Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvän lihaserottuvuuden voi saada, jos

Vierailija
07.02.2015 |

Käy salilla kaksi kertaa viikossa ja jumppaa kotona lisäksi pari - kolme kertaa viikossa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ruokavaliosta. Jos syöt hyvin ja paljon proteiinia ja treenaat salilla isoilla painoilla, voit ehkä jossain kohti saada vähän lihasta näkyviin

Vierailija
2/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:55"]riippuu ruokavaliosta. Jos syöt hyvin ja paljon proteiinia ja treenaat salilla isoilla painoilla, voit ehkä jossain kohti saada vähän lihasta näkyviin
[/quote] mutta jos haluaisi enemmän erottuvuutta, pitäisi käydä useammin vai? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:55"]riippuu ruokavaliosta. Jos syöt hyvin ja paljon proteiinia ja treenaat salilla isoilla painoilla, voit ehkä jossain kohti saada vähän lihasta näkyviin
[/quote] mutta jos haluaisi enemmän erottuvuutta, pitäisi käydä useammin vai? Ap
[/quote]

no mitä isommat lihakset sulla on, sitä enemmän ne erottuu. Toki jos on paljon rasvaa, ei ne lihakset sieltä mihinkään erotu. Eli jos vaan saat ne lihakses kasvamaan ja rasvan palamaan parilla salikerralla, go for it. riippuu itsestäsi!:)

Vierailija
5/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ensin kasvattaa lihasta plussakaloreilla ja sen jälkeen dietillä ottaa ylimääräiset pois :)
3-4 krt riitää, kunhan reenaa tarpeeksi isoilla painoilla tehokkaasti :) (ja muistaa pitää kevyitä viikkoja ja lepopäiviä)

Vierailija
6/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:04"]

Sun täytyy ensin kasvattaa lihasta plussakaloreilla ja sen jälkeen dietillä ottaa ylimääräiset pois :)

[/quote]

Juuri näin, tässä asiasta... https://lihastohtori.wordpress.com/2012/06/15/bulkkaus/

Vierailija
7/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljoa rasvaa, rasvaprosentti n. 18. Ap

Vierailija
8/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vähärasvaisuus on se juttu? Toki lihaksiakin tarvitaan. Mulla on sellainen kroppa et lihakset on aika muodokkaat luonnostaan ja nyt kun oon vielä aika laihas kunnossa (stressaava elämäntilanne, en siis mitenkään yritä olla "laihana"), onneks kroppa on ihan ballerinan näköinen eli vatsalihakset, habat, reisilihakset, olkalihakset näkyy ihan oikeastaan ilman mitään treeniä.

Vierailija
9/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:04"]Sun täytyy ensin kasvattaa lihasta plussakaloreilla ja sen jälkeen dietillä ottaa ylimääräiset pois :)
3-4 krt riitää, kunhan reenaa tarpeeksi isoilla painoilla tehokkaasti :) (ja muistaa pitää kevyitä viikkoja ja lepopäiviä)
[/quote]

Poikkeuksiakin löytyy:) Mä itse en ole koskaan ollut itse plussakaloreilla, mutta oon syönyt perusruokaa jonka päälle vielä 50grammaa lisä proteiinia päivässä. Tällä hetkellä esim. prässistä nousee parisataa kiloa

Vierailija
10/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä en voi käydä kuin kaksi kertaa viikossa. Ap

Vierailija
11/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:06"]Kai se vähärasvaisuus on se juttu? Toki lihaksiakin tarvitaan. Mulla on sellainen kroppa et lihakset on aika muodokkaat luonnostaan ja nyt kun oon vielä aika laihas kunnossa (stressaava elämäntilanne, en siis mitenkään yritä olla "laihana"), onneks kroppa on ihan ballerinan näköinen eli vatsalihakset, habat, reisilihakset, olkalihakset näkyy ihan oikeastaan ilman mitään treeniä.
[/quote]

:D no siis ei sun kroppa voi olla sellainen, jossa "lihakset on muodokkaat luonnostaan":D joko vain kuvittelet, tai ne tosi vähäiset erottuu koska oot todella laiha, tai sitten hyötyliikunnalla oot saanut vähän lihasta

Vierailija
12/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:10"]Niin mä en voi käydä kuin kaksi kertaa viikossa. Ap
[/quote]

No sitten varmaan kokeilet käydä sen pari kertaa viikkoon ja katsot mitä tapahtuu. Tässä ketjussa on jo paljon vinkkejä

Vierailija
13/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:04"]Sun täytyy ensin kasvattaa lihasta plussakaloreilla ja sen jälkeen dietillä ottaa ylimääräiset pois :)
[/quote]

Poikkeuksiakin löytyy:) Mä itse en ole koskaan ollut itse plussakaloreilla, mutta oon syönyt perusruokaa jonka päälle vielä 50grammaa lisä proteiinia päivässä. Tällä hetkellä esim. prässistä nousee parisataa kiloa
[/quote]

Niin?

Vierailija
14/14 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:04"]Sun täytyy ensin kasvattaa lihasta plussakaloreilla ja sen jälkeen dietillä ottaa ylimääräiset pois :)
[/quote]

[/quote]

Niin?
[/quote]

Niin sitä vaan ettei aina kannata syöttää jokaiselle tuota plussakaloripaskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan