Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehelliset syyt yöpaikan vaihtamiseen

Vierailija
18.11.2021 |

Usein työpaikan vaihtamisen yhteydessä on ns exit-haastattelu, jossa kysytään miksi lähti. Jokainen fiksu tietenkään ei kerro todellisia syitä. Mutta mammapalstalle ne voi kertoa.

Tässä mun kolmen viimeisimmän vaihdon syyt.

1 Pomo vaihtui, uusi pomo oli aivan sysipaska pomona.
2 Firmalla meni huonosti, neljät yt:t viimeisen vuoden aikana
3 Sain palkkatarjouksen josta ei voinut kieltäytyä.

Mitkä oli sun syyt vaihtaa duunia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yöpaikka vaihtunut silloin, kun akka ottanut housut pois ja olen nähnyt outien. Sitten olen lähtenyt hakemaan muuta duunattavaa.

Vierailija
2/5 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjota aamupalaa, ei omaa huonetta tai rauhaa, majoittaja metelöi yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä yritti yöllä sänkyyn. Lähdin saman tein.

Vierailija
4/5 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen vaihtanut yöpaikkaa. Olin ala-asteella ja nukuin kaverin ja hänen isosiskojensa kanssa asuntovaunussa, ja siskokset vaan riehuivat ja kiusasivat, joten kävelin yöllä kotiin. Aikaisemmin samassa paikassa nukuin parvisängyn alapedissä (120cm) kolmestaan kaverin ja sen pikkusiskon kanssa, ja se luiseva pikkusisko rusikoi mua koko yön ja olin aamulla aivan mustelmilla. Kolmatta kertaa en enää mennyt, mutta itse kaveri oli tosi kiva joten nukkui monet kerrat huoneessani vierassängyssä.

Vierailija
5/5 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-määräaikaisuuksia, joiden ei ollu tarkoituskaan jatkua (jotkut rekrytoijat silti ihmettelee, "miksei").

- olin ottanu kyseisen työn pelkästä velvollisuudentunnosta ja huomasin pian, että ei tod ole mun juttu. Yritin kuitenkin tehdä duunin ja olla mukana porukassa. Mutta kun pomo heitti jonkun kommentin mun hiljaisuudesta, kiehahdin sisäisesti ja en todellakaan ottanut jatkoa, vaikka olisin saanut vakituisen.

- sain koeaikapotkut. Se oli määräaikaisuus, joten tavallaan helppo peittää määräaikaisuuden loppumiseksi.

- muuten kiva duunipaikka, mutta mun työnkuvaa ei oikeen arvostettu (en viitsi nyt avata enempää), ja lisäksi ärsytti katsoa vierestä sellaista "keisarin uudet vaatteet" -kuviota, jossa firma hyysää täysin epäluotettavaa ja kaiken helpolla saanutta persoonaa ylennyksillä, ja kaiken lisäksi oli niin kiittämätön tyyppi aina puhumassa pahaa firmasta. Otti niin paljon päähän, mitä kaikkea olin ite joutunut kohtaamaan, olin ottanu duunin kiitollisuudella vastaan ja sitten yksi epäpätevä vaan valittaa ja dissaa alaa tyyliin luusereiden työksi. Virallisesti lähdin paremman duunin perässä.

- firmassa oli tosi paljon pielessä, mutta sitä olis voinut kestää jos olisi ollut tuki takana ja oltu samassa veneessä. Lähtöpäätös syntyi sillä hetkellä, kun pomo alkoi syyttää minua, uutta työntekijää, ongelmista.

- liian pitkä työmatka, ja firma ei diggaile etätöistä.