Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko erilaista p*nna vierasmaalaista

Vierailija
06.02.2015 |

jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä? Tuntuuko kuin olisi elokuvassa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä puhut. Mikä sana voi olla tuo p*nna? Sehän voi olla ihan mitä vain. Olen hämmentynyt.

Vierailija
22/27 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Seurustelin keskieurooppalaisen kanssa ja seksissä ei ollut mitään sen erikoisempaa kuin suomalaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsippä joku kiva somalipoika ja kokeile ihmeessä. Kannattaa puukko ottaa varuilta laukkuun.

Vierailija
24/27 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan useat osaavat huomioida naisen tarpeet, ei ole pelkkää kanitusta :D mutta kortsun käyttöä saa itse vaatimalla vaatia (poikkeuksena skandinaavit). Kokemusta briteistä, keskieurooppalaisista, skandeista ja ausseista. Loistava tapa oppia kieltä! ;)

Vierailija
25/27 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä, mutta olen naimisissa erimaalaisen kanssa. Tavallaan seksissä ei ole eroa, mutta kyllä siinä toisaalta vähäsen jotain eksoottisuusekstraa saa. Jos toinen vaikka lauleskelee jotain laulua omalla kielellään (ei siis seksin aikana vaan ylipäätään), niin kyllä se nyt vaan on seksikkäämpää kuin se, että lauleskelisi jotain hummani hei tms., vaikka periaatteessa laulu olisi yhtä hyvä (tai no tässä tapauksessa huono). Silti aina seksistä tulee pidemmän päälle tylsää, jos se aina toistuu samanlaisena.

Vierailija
26/27 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein mitään eroa ollut

Vierailija
27/27 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kieltämättä harvinaisen kiihottavaa nuolla ranskattaren pillua hänen huohottaessa ranskaksi.. Nam

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan