Millainen on tuntemasi Pete?
Voi kertoa jos nimi on oikeasti Pete tai sit lempinimi
Kommentit (41)
Kaunainen, typerä ja henkisesti väkivaltainen onneton pelkuriraukka, joka maksattaa elinikäiset mt-ongelmansa mieluummin kaikilla muilla kuin hankkii apua.
Karvainen kuin mikä. Hengitys alkaa pihistä kun yhtään tulee fyysistä rasitusta tai muuten innostuu. Todella hyvä huumorintaju, joskin kakka/pissajutut ovat turhan kiinnostavia hänestä. Aika usein joutuu kulkemaan neljällä raajalla kun kunto ei muuhun anna myöten.
Hyvin ystävällinen niille ihmisille, jotka ovat entuudestaan tuttuja mutta valmis tarvittaessa vaikka tappamaan äkkiä iholle tunkevan hämärähepun. Matkustellut maailmalla ja nähnyt yhtä sun toista.
Pete on bokseri.
Asuu Varsinais-Suomessa, pettää avovaimoa. Valehtelee minkä kerkee, harrastaa jalkapalloa, tykkää roskaruuasta.
Ihmisenä "miehenä" ihan loooser!
Amis, aika raukkis. On oikee nimi.
Tosi mukava ja ihana ihminen. Tykkää matkustelusta ja luonnosta. Sivistynyt ja hyvätapainen. Aina niin rento oma itsensä jonka seurasta nautin suuresti.
N.50v peräkammarinpoika maalta. Asui vanhempiensa kanssa pienessä mökinrähjässä ja hoiti kanoja ja kahta lehmää. Kun vanhemmat kuolivat, Pete muutti vanhainkotiin. Puhelias ja sympaattinen, aikaa lapsenomainen. Kesälläkin päässä kaksi villamyssyä ja kädessä rukkaset.
Tunsin kun olin nuori. Oli valehtelija, petturi, päihderiippuvainen, moniongelmainen psyko. Tuttavuus loppui suhteellisen lyhyeen, mutta rupesi sen jälkeen vielä stalkkaamaan. Ei kiva ihminen.
Kiltti ja kannustava, hauska. Joskus niin raastavan ärsyttävä, mutta kuitenkin sydämeltään hyvä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:18"]Voi kertoa jos nimi on oikeasti Pete tai sit lempinimi
[/quote]Typerä ääliö, joka edelleen viisikymppisenä haaveilee jostain rokkikukon elämästä. Esiintyy kaikkien alojen erityisasiantuntijana, erityisesti politiikan. Vihaa mamuja, koska saavat kaiken yhteiskunnalta. Unohtaa tosin sujuvasti sen, että ei itse ole pariinkymmeneen vuoteen tehnyt töitä. Ulosotossa kaikki, ja kehuu kuinka ei maksa euroakaan takaisin. Ei kestä muiden mielipiteitä jos poikkeavat omistaan. Kunnon wt-äijä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:28"]Narsisti.
[/quote]
Sama!!
Sellainen ihminen, joka olisi natsi-Saksassa epäilemättä hakeutunut vapaaehtoisesti vartijaksi keskitysleirille.
Kohta 60-v rapajuoppo, näyttää luurangolta. Vaimo kun laittoi pihalle, pakeni äitinsä hoiviin.
Muutama Pete tuttavapiirissä, molemmat narkkeja luusereita
Pienimunainen pelimies joka yrittää kompensoida puutteitaan olemalla niiiin machoa että...
Minä ole Pete eli Petri. Olen elämässäni saanut paskaa niskaa urakalla. Silti yritän elää ja olla hyvä mies.
Kolmikymppinen, ammatissa joka etenkin naisten mieleen, sporttinen, harrastaa jalkapalloa. Pettää avovaimoaan, vaikka ulospäin vaikuttaa juuri sellaiselta "kunnolliselta mieheltä", joka ei koskaan pettäisi.
Naistenhakkaaja