Kuinka salata sossulta lomareissun?
Olen työtön ja saan toimeentulotukea ja asumislisää. Olen säästänyt jo 500 euroa lomaan ja aion säästää vielä toiset 500 euroa ennen lomaa, joka on joskus kesällä tai alkusyksyllä. Ajattelin lähteä Turkkiin. En ole vielä varannut mitään.
Nyt murehdin sossua. Mitä mieltä ne ovat lomailusta? Jos menen viikoksi ulkomaille, niin kostaako ne sen jotenkin? Katsovat että kun tuo pystyy säästämään tonnin lomaan, niin sille ei tarvitse antaa pariin kuukauteen rahaa.
Ajattelin kysyä, voiko lomailla niin että tiliotteeseen ei jää jälkeä lomasta? Maksaa lennot käteisellä, samoin hotellihuoneen. Tai hostelli, jos sellaiseen menen?
Ja vielä lisään että menisin töihin jos sellaisen saisin. Ihan vain niille tiedoksi joiden mielestä olen lusmu joka ei tee töitä koska ei huvita. Olen syönyt halpaa ruokaa ja kituuttanut kaikessa näiden lomarahojen eteen. Tuo loma on ainoa ilo elämässäni pitkään aikaan.
Kommentit (222)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:37"]On tää niin perseestä tämä systeemi. Kyllä työttömätkin ansaitsevat loman!
[/quote]
Kyllä, todellakin! Itse matkustelin 1-2 x vuodessa sossun asiakkaana eikä ikinä tullut ongelmia! Jokaisella on oikeus itse päättää mihin rahansa käyttää!
[/quote]
Jos rahaa uhkasi jäädä säästöön, nostin ne tililtä ja yleensä sijoitin matkusteluun...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:37"]On tää niin perseestä tämä systeemi. Kyllä työttömätkin ansaitsevat loman!
[/quote]
Kyllä, todellakin! Itse matkustelin 1-2 x vuodessa sossun asiakkaana eikä ikinä tullut ongelmia! Jokaisella on oikeus itse päättää mihin rahansa käyttää!