miten kieltäytyä treffeistä?
Mies monta kertaa jo kysynyt ja aina olen sanonut että nyt on menoa.
Nyt pyytää minua ehdottamaan jonkun ajan, mitä teen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mikset lähde? Anna kaverille mahdollisuus. Vai oletko niitä jotka katsoo täysin ulkokuorta? Ei oo mun tyyppiä...
Kun tutustut paremmin,tee vasta sitten päätös,onko syytä jatkaa tapailua ja jos ei,sanot sitten napakasti ettet ole kiinnostunut.
Ties millainen kultakimpale hän on
Jestas ei. Ehdoton EI säälitreffeille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että ei nyt tule treffejä ja asia on toistaiseksi loppuunkäsitelty.
Ja sit vähän hymyä.
entä jos kysyy aina viestillä...
onko paha jos ei vastaa mitään? ap
No on paha, miksi haluat jättää hänet roikkumaan? Sano suoraan niin on selvää molemmille. En ymmärrä teitä ghostaajia.
no joo mutta ollaan jo aika kauan vietitelty, tuntuu julmalta sanoa ei. ap
Julmempaa on lähteä treffeille jos et ole tippaakaan kiinnostunut. Armollisinta olisi ollut heti sanoa ei kiitos, mutta koska et niin tehnyt, niin vähiten julmaa on sanoa se välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
En läh-de tref-feil-le kans-sa-si.
Loppuun kysymys: haluatko, että väännän saman vielä rautalangasta?
Mä oon tullu siihen tulokseen, että en halua lähteä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että ei nyt tule treffejä ja asia on toistaiseksi loppuunkäsitelty.
Ja sit vähän hymyä.
entä jos kysyy aina viestillä...
onko paha jos ei vastaa mitään? ap
No on paha, miksi haluat jättää hänet roikkumaan? Sano suoraan niin on selvää molemmille. En ymmärrä teitä ghostaajia.
no joo mutta ollaan jo aika kauan vietitelty, tuntuu julmalta sanoa ei. ap
Julmempaa on lähteä treffeille jos et ole tippaakaan kiinnostunut. Armollisinta olisi ollut heti sanoa ei kiitos, mutta koska et niin tehnyt, niin vähiten julmaa on sanoa se välittömästi.
Pahinta tässä on että välillä pöyritään samoissa porukoissa.. ap
Olen pahoillani, mutta en voi/halua lähteä kanssasi treffeille. Anteeksi että tuhlasin aikaasi jahkailemalla, hyvää jatkoa sinulle.
En tiedä, sopiiko tämä teidän tilanteeseen, mutta tässä kohtaa pieni valkoinen valhe voisi olla toista kohtaan hellempi. Viestitä jotenkin epämääräisesti, että sinulle on joku muu, aiemmin alkanut säätö tms. Ei tuokaan varmaan miehestä kivalta tunnu, mutta ehkä kivemmalta kuin siten, että et vain kerta kaikkiaan halua lähteä treffeille _hänen_ kanssaan. Jos on tarjota joku hänestä riippumaton "syy", niin voi tuudittautua siihen, että hän ei ole ihan kamala, vaan muista syistä ei nyt natsannut.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta en voi/halua lähteä kanssasi treffeille. Anteeksi että tuhlasin aikaasi jahkailemalla, hyvää jatkoa sinulle.
Muuten kyllä mutta valitettavasti pyöritään välillä tän miehen kanssa samoissa porukoissa.. ap
Mielestäni olet toiminut ihan oikein, välillä on vaikea sanoa ei. Jos jätät vastaamatta hän kyllä tajuaa. Samaistun tähän tilanteeseen kun miehet pyytää treffeille mutta en vain yksinkertaisesti halua enkä osaa sanoaei.
"Ei kiitos, olen tullut siihen tulokseen että välillämme ei ole oikeanlaista kemiaa"
Tuohon vielä päälle: Get over it, boomer.