Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen etsimässä tyttöystävää jonka kanssa seurustella, ja toivottavasti aikanaan perustaa ydinperhe, mutta minusta kiinnostuvat lähinnä naiset joilla on jo perhe aiemmin perustettu

Vierailija
18.11.2021 |

Monilla näistä lähestyvistä naisista ei ole edes suunnitelmissa hankkia lisää lapsia.

Miten minun pitää muuttaa itseäni jotta alan kiinnostaa niitä naisia joilla ei vielä lapsia ole?
Jokin minussahan on se tekijä joka vetoaa etupäässä yksinhuoltajiin...

M35

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kymmenen vuotta sitten pyöriessäni deittipalstalla 35-vuotiaat sinkkumiehet näyttivät suurin osa reippaasti neljänkympin ylittäneiltä vanhoilta ukoilta.

Löytyi sitten onneksi yksi ikäiseni 32-vuotias mies, joka ei ollut rupsahtanut ennen aikojaan, vaan näytti siltä miltä kolmekymppisen kuuluukin. Edelleen olemme onnellisesti yhdessä ja lapsiakin siunaantui muutama.

En kyllä usko, että tilanne on tästä mitenkään parantunut ja parikymppisiä tuskin kiinnostaa ne 30+ kulahtaneet kääkät lastensa siittäjiksi. Jos ei kelpaa ikäisilleen, niin se on game over, ellei osta ulkomailta sitä seuraa.

Vierailija
62/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan mahdotonta ajatella että naisen lapsetkin on ihmissuhde josta voi saada jotain elämään? Etteivät he ole vain kiviriippoja joista ei pääse eroon. Elän ydinperheessä joten ei ole oma lehmä ojassa kun tätä kommenttia kirjoitan.

Olen itse nainen ja äiti, joskin lapsi on ollut aikuinen jo vuosia. En olisi ikimaailmassa ryhtynyt äitipuoleksi miehen lapsille, joten ymmärrän hyvin sen, että ihminen hakee lapsetonta kumppania. Ja jos haussa on nimenomaan oma perhe, niin silloin ei varmasti riitä LAT-suhde, jossa tapaillaan silloin, kun toisen lapset ovat isällään.

Joa 35-vuotias mies on parisuhdekokematon, niin helppoa se ei tule olemaan, koska hänen historiansa indikoi, että ylipäänsä naisten kiinnostuksen herättäminen on vaikeaa. Silti kannustan etsimään lapsetonta, jos ei kerran toisen lapsia perheeseen halua.

Väitinkö että täytyisi alkaa vanhemmiksi niille? Tai että toiselle miehelle tehtyjen lasten pitäisi riittää. Pointti oli se että etsi nainen jonka kanssa synkkaa, ja JOS sillä on jo lapsia, yritä ajatella että nekin on IHMISIÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan mahdotonta ajatella että naisen lapsetkin on ihmissuhde josta voi saada jotain elämään? Etteivät he ole vain kiviriippoja joista ei pääse eroon. Elän ydinperheessä joten ei ole oma lehmä ojassa kun tätä kommenttia kirjoitan.

Olen itse nainen ja äiti, joskin lapsi on ollut aikuinen jo vuosia. En olisi ikimaailmassa ryhtynyt äitipuoleksi miehen lapsille, joten ymmärrän hyvin sen, että ihminen hakee lapsetonta kumppania. Ja jos haussa on nimenomaan oma perhe, niin silloin ei varmasti riitä LAT-suhde, jossa tapaillaan silloin, kun toisen lapset ovat isällään.

Joa 35-vuotias mies on parisuhdekokematon, niin helppoa se ei tule olemaan, koska hänen historiansa indikoi, että ylipäänsä naisten kiinnostuksen herättäminen on vaikeaa. Silti kannustan etsimään lapsetonta, jos ei kerran toisen lapsia perheeseen halua.

Väitinkö että täytyisi alkaa vanhemmiksi niille? Tai että toiselle miehelle tehtyjen lasten pitäisi riittää. Pointti oli se että etsi nainen jonka kanssa synkkaa, ja JOS sillä on jo lapsia, yritä ajatella että nekin on IHMISIÄ.

Jos haluaa saman katon alle, niin ei siinä riitä ajatella, että ne lapset ovat ihmisiä. Kyllä niistä tulee osa omaakin elämää.

Vierailija
64/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se itsepetos, jonka vuoksi jotkut miehet jäävät vuosikausiksi deittisovelluksiin ihmettelemään, miksei löydy kumppania.

Vierailija
65/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole liian vanha. Sen ikäinen, ettei ole aikaa liiaksi, eli jos oikeasti haluaa perheen niin alkaa olla kiire löytää se puoliso, mutta liian vanha isäksi hän ei ole. Itse olen 32v ja ottaisin heti yhden 38-vuotiaan miehen jos satuttaisiin molemmat olemaan sinkkuja, kyseessä onkin tosin ihan harvinaisen huippu tyyppi. Tässä iässä tuommoinen ikäero ei ole iso. Joten toivoa on, jossain muussa nyt mättää jos ei sopivaa löydy.

Vierailija
66/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa saman katon alle, niin ei siinä riitä ajatella, että ne lapset ovat ihmisiä. Kyllä niistä tulee osa omaakin elämää.

Joo no se onkin kamala tragedia että elämään tulee läheisiä ihmisiä. Parempi vaan pysyä ikuisena poikamiehenä. Nimittäin totuus on se että kokematon 35 v joka on herännyt siihen ettei nettotrollaus riitä loppuelämän strategiaksi, ei tuu löytämään sitä lapsetonta teiniseurustelua jota se etsii. Lisäksi olisi aivan jäätävän hyvä mäihä jos joku yh oikeasti haluaisi alkaa sen kanssa. Minä säälin tässä kuviossa eniten lapsia. Heidän näkökulmastaan todennäköisesti väistävät luodin joka kerta kun ap skippaa yh:n.

Vierailija
67/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no se onkin kamala tragedia että elämään tulee läheisiä ihmisiä. Parempi vaan pysyä ikuisena poikamiehenä. Nimittäin totuus on se että kokematon 35 v joka on herännyt siihen ettei nettotrollaus riitä loppuelämän strategiaksi, ei tuu löytämään sitä lapsetonta teiniseurustelua jota se etsii. Lisäksi olisi aivan jäätävän hyvä mäihä jos joku yh oikeasti haluaisi alkaa sen kanssa. Minä säälin tässä kuviossa eniten lapsia. Heidän näkökulmastaan todennäköisesti väistävät luodin joka kerta kun ap skippaa yh:n.

Ei taida kokematon 35-vuotias mies olla yh-näkökulmasta kovin haluttu vaihtoehto. Itse olin 35-vuotiaana 10-vuotiaan lapsen äiti, takana oli 20 vuotta seurustelua/parisuhteita/yksi avioliitto. Ei olisi tullut pieneen mieleenikään viritellä suhdetta mieheen, joka on vasta kenties ensimmäistä kertaa sitoutumassa, tai edes mieheen, jolla on vielä taaperoita ja/tai haluaa omia lapsia.

Vierailija
68/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap mitään pelkoa, että yksikään yh haluaisi kanssasi olla, jos vähän avaat ajatusmaailmaasi.

Kun et ole tuohon ikään mennessä pariutunut, vaihtoehdot ovat lähinnä ostomorsian tai yksinolo.

Vierailija
69/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu elättämään muiden lapsia. Kyllä meitä vielä perheettömiä naisia löytyy!

Vierailija
70/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ap mitään pelkoa, että yksikään yh haluaisi kanssasi olla, jos vähän avaat ajatusmaailmaasi.

Kun et ole tuohon ikään mennessä pariutunut, vaihtoehdot ovat lähinnä ostomorsian tai yksinolo.

No ap kylläkin kirjoittaa että löytyy kiinnostusta naisilta joilla on jo perhe. Toki mikä nyt sitten on yh:n määritelmä. Onko vuoroviikkoäitikin pelottava yh myös joista nää puhuu kuin halvasta makkarasta, vaikka totuus on että töissäkäyvä yh on ihan huimasti näiden nettitrollaajien yläpuolella.

Vierailija
71/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullon hyvät mahikset. Asiat kääntyy miesten hyväksi tuossa iässä.

Tällä palstalla sitä ei luonnollisesti haluta nähdä. Unohda kommentit täällä.

Vierailija
72/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullon hyvät mahikset. Asiat kääntyy miesten hyväksi tuossa iässä.

Tällä palstalla sitä ei luonnollisesti haluta nähdä. Unohda kommentit täällä.

No onko kääntyny? Eipä...

Vierailija
73/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma t. M30

Olen alkanut etsiä ikäluokasta 18-23v mutta ovat turhan nirsoja siinä ikäluokassa. Jos miehellä on vähänkin vatsaa tai kaljuuntumassa niin eipä tule mätchiä.🙄

Minulla on tuuhea tukka, ja pidän kroppani erittäin hyvässä kunnossa urheilulla ja salitreenillä...Silti jossakin mättää.

ap

Kaikki ikääntyneet setämiehet luulevat olevansa elämänsä kunnossa vaikka parasta ennen päiväys olisi mennyt jo vuosia sitten.

Kyllähän nuo lapsiperheitä metsästävät boomerit ovat vähän epäilyttäviä. Itsellä alkaisi hälytyskellot soimaan kun halutaan niin kovasti ”isähahmoksi” ja ollaan vähän liian kiinnostuneita alle kouluikäisten tyttärien saunottamisesta sisäpuolelta lukitussa saunassa.

Vierailija
74/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot liian vanha isäksi. Siinä se. Jos nyt alat seukkailla ja "aikanaan" perustat ydinperheen, olet esikoisen syntyessä melkein nelikymppinen.  Viisikymppisenä sun pitäis kuskata vanhinta junnua fudisharkkoihin ja kuusikymppisenä olet ehkä ensimmäisen ylioppilaan isä.

Eli suosittelen myös puolestani nuortumista. Olet auttamattomasti myöhässä.

Ja mikä tässä oli ongelmana? Me ollaan lähempänä 50-vuotta ja kuskataan kaikkia lapsia milloin mihinkin treeniin. Ja viedään sinne ja tänne. En nyt keksi mikä tuossa on ongelmana. Ei mikään muu kun sinun asenteesi.

Vierailija
75/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt 35-vuotiaana alkaa vasta miettiä perheen perustamista? Vaikka raskaus on toki mahdollista ja sekin, että tulee terve lapsi. Mutta riskit kasvaa. Joka vuosi.

Voi, voi teitä lapsia, kun aina jauhatte tätä samaa. Riskit kasvavat ihan tosi vähän. Käykää lukemassa faktat ennenkuin kommentoitte.

Vierailija
76/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35v mies on parisuhdestatuksen huipulla mutta kukaan ei ole profeetta omalla maallaan kuten tätäkin ketjua lukeneet voivat todeta. Esim. Unkarista löytyy kivoja ja nättejä naisia sadoittain ja Suomen ja suomalaisten maine on siellä korkealla.

Postimyynti-vaimoja löytyy kyllä ihan jokaiselle. Eiväthän ne sinua rakasta, mutta voivat kyllä rahasta/ylläpidosta esittää. Se on vähän niin kuin ostaisi huo. ran kestotilauksella.

Vierailija
77/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35v mies on parisuhdestatuksen huipulla mutta kukaan ei ole profeetta omalla maallaan kuten tätäkin ketjua lukeneet voivat todeta. Esim. Unkarista löytyy kivoja ja nättejä naisia sadoittain ja Suomen ja suomalaisten maine on siellä korkealla.

Posti myynti  vaimoja löytyy kyllä ihan jokaiselle. Eiväthän ne sinua rakasta, mutta voivat kyllä rahasta/ylläpidosta esittää. Se on vähän niin kuin ostaisi maksullisen naisen  kestotilauksella. Anteeksi kieliasusta mutta tämä palsta ennakko sensuroi viestejä todella ihmeellisellä tavalla.

Vierailija
78/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kun rupeat seurustelemaan kannattaa heti olla avoin siitä että perheen perustaminen on sulle ykkösjuttu. heti yrittämään vauvaa tuossa iässä.

Mikä ihmeeb oletus se nykyään netissä on, että 35v:n olisi vaikeaa saada lapsia? Tosielämässä suurin osa tulee raskaaksi hyvinkin nopeasti sen ikäisenä, joten ei välttämättä kannata kuitenkaan ruveta heti tuntemattoman kanssa vauvantekohommiin.

Tiedän kyllä, että varsinkin lääkärit tykkäävät pelotella naisia asialla, mutta ei se ole oikeasti niin yleistä se hedelmättömyys.

Ei naisia peloitella ilman syytä. Mitä vanhempia vanhemmat ovat sen todennäköisemmin lapsella on kehityshäiriöitä.

Vierailija
79/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lapsettomille naisille kelpaa mutta lapsien teon jälkeen näytän kelpaan kasvattamaan ja maksamaan se kasvatus.

Itse tein päätöksen että olen mieluummin yksin kuin kasvattamassa muiden miesten lapsia kun omaan lapseen ei ole mahdollisuutta

Vierailija
80/84 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele aikanaan. Saman ikäisen tai edes hieman nuoremman kumppanin kanssa se ei nimittäin voi olla vuosikausia jos lapsia haluat.