Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihminen josta et pidä?

Vierailija
07.02.2015 |

Johot et haluaisi pitää yhteyttä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka tekee itseään tykö jotta voisi hyötyä ystävällisyydestä.

Vierailija
22/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ"kaveri": Selkään puukottaja, edessäpäin mairea. Juoruilee, haukkuu kaikki selän takana. Juoksee itkemään pomolle pienimmästäkin asiasta. Leikkii marttyyriä ja on sairauslomilla, kun "stressaa". Laiska kaiken lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkutsuttu "ystävä", joka ei koskaan kysy, että mitä minulle kuuluu, vaan kertoo aina omista ongelmistaan eikä kuuntele, jos yritän kertoa omia asioitani. Jos joskus saan kerrottua jotain ongelmiani, vastaus on: kyllä ne asiat järjestyy.

Vierailija
24/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]

Vähän järkeä, vielä vähemmän tietoa, mutta luja vakaumus ja jyrkän varmat mielipiteet ihan kaikesta. Tuliko joku puolue kannattajineen mieleen?

[/quote]

Kokoomus.

[/quote]

Persuleiri päivystää nähtävästi 24/7. Kirjoittaja viittasi selvästi persulaisiin leijonariipusmiehiin, ja heti koira älähti kun kalikka kalahti.

Vierailija
25/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnysmatto

Vierailija
26/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa räjähtelijä.

Vierailija
27/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän melkein kaikista ja kaikenlaisista, siis jos ei nyt kovin läheistä kontaktia tarvitse, vaan ollaan tasolla työkaveri tai tuttu. Ei mua haittaa jos joku puhuu vaan itsestään, tai joku ei puhu mitään, tai joku on sellainen temperamenttinen ja räjähtelevä, tai joku on sellainen miesmäinen rehvakka nainen tai joku on tosi huoliteltu ja kaunis ja ihana, minusta erilaisuus on hyvä asia. Joidenkin seurassa saatan itsekin puhua vain itsestäni ja toisten kanssa olen hiljaa. Riippuu niin seurasta.

Ainoa ihmislaji, jota en siedä, on se, joka yrittää ylentää itseään toisten kustannuksella puhumalla takanapäin pahaa tai kiusaamalla porukassa yhtä, eli kiusaajat. Eipä nuo ole kovin yleisiä aikuisissa ihmisissä. Enkä kyllä lapsenakaan tuntenut sellaisia. Muutaman tällaisen olen oppinut elämäni aikana tietämään, eivätkä he tuskin parane, jos aikuisena ei vielä osaa olla.

Vierailija
28/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:00"]

Niin hiljainen, etten jaksa enää väkisin yrittää keksiä juteltavaa. Keskustelu ei ole vastavuoroista hänen kanssa. Silti itse hakeutuu seuraan ja möllöttää vaan sanomatta mitään. Ei ole suomalainen ja kielitaito puutteellinen, joten olen yrittänyt ymmärtää, mutta nyt riittää. Todella rasittava tyyppi.

[/quote]Ai mamutausta vai hiljaisuusko sai alapeukut aktiiviksi? Tämä henkilö kuitenkin asunut Suomessa reilusti yli 10v, joten se ei selitä tuppisuisuutta ja omituista, epäsovinnaista, jopa passiivis-aggressiivista käytöstä. Puolet vähemmänkin asuneetkin osaavat kieltä paremmin ja puhuvat rohkeammin kuin hän. Ja ovat parempaa seuraa! 

Vierailija
29/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]

Vähän järkeä, vielä vähemmän tietoa, mutta luja vakaumus ja jyrkän varmat mielipiteet ihan kaikesta. Tuliko joku puolue kannattajineen mieleen?

[/quote]

yksi työkaveri, vihreä kunnanvaltuutettu, on tällainen. Rasittava ihminen, kun maailmankuva on niin mustavalkoinen. Ei osaa kunnioittaa eri lailla ajattelevia.

Mutta rasittavin tuntemani ihminen elää ihan omissa maailmoissaan, eikä ajattele muita yhtään. Lähettelee keskellä yötä tekstareita työssäkäyville ihmisille, kutsuu itse itseään kylään, joutuu toistuvasti ongelmiin eri työympäristöissä, mutta on mielestään vain uhri, röyhtäilee ruokapöydässä, ei kursaile missään vaan tyrkyttäytyy  ties mihin juttuihin. Ja on hirveän yksinkertainen ja mustavalkoinen ihminen.

Vierailija
30/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:00"]

Niin hiljainen, etten jaksa enää väkisin yrittää keksiä juteltavaa. Keskustelu ei ole vastavuoroista hänen kanssa. Silti itse hakeutuu seuraan ja möllöttää vaan sanomatta mitään. Ei ole suomalainen ja kielitaito puutteellinen, joten olen yrittänyt ymmärtää, mutta nyt riittää. Todella rasittava tyyppi.

[/quote]Ai mamutausta vai hiljaisuusko sai alapeukut aktiiviksi? Tämä henkilö kuitenkin asunut Suomessa reilusti yli 10v, joten se ei selitä tuppisuisuutta ja omituista, epäsovinnaista, jopa passiivis-aggressiivista käytöstä. Puolet vähemmänkin asuneetkin osaavat kieltä paremmin ja puhuvat rohkeammin kuin hän. Ja ovat parempaa seuraa! 

[/quote]Lisäys: myöskään englantia hän ei puhu sen paremmin, ruotsia ei sanaakaan. Ei muutenkaan ole kovin monilahjainen...

Vierailija
31/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivinen, huumorintajuton, suuttuu ja vetää herneet nenäänsä pienistä asioista, ihminen joka soittaa maikkarille kun Hirviniemi sanoo jotain härskiä suorassa lähetyksessä, ei kykene perustelemaan mitään järjellä vaan menee tunnereaktioiden (yleensä närkästyksen) pohjalta eteenpäin...

Vielä pahempi, jos ei kykene omiin mielipiteisiin ollenkaan vaan ammentaa kaiken Raamatusta, Koraanista, vihervasemmistolta tms.

Vierailija
32/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen, epärehellinen, liian yksinkertainen, ilkeä, piittaamaton, itsekeskeinen..

Yksikin piirre siis jo riittää..

Vierailija
33/34 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja

Vierailija
34/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.