Montako kilometriä suuntaansa joudut matkustamaan jouluna?
Kommentit (41)
Kotona pysyn ja käyn hautausmaalla, viemässä kynttilän, 3 km päässä.
200 metriä, kävellen. Joulupukille tullaan kyllä kotiin takaisin.
50-60km. Pari km kävelyä, bussi, metro ja vielä yks bussi. Menee päälle 3h luulisin.
Oho, olen kateellinen teille. Me ensin 200 km anopille, sitten 150 km mun vanhemmille ja 350 km kotiin väsyneinä ja räytyneinä. Oma äiti joustaisi ja voisi tulla meille, mutta anoppi ei missään nimessä, ja mies haluaa aina sinnekin. Lapsia kolme, käytännössä omaa joulua meillä ei ole, mies on valmis tappelemaan todella kovaa siitä, että hän pääsee äidilleen jouluksi, olen antanut periksi.
Kilsoista en tiedä mutta n 25h menee lentoihin yhteen suuntaan. Ei toki pelkkää lentämistä kun on pari vaihtoa.
Ja tohon päälle vielä matkat lentokentälle ja pois ja check in.
1km kävellen toiseen suuntaan ja takaisin taksilla
Ensin 271km autolla ja sitten 7735km lentokoneella yhteen suuntaan.. Eli meno-paluu 16012km.
En ole koskaan joutunut matkustamaan jouluna mihinkään, kun opiskeluaikaisia kotimatkoja ja joulukirkkokäyntejä ei lasketa. Pysyn kotona jouluna,
Vierailija kirjoitti:
Oho, olen kateellinen teille. Me ensin 200 km anopille, sitten 150 km mun vanhemmille ja 350 km kotiin väsyneinä ja räytyneinä. Oma äiti joustaisi ja voisi tulla meille, mutta anoppi ei missään nimessä, ja mies haluaa aina sinnekin. Lapsia kolme, käytännössä omaa joulua meillä ei ole, mies on valmis tappelemaan todella kovaa siitä, että hän pääsee äidilleen jouluksi, olen antanut periksi.
Tossun alla oot.
En joudu vaan pääsen. Reilu 900km yhteen suuntaan autolla
mitä hangosta tarvasniemelle tulee ja takas myös.
Anopilla käydään syömässä joku päivä, kävellen, muutama sata metriä. Pakkohan ei sinnekään ole mennä. 56 joulua takana eikä vielä ikinä ole pakotettu mihinkään matkustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Me ensin 200 km anopille, sitten 150 km mun vanhemmille ja 350 km kotiin väsyneinä ja räytyneinä. Oma äiti joustaisi ja voisi tulla meille, mutta anoppi ei missään nimessä, ja mies haluaa aina sinnekin. Lapsia kolme, käytännössä omaa joulua meillä ei ole, mies on valmis tappelemaan todella kovaa siitä, että hän pääsee äidilleen jouluksi, olen antanut periksi.
Mies on siis jotenkin vajaakykyinen, ajokortiton tai rahaton kun ei pääse itsekseen äidin helmoihin?
Sorry vaan, en pysty ymmärtämään mikset sä voi olla kotona äitisi kanssa, tai äitisi luona?
187km, ja ajateltiin mamman kanssa taittaa matka kengrukepillä.
Keskustassa asun ja käyn ikotaloissa. Ei tarvitse matkustella seksin perässä.
Metriäkään ei ole pakko, joulu on päivä muiden joukossa ei silloin ole mikään pakko käydä missään.
Minua ahdistaa jouluhössötys ja jouluruoista en pidä. Lapsetkin on jo isoja niiden takia ei tarvii teeskennellä joulua.