Onko erilaista p*nna vierasmaalaista
jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä? Tuntuuko kuin olisi elokuvassa?
Kommentit (27)
Ei. Seurustelin keskieurooppalaisen kanssa ja seksissä ei ollut mitään sen erikoisempaa kuin suomalaisen kanssa.
Etsippä joku kiva somalipoika ja kokeile ihmeessä. Kannattaa puukko ottaa varuilta laukkuun.
Oman kokemuksen mukaan useat osaavat huomioida naisen tarpeet, ei ole pelkkää kanitusta :D mutta kortsun käyttöä saa itse vaatimalla vaatia (poikkeuksena skandinaavit). Kokemusta briteistä, keskieurooppalaisista, skandeista ja ausseista. Loistava tapa oppia kieltä! ;)
En ole kokeillut sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä, mutta olen naimisissa erimaalaisen kanssa. Tavallaan seksissä ei ole eroa, mutta kyllä siinä toisaalta vähäsen jotain eksoottisuusekstraa saa. Jos toinen vaikka lauleskelee jotain laulua omalla kielellään (ei siis seksin aikana vaan ylipäätään), niin kyllä se nyt vaan on seksikkäämpää kuin se, että lauleskelisi jotain hummani hei tms., vaikka periaatteessa laulu olisi yhtä hyvä (tai no tässä tapauksessa huono). Silti aina seksistä tulee pidemmän päälle tylsää, jos se aina toistuu samanlaisena.
Oli se kieltämättä harvinaisen kiihottavaa nuolla ranskattaren pillua hänen huohottaessa ranskaksi.. Nam
En ymmärrä mistä puhut. Mikä sana voi olla tuo p*nna? Sehän voi olla ihan mitä vain. Olen hämmentynyt.