Olen etsimässä tyttöystävää jonka kanssa seurustella, ja toivottavasti aikanaan perustaa ydinperhe, mutta minusta kiinnostuvat lähinnä naiset joilla on jo perhe aiemmin perustettu
Monilla näistä lähestyvistä naisista ei ole edes suunnitelmissa hankkia lisää lapsia.
Miten minun pitää muuttaa itseäni jotta alan kiinnostaa niitä naisia joilla ei vielä lapsia ole?
Jokin minussahan on se tekijä joka vetoaa etupäässä yksinhuoltajiin...
M35
Kommentit (84)
Mun pienessä elinpiirissä on ainakin kolme tällaista paria, että on pariuduttu noin 35 -vuotiaina ja hankittu yhdessä molempien ekat ja ainoat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma t. M30
Olen alkanut etsiä ikäluokasta 18-23v mutta ovat turhan nirsoja siinä ikäluokassa. Jos miehellä on vähänkin vatsaa tai kaljuuntumassa niin eipä tule mätchiä.🙄
Minulla on tuuhea tukka, ja pidän kroppani erittäin hyvässä kunnossa urheilulla ja salitreenillä...Silti jossakin mättää.
ap
niin, oot liian vanha siitä huolimatta. pitäisi näyttää nuorelta ja olla nuorekas että sitä ikäluokkaa kiinnostaa. sali ja tukka ei riitä jos naamasta näkee että alkossa ei ole kysytty papereita kymmeneen vuoteen.
B-rapun kaveri etsimässä kulissia vai?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt 35-vuotiaana alkaa vasta miettiä perheen perustamista? Vaikka raskaus on toki mahdollista ja sekin, että tulee terve lapsi. Mutta riskit kasvaa. Joka vuosi.
Kaikki nyt vaan ei löydä sopivaa kumppania hyvissä ajoin. Vaikkei olisi yhtä nirso kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan mahdotonta ajatella että naisen lapsetkin on ihmissuhde josta voi saada jotain elämään? Etteivät he ole vain kiviriippoja joista ei pääse eroon. Elän ydinperheessä joten ei ole oma lehmä ojassa kun tätä kommenttia kirjoitan.
Olen itse nainen ja äiti, joskin lapsi on ollut aikuinen jo vuosia. En olisi ikimaailmassa ryhtynyt äitipuoleksi miehen lapsille, joten ymmärrän hyvin sen, että ihminen hakee lapsetonta kumppania. Ja jos haussa on nimenomaan oma perhe, niin silloin ei varmasti riitä LAT-suhde, jossa tapaillaan silloin, kun toisen lapset ovat isällään.
Joa 35-vuotias mies on parisuhdekokematon, niin helppoa se ei tule olemaan, koska hänen historiansa indikoi, että ylipäänsä naisten kiinnostuksen herättäminen on vaikeaa. Silti kannustan etsimään lapsetonta, jos ei kerran toisen lapsia perheeseen halua.
Miksi naiset provosoituvat aina täydellisesti siitä jos kolmekymppinen mies etsii naista jonka kanssa perustaa perhe? Tunteisiin menee ja lujaa.
ja kun rupeat seurustelemaan kannattaa heti olla avoin siitä että perheen perustaminen on sulle ykkösjuttu. heti yrittämään vauvaa tuossa iässä.
On se nykyään vaikeaa, kun ei naiset löydä miestä eikä miehet naiset, kukaan ei halua olla yksin, muttei myöskään kauaa viihdy yhdessä.
Ennen ihmisillä jotenkin luonto kutsui sen verran, että nämä hommat hoituivat luonnostaan. Nykyään kaiken pitäisi olla kuin satukirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma t. M30
Olen alkanut etsiä ikäluokasta 18-23v mutta ovat turhan nirsoja siinä ikäluokassa. Jos miehellä on vähänkin vatsaa tai kaljuuntumassa niin eipä tule mätchiä.🙄
Minulla on tuuhea tukka, ja pidän kroppani erittäin hyvässä kunnossa urheilulla ja salitreenillä...Silti jossakin mättää.
ap
Mikä sinusta tekee kiinnostavan lapsettomalle naiselle? Sellaiselle, joka ehkä nauttii vielä tällä hetkellä vapaudestaan; matkustelee, harrastaa kulttuuria, käy keikoilla, retkeilee tms?
Jos saisit tuossa aikataulussa lapsen niin olisit jotain 60 vuotta kun lapsi on valmis kouluputksesta. Lol!
Olet jo lähemmäs 40 v. mies, joka haluaa lapsia, niin kyllähän siinä moni ikäisesi nainen ajattelee, että siinä olisi faijamatskuu omalle muksullekin.
Kylmä peli, mutta kun ikä on jo tuo niin kenties vakavaraisuus olisi se tekijä, jolla saisi lapsettoman (todennäköisesti nuoren) naisen perustamaan ydinperheen kanssasi. Iäkkäämmät naiset ovat joko lapsellisia, ei kaipaa perhe-elämää tai haluaa ainoastaan sen lapsen ilman parisuhdetta, mutta jonkinlaista kumppanuusvanhemmuutta kuitenkin. Ehkä jossain voi olla myös se helmi, joka täyttää toiveesi, mutta ennemmin kyllä seuraisin sydämen ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma t. M30
ap
Jep. Olet ainakin todella harhainen ulkoisen habituksesi osalta. Samaan sarjaan menee varmaan luonteesi ja oma arviosi itsestäsi haluttavana puolisona.
Vierailija kirjoitti:
ja kun rupeat seurustelemaan kannattaa heti olla avoin siitä että perheen perustaminen on sulle ykkösjuttu. heti yrittämään vauvaa tuossa iässä.
Tai sitten etsiä nuorempi nainen.
Ap onkohan sulla kriteerit liian korkeat?
Voi että kun näitä juttuja on kyllä jotenkin niin säälittävää lukea.
Oon itse 50-vuotias nainen ja nykyinen mieheni on 45. Ollaan molemmat tehty lapset alle kolmekymppisinä ja nyt meillä on aikuiset lapset ja erittäin hyvä aikuinen parisuhde, jossa voimme keskittyä hyvin pitkälti toisiimme ja omiin harrastuksiimme.
Pitäisi ymmärtää, että jos junasta on aikanaan päättänyt jättäytyä ja on jo kolmevitonen aikamiespoika, nyt joutuu oikeastaan jo "hyppäämään liikkuvaan junaan", eli sitä neitsytvaimoa ei enää ole missään odottamassa.
Laajenna hakua Suomen rajojen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset provosoituvat aina täydellisesti siitä jos kolmekymppinen mies etsii naista jonka kanssa perustaa perhe? Tunteisiin menee ja lujaa.
En myöskään ymmärrä tätä ilmiötä.
Jokin siinä vain menee kovaa tunteisiin heillä.
Olisivat sitten avaamatta koko keskustelua ja lukisivat muuta, jos ei tule kuin tällaisia 50 ÄO kommentteja.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008401204.html
"Eppu Salmiselle, 55, pian seitsemäs laps"
Vierailija kirjoitti:
En nyt varsinaisesti provosoidu, mutta joka kerran tulee mieleen ne pari naisystävää, jotka ovat haksahtaneet itseään vanhempaan mieheen. Lapsi on syntynyt ja nopeasti on tullut avioero. Naiset ovat jääneet yksin lapsen kanssa, koska vanhan miehen kosketus ei ole vaan enää sytyttänyt lapsen saamisen jälkeen eikä miehetkään ole sopeutuneet lapsiperhearkeen. Miehet toki maksavat elarit ja tapaavat lastaan, mutta siinäpä se sitten... ja nämä nuoret naiset eivät saa itselleen sopivaa parisuhdetta, koska ovat kiinni lapsessa eikä lapsia saanut nainen enää kelpaa omanikäisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun näitä juttuja on kyllä jotenkin niin säälittävää lukea.
Oon itse 50-vuotias nainen ja nykyinen mieheni on 45. Ollaan molemmat tehty lapset alle kolmekymppisinä ja nyt meillä on aikuiset lapset ja erittäin hyvä aikuinen parisuhde, jossa voimme keskittyä hyvin pitkälti toisiimme ja omiin harrastuksiimme.
Pitäisi ymmärtää, että jos junasta on aikanaan päättänyt jättäytyä ja on jo kolmevitonen aikamiespoika, nyt joutuu oikeastaan jo "hyppäämään liikkuvaan junaan", eli sitä neitsytvaimoa ei enää ole missään odottamassa.
Onko sinun mielestäsi ei-neitsyt = automaattisesti lapsia? Teeko lapsen joka kerta kun harrastat seksiä?
Aloituksessahan ei puhuttu neitsyydestä millään tavalla. Naisella voi olla ollut vaikka 200 seksikumppania, ja olla silti lapseton.
En ymmärrä logiikkaasi.
No ei ap ole vielä liian vanha! Ihan sopivan ikäinen vaikkapa 30-vuotiaalle naiselle, sen ikäisissä on vielä lapsettomia paljon. Mutta aikaa ei kyllä ole hukattavaksi, joten kannattaa sinne treffipalstalle kirjoittaa aika suoraan mitä haluaa. Ja ymmärtää se, ettei tuossa iässä enää seurustella monia vuosia ennen perheen perustamista vaan asiat tapahtuu nopeammin kuin nuorempana. On lukuisia naisia, jotka tuossa 30-35v iässä eroaa siitä "Haluan lapsia sitten joskus" - miehestä, kun se "sitten joskus" ei koskaan toteutunutkaan. Mutta he haluavat miehen joka ei jossittele vaan on valmis nopeaan toimintaan.
Mitä olet tehnyt 35-vuotiaaksi asti? Seurusteluhistoria?