavia kokemuksia on olemassa. Media tunkee seksiä joka rööristä ja ihmiset puhuvat seksistä työpaikan kahvitauoillakin avoimeen sävyyn. En tiedä, onko sitten hyvä vai huono asia. Kaikkia vaan ei seksi kiinnosta ja se ei tee ihmisestä lainkaan vähäarvoisempaa tai oudompaa kuin muutkaan ovat. Toivottavasti,aloittaja ,pääset johonkin foorumiin jakamaan kokemuksiasi ja saat ymmärtämystä ajatuksillesi. [/quote] En todellakaan yritä todistaa mitään traumaa tai muuta. Ihan vain omaa ymmärrystäni haluaisin laajentaa. Erilaiset ihmiset ovat rikkaus maailmassa, mutta joskus aseksuaalin kanssa voi olla vaikea esim keskustella parisuhdeasioista (koska eivät ymmärrä seksuaalista puolta parisuhteessa, mikä on monissa suhteissa iso asia). Voin olla, ja olenkin, monenlaisten ihmisten kanssa läheinen. Ystäviä on heteroita, homoja, transsukupuolisia, lapsellisia, lapsettomia, nuoria ja vanhempia, bissejäkin. Mutta aseksuaalien ystävieni kanssa se ystävyys on jotenkin vajaa. Varmasti siksi, että emme täysin ymmärrä toisiamme. Suosittelen myös aseksuaaleja perehtymään seksuaalisuuden, seksuaalisen identiteetin ja sukupuolisen mielihyvän kokonaisvaltaista merkitystä seksuaalisia tarpeita omaavan ihmisen hyvinvoinnille. On rikkaus ymmärtää erilaisuutta vähän syvällisemminkin. N31

[/quote]

Ai "joskus aseksuaalin kanssa voi olla vaikea esim keskustella parisuhdeasioista (koska eivät ymmärrä seksuaalista puolta parisuhteessa, mikä on monissa suhteissa iso asia)"? 

No, miten sitten sun kanssa keskusteleminen siitä, että toinen ei tarvitse seksiä rakastavaan ja hyvään parisuhteeseen? Onko helppoa? Osaatko tajuta? 

Miksi aseksuaalien pitäisi tajuta kenenkään seksuaalisia tarpeita? Selitäpä se minulle.
[/quote]

En taida vaivautua. Et ole etsimäni kaltainen henkilö. Liian agressiivinen. Etkä halua laajentaa omaa ymmärrystäsi. Minun kanssani voi keskustella ihan mistä vain, maan ja taivaan välillä, jos keskustelee asiallisesti.

Rauhallisempaa jatkoa sinulle. Kaikki eivät halua hyökätä kimppuusi vaikka puhuvat seksistä:)

"Jos kohtelet kaikkia vihollisinasi, pian heistä tulee sellaisia."

N31

Vierailija
26/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä tuohon eksän nussimisesimerkkiin, että samalla se ehdotus tulisi kohdassa, jossa sulla ei olisi omia seksuaalisia haluja lainkaan, eli et myöskään salaa tai avoimesti toivoisi mitään muuta seksuaalista toimintaa, vaan haluaisit vaikkapa katsoa teeveetä, virkata tms mitä ihmiset tekee, kun eivät juuri silloin kaipaa seksiä.

25

Vierailija
27/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:42"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:31"]19, miksi haluat tutustua aseksuaalin sielunelämään? Ihan kuin jotenkin yrittäisit todistaa, ettei heitä ole tai että traumatausta vaaditaan ollakseen aseksuaali. Heillä on omat vertaistukensa, jos sellaista haluavat. Kaikki eivät sitä kaipaa, mutta monia auttaa tieto siitä, että vastaavia kokemuksia on olemassa. Media tunkee seksiä joka rööristä ja ihmiset puhuvat seksistä työpaikan kahvitauoillakin avoimeen sävyyn. En tiedä, onko sitten hyvä vai huono asia. Kaikkia vaan ei seksi kiinnosta ja se ei tee ihmisestä lainkaan vähäarvoisempaa tai oudompaa kuin muutkaan ovat. Toivottavasti,aloittaja ,pääset johonkin foorumiin jakamaan kokemuksiasi ja saat ymmärtämystä ajatuksillesi. [/quote] En todellakaan yritä todistaa mitään traumaa tai muuta. Ihan vain omaa ymmärrystäni haluaisin laajentaa. Erilaiset ihmiset ovat rikkaus maailmassa, mutta joskus aseksuaalin kanssa voi olla vaikea esim keskustella parisuhdeasioista (koska eivät ymmärrä seksuaalista puolta parisuhteessa, mikä on monissa suhteissa iso asia). Voin olla, ja olenkin, monenlaisten ihmisten kanssa läheinen. Ystäviä on heteroita, homoja, transsukupuolisia, lapsellisia, lapsettomia, nuoria ja vanhempia, bissejäkin. Mutta aseksuaalien ystävieni kanssa se ystävyys on jotenkin vajaa. Varmasti siksi, että emme täysin ymmärrä toisiamme. Suosittelen myös aseksuaaleja perehtymään seksuaalisuuden, seksuaalisen identiteetin ja sukupuolisen mielihyvän kokonaisvaltaista merkitystä seksuaalisia tarpeita omaavan ihmisen hyvinvoinnille. On rikkaus ymmärtää erilaisuutta vähän syvällisemminkin. N31 [/quote] Ai "joskus aseksuaalin kanssa voi olla vaikea esim keskustella parisuhdeasioista (koska eivät ymmärrä seksuaalista puolta parisuhteessa, mikä on monissa suhteissa iso asia)"?  No, miten sitten sun kanssa keskusteleminen siitä, että toinen ei tarvitse seksiä rakastavaan ja hyvään parisuhteeseen? Onko helppoa? Osaatko tajuta?  Miksi aseksuaalien pitäisi tajuta kenenkään seksuaalisia tarpeita? Selitäpä se minulle. [/quote] En taida vaivautua. Et ole etsimäni kaltainen henkilö. Liian agressiivinen. Etkä halua laajentaa omaa ymmärrystäsi. Minun kanssani voi keskustella ihan mistä vain, maan ja taivaan välillä, jos keskustelee asiallisesti. Rauhallisempaa jatkoa sinulle. Kaikki eivät halua hyökätä kimppuusi vaikka puhuvat seksistä:) "Jos kohtelet kaikkia vihollisinasi, pian heistä tulee sellaisia." N31

[/quote]

No itsehän sen sanoit. Mä kyllä olisin voinut keskustella kanssasi.

Vierailija
28/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:32"]Sitäpaitsi missaat 19 aseksuaalien tärkeimmän pointin itse aivan täydellisesti joka on tuska ja vaikeus löytää kumppani. Koska kyllä me itse tiedämme, ettei tänä päivänä kukaan halua kumppania, joka ei halua seksiä, mutta koska se ei lue kenenkään otsassa niin pettymykset molemmin puolin ovat taattuja. Mille sinusta tuntuisi elää niin, että 99% miehistä sanoisi sinulle, että haluavat sinun nussivan heidän edessään aina heidän eksänsä kanssa, kun teillä on seksiä? Ja jos tämä ei käy niin sinäpä olet viallinen ja kummallinen ja toivottavasti löydät jonkun joka sua ymmärtää? Ja itse tietäisit, että tuo olisi se normi ja tuosta sinunkin pitäisi tykätä, mutta kun et lainkaan tunne vetoa kyseiseen toimintaan?

Otin tosi karskin esimerkin ihan tarkoituksella, toivon ettet juutu siihen, että siinä on kolmas pyörä mukana ja se on ihan eri asia, tarkoitus oli vain osoittaa, miten mahdottoman yhtälön kanssa aseksuaalit painivat. 

Ja silloin kun itse etsin kumppania, nettiä ei oikeastaan ollut, saati että olisi lamseerattu termiä aseksuaali. Frigidohän mä olin. Ihana tarjoutua sillä statuksella mahdollisille iseurustelukumppaneille. (Not.)
[/quote]

Hyvin ymmärrän kumppanin hakemisen vaikeuden. Tämäkin on kuitenkin kovin konkreettinrn ongelma. Se mitä haluan ymmärtää, on viettejä, vaistoja, tunteita yms. Tuskin nyt kovin hyvin itsekään ehkä pystyt tuomaan itseäsi julki.

Kolmen kimppa on ihan jees;) Seksiä sekin. Mutta tajusin, huono vertaus silti.

N31

Vierailija
29/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten N31:lta kysyttiin liian vaikeita kysymyksiä. Osaamaton tyhmä nynny, jonka tarjousta keskusteluun kukaan ei tarvitse, koska eivät osaa vastata hänelle "oikein". Nice for you.

Vierailija
30/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:32"]Sitäpaitsi missaat 19 aseksuaalien tärkeimmän pointin itse aivan täydellisesti joka on tuska ja vaikeus löytää kumppani. Koska kyllä me itse tiedämme, ettei tänä päivänä kukaan halua kumppania, joka ei halua seksiä, mutta koska se ei lue kenenkään otsassa niin pettymykset molemmin puolin ovat taattuja. Mille sinusta tuntuisi elää niin, että 99% miehistä sanoisi sinulle, että haluavat sinun nussivan heidän edessään aina heidän eksänsä kanssa, kun teillä on seksiä? Ja jos tämä ei käy niin sinäpä olet viallinen ja kummallinen ja toivottavasti löydät jonkun joka sua ymmärtää? Ja itse tietäisit, että tuo olisi se normi ja tuosta sinunkin pitäisi tykätä, mutta kun et lainkaan tunne vetoa kyseiseen toimintaan? Otin tosi karskin esimerkin ihan tarkoituksella, toivon ettet juutu siihen, että siinä on kolmas pyörä mukana ja se on ihan eri asia, tarkoitus oli vain osoittaa, miten mahdottoman yhtälön kanssa aseksuaalit painivat.  Ja silloin kun itse etsin kumppania, nettiä ei oikeastaan ollut, saati että olisi lamseerattu termiä aseksuaali. Frigidohän mä olin. Ihana tarjoutua sillä statuksella mahdollisille iseurustelukumppaneille. (Not.) [/quote] Hyvin ymmärrän kumppanin hakemisen vaikeuden. Tämäkin on kuitenkin kovin konkreettinrn ongelma. Se mitä haluan ymmärtää, on viettejä, vaistoja, tunteita yms. Tuskin nyt kovin hyvin itsekään ehkä pystyt tuomaan itseäsi julki. Kolmen kimppa on ihan jees;) Seksiä sekin. Mutta tajusin, huono vertaus silti. N31

[/quote]

Mitä tuo tarkoittaa? Ja vertaushan ei ollut huono, vaan ihan hyvä, kun siinä oli se miehen ex, jos kerran tykkäät kolmen kimpasta. Sitä paitsi mä en sanonut, että kolmen kimppa, vaan sä ja se ex naitte ja miehesi vain katselee. Vieläkö ois ihan jees? Ja en nyt halua olla aggressiivinen, ihan ystävällisesti kysyn, koska haluan suoria vastauksia, enkä mitään näennäishymistelyä. 

Vierailija
31/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viettejä, vaistoja, ne puuttuu. Ainakin minulta puuttuivat. Tai kammottivat. Ihan niin kuin mikä tahansa, mitä et halua aukaista, koska tiedät, että siellä oven takana on jotain epämääräistä joka ei tiedä mitään hyvää, vaan saatttaa satuttaa.

Aika lailla sama reaktio, kuin sinulla minun kanssani keskusteluun, että ei onnistu, kun mä olen niin hyökkäävä. Voit koittaa lähteä siitä liikkeelle.

Vierailija
32/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni seksistä puhuminen ja muiden juttujen kuunteleminen ei ole minkäänlainen ongelma. Olen itse erilainen ja tiedän sen.

-Aloittaja

Vierailija
33/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:53"]

Ja viettejä, vaistoja, ne puuttuu. Ainakin minulta puuttuivat. Tai kammottivat. Ihan niin kuin mikä tahansa, mitä et halua aukaista, koska tiedät, että siellä oven takana on jotain epämääräistä joka ei tiedä mitään hyvää, vaan saatttaa satuttaa.

Aika lailla sama reaktio, kuin sinulla minun kanssani keskusteluun, että ei onnistu, kun mä olen niin hyökkäävä. Voit koittaa lähteä siitä liikkeelle.

[/quote]

Eli siis ne joko puuttuivat, eli mitään tunnetta ei ollutkaan, eikä ovea, joka pelottaisi.

TAI

Sitten tuntui tuolta oviesimerkiltä. 

Ettei nyt kaikki luule, että AINA ON tuo ovi. Ei ole. Yleisempää varmaan on, ettei mitään viettejä ja haluja ole tai ei ainakaan tunne tai ei tunnista olevankaan.

Vierailija
34/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:55"]

Itselleni seksistä puhuminen ja muiden juttujen kuunteleminen ei ole minkäänlainen ongelma. Olen itse erilainen ja tiedän sen.

-Aloittaja

[/quote]

No, selitä sä sitten ystävällisesti mitä tuo N31 halusi tietää. Hän varmaan pystyy kuuntelemaan sinua.

Vierailija
35/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:53"]Ja viettejä, vaistoja, ne puuttuu. Ainakin minulta puuttuivat. Tai kammottivat. Ihan niin kuin mikä tahansa, mitä et halua aukaista, koska tiedät, että siellä oven takana on jotain epämääräistä joka ei tiedä mitään hyvää, vaan saatttaa satuttaa.

[/quote]

Tässä oli jotain kunnollista alkua. Palaan tähän viestiin vielä, jälkikasvu vaatii nyt huomiota.

N31

Vierailija
36/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:55"]

-Aloittaja

[/quote]

Minua taas muiden puheet saattavat hyvinkin satuttaa, se, miten he pitävät kykenemistä normaalina ja mä samalla en voi siis olla normaali heille. En tunne mitään sympatioita tällälailla ajattelevia kohtaan tai oikeammin sen äänneen sanovia kohtaan. Sikai olen varmuuden vuoksi kaikille, joiden puheista saattaa saada sen vaikutelman, että "kohta se etten mä ole normaali tulee", aika hyökkäävä. Hyökkäys on paras puolustus, vaikkei olekaan. Ehkä se totutuin puolustus.

En itse oikein osannut pitää kykenemättömyyttäni ihan normaalina, sitä ettei haluta ehkä enemmänkin kyllä... Aseksuaalinahan on ihanaa ja helppoa, kun ei ole koskaan puutteessa :)

Vierailija
37/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Eli siis ne joko puuttuivat, eli mitään tunnetta ei ollutkaan, eikä ovea, joka pelottaisi.

TAI

Sitten tuntui tuolta oviesimerkiltä. 

Ettei nyt kaikki luule, että AINA ON tuo ovi. Ei ole. Yleisempää varmaan on, ettei mitään viettejä ja haluja ole tai ei ainakaan tunne tai ei tunnista olevankaan.
[/quote]

Mikä on se ensimmäinen tunne, mikä tulee sinun kiinnostuessa toisesta ihmisestä, kun fyysinen halu on poissa? Eikö ole samantekevää onko suhteen toinen osapuoli mies vai nainen, jos rakkautta on ja kaikki muuten toimii hyvin? Kun seksuaalisuus on poissa pelistä? Mitä tunteita herää jonkun koskiessa sukupuolielimiisi? Jos seksuaalisuutta ei ole, ei pitäisi herätä mitään. Koko yksityisen tilan konsepti nojaa jokseenkin vankasti ihmisen seksuaalisuuteen?

Ehkä nämä auttavat keskustelun oikeaan suuntaan.

N31

Vierailija
38/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää että keskustelu on mennyt joidenkin osalta riitelyksi mutta miksi? Annetaan jokaisen olla omanlaisensa, ilman tarkempaa analysointia.

-Aloittaja

Vierailija
39/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron aseksuaalitarinan. Veljeni paras kaveri jäi vanhaksipojaksi, kun kaikki ympäriltä menivät naimisiin.
Minä muutaman vuoden vanhempana oli jo tahollani naimisiin narsistin kanssa. Eroa tehtiin pitkään. Olin siis monta vuotta narsistin pyöriteltävänä. Ja henkisesti aivan rikki.
Kuvioon astui tämä veljeni bestis, joka oli minullekin kuin veli. Hän oli menestynyt työelämässä hyvin. Omaisuutta oli karttunut ja kaikki oli ulospäin hyvin. Mutta hän ei ollut koskaan elämässään seurustellut ja ikää oli jo reippaasti yli 30 vuotta.

Minä olin varma, että hän oli homoseksuaali. Aseksualismista ei silloin vielä puhuttu. Hän siis alkoi viettämään kaiken vapaa-aikansa minun ja lasteni luona. Ei aikaakaan, kun hän vietti meillä myös yönsä. Nukuimme parisängyssä ja pian nukuimmekin jo sylikkäin.
Hän rakensi itsetuntoni kuntoon. Olimmehan tunteneet lapsesta asti ja hän tunsi minut läpikotaisin.
Narsisti ex-mieheni raivosi ja haukkui ja uhkasi tappaa lapsemme, minut, miesystäväni ja itsensä. Tässä järjestyksessä.

Miesystäväni osti kauniin omakotitalon ja me muutimme yhteen. Huoneita on niin paljon, että ehdotin meille omia makuuhuoneita. Hän kielsi sen jyrkästi. Hän sanoi, ettei kykene nukkumaan kuin minun vieressäni.

Kukaan ei tiedä ettemme ole näiden 7 yhdessäolovuoden aikana harrastaneet seksiä. Läheisyyttä ja hyväilyjä sitäkin enemmän. Me nukahdamme ja heräämme toisiimme kietoutuneina.
Paras ystäväni, joka on myös tuntenut mieheni lapsesta asti, sanoi tässä jokin aika sitten, että minusta ja miehestäni huokuu ihan käsittämätön yhteisymmärrys, tyyneys ja rakkaus. Olemme onnellisin pari, jonka hän tietää. Ja niin olemmekin. Minulle tämä on taivas. Verrattuna siihen, että olen elänyt sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa.
Luottamuksemme on täydellinen. Mieheni käy kaveriporukassa joka vuosi lomilla. Me vaimot kokoonnumme silloin harrastamaan omia juttujamme. Kesäisin ollaan meidän mökillä, kun miehet on Lapissa kalastamassa.

Toivoisin sydämestäni, että aseksuaalit löytäisivät toisensa.

Vierailija
40/81 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lämmitti mieltäni, kiitos kirjoittajalle.

-Aloittaja

"Minäpä kerron aseksuaalitarinan. Veljeni paras kaveri jäi vanhaksipojaksi, kun kaikki ympäriltä menivät naimisiin. Minä muutaman vuoden vanhempana oli jo tahollani naimisiin narsistin kanssa. Eroa tehtiin pitkään. Olin siis monta vuotta narsistin pyöriteltävänä. Ja henkisesti aivan rikki. Kuvioon astui tämä veljeni bestis, joka oli minullekin kuin veli. Hän oli menestynyt työelämässä hyvin. Omaisuutta oli karttunut ja kaikki oli ulospäin hyvin. Mutta hän ei ollut koskaan elämässään seurustellut ja ikää oli jo reippaasti yli 30 vuotta. Minä olin varma, että hän oli homoseksuaali. Aseksualismista ei silloin vielä puhuttu. Hän siis alkoi viettämään kaiken vapaa-aikansa minun ja lasteni luona. Ei aikaakaan, kun hän vietti meillä myös yönsä. Nukuimme parisängyssä ja pian nukuimmekin jo sylikkäin. Hän rakensi itsetuntoni kuntoon. Olimmehan tunteneet lapsesta asti ja hän tunsi minut läpikotaisin. Narsisti ex-mieheni raivosi ja haukkui ja uhkasi tappaa lapsemme, minut, miesystäväni ja itsensä. Tässä järjestyksessä. Miesystäväni osti kauniin omakotitalon ja me muutimme yhteen. Huoneita on niin paljon, että ehdotin meille omia makuuhuoneita. Hän kielsi sen jyrkästi. Hän sanoi, ettei kykene nukkumaan kuin minun vieressäni. Kukaan ei tiedä ettemme ole näiden 7 yhdessäolovuoden aikana harrastaneet seksiä. Läheisyyttä ja hyväilyjä sitäkin enemmän. Me nukahdamme ja heräämme toisiimme kietoutuneina. Paras ystäväni, joka on myös tuntenut mieheni lapsesta asti, sanoi tässä jokin aika sitten, että minusta ja miehestäni huokuu ihan käsittämätön yhteisymmärrys, tyyneys ja rakkaus. Olemme onnellisin pari, jonka hän tietää. Ja niin olemmekin. Minulle tämä on taivas. Verrattuna siihen, että olen elänyt sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa. Luottamuksemme on täydellinen. Mieheni käy kaveriporukassa joka vuosi lomilla. Me vaimot kokoonnumme silloin harrastamaan omia juttujamme. Kesäisin ollaan meidän mökillä, kun miehet on Lapissa kalastamassa. Toivoisin sydämestäni, että aseksuaalit löytäisivät toisensa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän