Parikymppinen tarvitsee rinnalleen turvallisen aikuisen.
En voi käsittää niitä vanhempia jotka jättävät lapsensa selviytymään itse heti, kun tämä täyttää 20. Luulevatko he, että 20-vuotias on aikuinen? Ihan sydäntä särkee niiden nuorten vuoksi.
Kommentit (24)
En päästäisi ketään niskan taakse hengittämään ja stalkkaamaan :D
t. 17v, asunut jo vuoden omillaan
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:10"]Olen työni puolesta tekemisissä n 17-25 V nuorten kanssa. Voin kertoa, he ovat aivan lapsia! Hihitellään ja pelleillään, örvelletään ja puunataan. Saa olla jatkuvasti perään katsomassa ja huolehtimassa näistä "aikuisista"
nimim. Toimistosihteeri 43
[/quote]
Jos olet työsi puolesta ollut tekemisissä heidän kanssaan, niin kyse olikin varmaan laitosnuorista ja jälkihuolto-tapauksista, älä anna heidän tahrata meidän mainetta :)
t. 17v
Kyllähän vanhempien tuki on tärkeää vielä nelikymppisenäkin. Esim. omia lapsia saadessa oman äidin tuki on korvaamatonta. Minä olen 26v. yhden lapsen äiti ja saan edelleen äidiltäni paljon tukea, esim. tarvittaessa hoitoapua. Ei se tarkoita, ettenkö olisi aikuinen ihminen.
Olen työni puolesta tekemisissä n 17-25 V nuorten kanssa. Voin kertoa, he ovat aivan lapsia! Hihitellään ja pelleillään, örvelletään ja puunataan. Saa olla jatkuvasti perään katsomassa ja huolehtimassa näistä "aikuisista"
nimim. Toimistosihteeri 43