Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ärsyttää koirissa ja koiraihmisissä?

Vierailija
07.02.2015 |

Minua itseäni ärsyttää kaikki. Koiran räksytys, koiran haju, koiran karvat, koiran kuola.

Keltainen kusi sekä kakkapökäleet puhtaan valkoisella hangella, varsinkin jos se löytyy meidän talon portinpielestä vaikka siinä on kieltomerkki.

Siis vaikka mikä ärsyttää koiraihmisissä ja koirissa. Onneksi meillä ei ole koiraa.

Mikä sinua ärsyttää koirissa ja koiraihmisissä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä, ettei koiria pidetä lyhyessä hihnassa ja ihmisen takana, kun ohitetaan ihmisiä. Pelkään vieraita koiria TODELLA PALJON. Ahdistaa liikkua lenkkipoluilla jne, kun koirat päästetään lähelle. Luulen, että en ole ainoa, joka pelkää koiria ja kiertää puskien ja penkkojen kautta löysässä hihnassa olevan koiran tullessa vastaan.

Vierailija
22/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut koiraihmiset!
Mua ei kiinnosta jäädä jauhamaan mitään turhanpäiväisyyksiä kenenkään kanssa kesken lenkin.
Ja jotkut tyhmät ja häsläävät koirat.
T:koiranomistaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisteys! Karvaa kaikkialla, hirveä haju. Ja joku kurssi pitäisi olla siitä mihin eläimen on sopivaa tehdä tarpeitaan ja miten ne siivotaan.

Vierailija
24/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:51"]

Hahha kyllä huvittaa nää jotka niitä "koirien ulostuttaminen kielletty!" kylttejä virittelee, siis kuvitteletteko te että omistaja voi päättää millon se koiran suoli sattuu tyhjentymään? Varmaan ihan vittuiluna niitä koiran kusia ilmestyy sinne sunkin kylttis viereen :D Koiran kakkahan aiheuttaa suurempaa tuhoa kuin vaikka ne kaduille rikotut kaljapullot...Hankkikaa säälittävät koiranvihaajat elämä ei teille voi kun nauraa!!!

[/quote]Voih. Toivottavasti kovin moni koiranomistaja ei ala tällei vittuilemaan ja pissittämään koiriaan tahallaan ihmisten pihoihin, joita se häiritsee niin paljon että kylttikin on. Ei ihme, että meitä koiranomistajia vihataan, kun on tämmöisiä 5-vuotiaita liikkeellä.

Koiria on nykyään tosi paljon ja jos kaikki jättäis asuin- ym alueilta koiriensa jätökset siivoamatta niin ei se kaunista ole. Tauditkin leviävät helpommin jos kakat jättää keräämättä. Olkoon miten luonnollista ja hajoavaa vaan. 

Mä yritän tulla toimeen ei-koiraihmisten kanssa. Koirani ei pissaa portinpieleesi ja kerään jätökset. Koirani ei myöskään pääse kontaktiin vieraiden ihmisten tai koirien kanssa - koiralleni on opetettu käytöstavat. Tai se on opetettu seuraamaan sivulla :)
Älkää vihatko meitä kaikkia, muakin ärsyttää idiootit.

Vierailija
25/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muu kuin omistajat, jotka pitävät koiriaan vapaana ulkona. Tai sitten jos koira on flexin päässä niin ei yhtään välitetä, kuinka pitkälle koira sen kanssa menee tai ketä päin hyppii.

Että terkkuja vaan yläkerran naapureille, joiden koiran takia meidän nuorin sai aivotärähdyksen kaaduttuaan asfalttiin.

Vierailija
26/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:18"]Jos sinulla ei ole koiraa, niin missä sinä sitä koiraa haistelet ja olet sen kuolaan ja karvoihin kontaktissa? [/quote] No ehkäpä kadulla, vierailla, kaupungilla...missä vaan niitä näkee jos kotiovesta ulos menee. Ap [/quote] Kadulla et taatusti koiraa haista, eikä karvat ja kuolakaan tartu, ellet itse tunge itseäsi koiraan kiinni, ja aika harva koira muuten kuolaa. Eli sinulla on kaveri/ ystävä jolla on koira, etkä voi sietää sitä, mutta et voi sitä päin näköä sanoa!

[/quote]

Tuo muutenkin onkin yks ärsyttävä asia, ettei voi sanoa inhoavansa koiria, jos  ystävällä on koira. Kaikista muita eläimistä saa sanoa mielipiteensä.

Sun mielestä tietysti pitäisi olla "rehellinen ja suoraselkäinen" (sellaisiahan te koiranomistajat luulette usein olevanne) ja sanoa päin näköä mitä mieleen juolahtaa.

Vierailija
27/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajissa ärsyttää muiden dissaaminen. Esimerkiksi työpaikan kahvihuoneessa koiranomistajat puhuvat joka fucking tauolla vain rekuista ja niiden puuhista. Osallistu siinä sitten keskusteluun. Joo, itsekin puhun joskus jotain lapsistani, mutta en joka ainoalla tauolla enkä kovaan ääneen. Enkä yleensä silloin, jos lapsettomia on läsnä, koska ymmärrän, ettei heitä kiinnosta.

Vierailija
28/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että koiraa pidetään ihmisenä. Sitä paapotaan liikaa ja sille lässytetään.

Vierailija
29/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAJU!

Vierailija
30/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se asenne, kun kuvitellaan kaikkien rakastavat niitä piskejä samalla tavoin kuin itse. Päästetään kaduilla kulkiessa piskit pyyhkimään naamansa tai minkä tahansa ruumiinosansa toisiin ihmisiin, vaikka ihminen selkeästi kiertäisi kaukaa koiran. Päästetään maalla koirat paskomaan naapurin pihalle. Siinäpä ne tärkeimmät. 

Vierailija
31/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikkous ja fanaattisuus.

En asu Suomessa ja meillä on varmaan todella kouluttamaton koira, mutta olen muutamia koirakeskusteluita täällä lukenut ja ollut aina ihan että häh? Yksi koski jotain, ettei saa pysähtyä oman koiran kanssa kun toinen koira tulee vastaan tms. outoa ja monet muut jutut ovat kuin koiran kanssa eläminen olisi jotain 24/7 koirakoulua, jossa koko elämä järjestetään sen koiran ehdoilla ja höyrytään siitä ihan koko ajan.

Ja jos joku uskaltaa kysyä jotain, että olen vasta-alkaja, harkitsen koiran ottamista ja jäljessä ihan järkevä lista toivottavia/ei-toivottuja ominaisuuksia ja kysytään vaikka rotukokemuksia, niin vakiovastaus koiraporukalta on "hanki lelukoira". Heilläkin kai se eka koira on joskus ollut se eka.

Meillä on adoptoitu katukoira, rakas ja ihana, muttei mikään harrastus tai elämäntehtävä, vaan ihan vaan perheenjäsen.

Vierailija
32/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. :)

Vierailija
33/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä menen sinne, siellä on koirankakkaa, älä mene sinne siellä on koiranpissaa!! Näinpä ne kävelylenkit menee 3-vuotiaan kanssa. Ja on se aivan helvetin mukavaa pestä koiranpaskaa kengistä kun on puistossa "erehtynyt" nurmikolla kävelemään. JEEEE! Eli joo INHOAN kaikia LAISKOJA paskapäisiä koiranOMISTAJIA!

Vierailija
34/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ärsyttää kaikella tapaa mutta koiraihmiset lisäksi huvittaa. Välillä oikeasti tuntuu siltä, ettei niillä ole kaikki kohdallaan pääkopassa.

Vierailija
35/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs haukunta, petojaan ahtailla kävelyteilla irti piteleviä urpoja jotka ei yhtään katsele milloin tulee vastaantulijoita, niin, ja suuri osa koiranystävistä nyt vaan on WT-porukkaa. Oikeastaan jopa pidän tietyistä koiraroduista, mutta omistajat ja agressiiviset elukat etoo mua.

Vierailija
36/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:18"]Jos sinulla ei ole koiraa, niin missä sinä sitä koiraa haistelet ja olet sen kuolaan ja karvoihin kontaktissa? [/quote] No ehkäpä kadulla, vierailla, kaupungilla...missä vaan niitä näkee jos kotiovesta ulos menee. Ap

[/quote]

Mua kiinnostais tietää mikä kaupunki? Että heti kun ulos menet olet koiran karvoisssa ja kuolassa jne? Kerro:).

Vierailija
37/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:53"]

Tosikkous ja fanaattisuus.

En asu Suomessa ja meillä on varmaan todella kouluttamaton koira, mutta olen muutamia koirakeskusteluita täällä lukenut ja ollut aina ihan että häh? Yksi koski jotain, ettei saa pysähtyä oman koiran kanssa kun toinen koira tulee vastaan tms. outoa ja monet muut jutut ovat kuin koiran kanssa eläminen olisi jotain 24/7 koirakoulua, jossa koko elämä järjestetään sen koiran ehdoilla ja höyrytään siitä ihan koko ajan.

Ja jos joku uskaltaa kysyä jotain, että olen vasta-alkaja, harkitsen koiran ottamista ja jäljessä ihan järkevä lista toivottavia/ei-toivottuja ominaisuuksia ja kysytään vaikka rotukokemuksia, niin vakiovastaus koiraporukalta on "hanki lelukoira". Heilläkin kai se eka koira on joskus ollut se eka.

Meillä on adoptoitu katukoira, rakas ja ihana, muttei mikään harrastus tai elämäntehtävä, vaan ihan vaan perheenjäsen.

[/quote

Hyvä kommentti, kiitos siitä. ei Suomessa ole näin ahdasmielistä ja hullua porukkaa, vain tällä palstalla. Suosittelen lukemaan vain uutisia yleisesti. Kommenttiosioissa hullut kirjoittelee, kuten täällä. Me muut suomalaiset ollaan edelleen ihan normaalijärjellä varustettuja:). 

Vierailija
38/38 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi