Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon puhut miehellesi asioistasi?

Vierailija
07.02.2015 |

Kiinnostaako sitä kuunnella?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:57"]

MIKSI joku olisi suhteessa ihmisen kanssa, jolle ei voi puhua? Sehän on se pointti suhteessa, että on sielunkumppani, jaetaan kaikki. Onko puoliso teille vain seksi- ja asuinkumppani? Minä kerron miehelleni ihan kaiken: pienet, turhat sattumukset, salaisuudet, murheet, haaveet, pelot. Kaiken sellaisenkin, mitä en koskaan uskaltaisi kertoa kellekään muulle. Samoin hän minulle, tottakai, mehän olemme parhaat ystävät ja kumppanit jokaisella tasolla.

[/quote]Tuo olisi jo pelottavaa. En halua, että yksikään ihminen tietää minusta liikaa ja että olisin noin riippuvainen toisesta ihmisestä. Sellainen ei sopisi minulle ollenkaan. Mitä teet jos toiselle sattuu jotakin? Olet niin yksin kuin olla voi. Hui.

Vierailija
22/25 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:57"]

MIKSI joku olisi suhteessa ihmisen kanssa, jolle ei voi puhua? Sehän on se pointti suhteessa, että on sielunkumppani, jaetaan kaikki. Onko puoliso teille vain seksi- ja asuinkumppani? Minä kerron miehelleni ihan kaiken: pienet, turhat sattumukset, salaisuudet, murheet, haaveet, pelot. Kaiken sellaisenkin, mitä en koskaan uskaltaisi kertoa kellekään muulle. Samoin hän minulle, tottakai, mehän olemme parhaat ystävät ja kumppanit jokaisella tasolla.

[/quote]Tuo olisi jo pelottavaa. En halua, että yksikään ihminen tietää minusta liikaa ja että olisin noin riippuvainen toisesta ihmisestä. Sellainen ei sopisi minulle ollenkaan. Mitä teet jos toiselle sattuu jotakin? Olet niin yksin kuin olla voi. Hui.

[/quote]

toinen voi joskus kuolla....niin parempi olla yksinäinen jo parisuhteessa ollessa....omituinen logiikka.

miten te puhumattomat olette ylipäätään päätyneet suhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuta. Ihan sama mistä yritän puhua niin ei muista kohta mitään. eli ei kuuntele eikä kiinnosta. Ei myöskään kuuntele lapsia eikä tiedä heidän elämästäön mitään. Olemme kuin asuintovereita. Vaikka hekin kommunikoivat varmaan enemmän. Yhdessä 14 vuotta.

Vierailija
24/25 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhutaan, minä toki enemmän kuin mies ns. omista asioista. Meillä ei kummallakaan ole kauhean montaa ystävää, joten yleensä me ollaan toisillemme ystäviä jolle kertoa päivän tapahtumista ym. Puhutaan politiikkaa ja muuta päivän ajankohtaisia puheenaiheita arkijuttujen ja työjuttujen lisäksi.

Just tässä hetki sitten puhuin minkähintainen oli uusi suihkuverho jonka ostin, sitä ennen mies kysyi että kuinkahan kauan menee että julkiselle pääsee hammaslääkäriin kun tuntuu vähän vihlontaa yhdessä hampaassa, sitten kertoili että ei ole kolmeenkymmeneen vuoteen käynyt kuin kerran tarkistuttamassa muutama vuosi sitten, eikä silloin armeijassakaan kun tarkistettiin ollut reikiä, ja mien silloin muutama vuosi sitten kun kävi, sanoivat siellä että parin vuoden päästä tulee uusi aika, mutta eipä ole mitään kuulunut. Minä sitten kerroin että se jono on 8 kk, että kannattaa mennä kipuajalla jos kerran vihloo, mulla ja samoin vävypojalla kyllä kesti ihan oikeasti jopa 9kk ennenkuin aika tuli, joten ei kannata odotella sitä. Mies sanoi että kyllähän sitä yksityiselle pääsee ym.

Mies käy joka päivä katsomassa vanhaa äitiään joka on sairaalassa, ja hänen voinnistaa toki kysyn kun mies tulee kotiin, ja siitä keskustellaan, se miehellä on viime aikoina varmaan päällimäisenä ollut mielessä kun oli lähellä kuolemaa se anoppi jo viikko sitten, puhuttiin jo että miten hautajaiset järjestetään, minä lupasin että kyllä minä ne järjestän, miehen vanhemmilla veljillä kun ei ole enää vaimoja jotka järjestäisi, ja mies mietti että mihin ne äitinsä tavarat laitetaan ja minä sanoin että kyllä minä senkin järjestän vaikka yhdessä päivässä.

En tiedä mitä muita omia juttuja sitä pitäisi puhua. Tälläistä tämä on normaalia arkea.

Vierailija
25/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä puhutaan puoleen jos toiseen. En vain kerro miehelleni kaikkea, kun olen huomannut hänen kertovan joitakin juttuja eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä