Seuraatteko Auri Katariinan siivousvideoita ?
Mitä mieltä olette? Itse laitoshuoltajana kauhistelen elmukelmun käyttöä (ei ekologista) ja uuninpuhdistusaineen käyttöä muualle kuin siihen kuin on tarkoitettu.
Kommentit (26)
Itseäni häiritsee kun pesee kahvinkeittimet ja leivänpaahtimet voimakkailla pesuaineilla (esim. uuninpuhdistusaineella) - ainetta valuu laitteen sisään eikä sitä mitenkään voi huuhdella pois. Itse en haluaisi käyttää moisia laitteita enää, mutta ei taida asukas tietää ja päällepäin näyttää toki siistiltä.
Toinen asia mikä häiritsee on se kun huonekaluja ei siirretä pois siivouksen tieltä vaan putsataan lattia/seinä vain näkyviltä osin.
Kolmas on erittäin likaisen (saastaisen) petauspatjan kääntäminen ympäri ja peittäminen lakanalla.
Ymmärrän kyllä ettei kaikkea millään voi eikä ehdi tehdä, niin likaisia ja täynnä tavaraa nuo asunnot usein ovat.
En pidä hänestä. On itse niin likaisen ja epäsiistin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, en seuraa.
En anna lian pinttyä niin että tarvitsisin mitään niksejä.
MInulla on muuta elämää kuin toisten videoiden seuraaminen.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
En pidä hänestä. On itse niin likaisen ja epäsiistin näköinen.
En minäkään. Ällöttää hänen pukeutuminen. Joku sanoo, että 'tulee kuuma siivotessa'. Kuitenkin hänen miehensä pystyi siivoamaan hihallisessa t-paidassa, eikä narutopissa.
Mulla ei onnistuisi kännyllä kuvaaminen toisella kädellä kun toisella siivoan, vaatii koordinaatiota.
Ja ne letinpäät on varmaan usein kastunut niissä likavesilitkuissa, siis kun se pyyhii jotain pirun likaista vessanpyttyä esim. ja letinpäät osuu pytyn reunoihin.
Desinfioiko se kengänsä joka keikan jälkeen? ja niitä työkaluja,se raaputusrauta esimerkiksi.
Aika avuttoman näköistä ottaa pienellä pyyhkeellä niitä kuravesisotkuja lattialta (imeyttää), melko monta pyyhettä menee.
Miksi kova hinku aina ensimmäisenä hinkkaamaan tiski- ym altaita vaikka joka paikka täynnä vielä pas*aista roinaa?
Lajitellaanko ne roskat myöhemmin? sinne menee muovit, lasit, pahvit ym kaikki samaan?
U p