Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopas ärsyttää! Äsken päiväkodin pihassa...

Vierailija
24.02.2015 |

Hain lastani ja erään poikaporukan ohi kävellessämme yksi pojista huuti "HYVÄ KUN LÄHDETTE"!

Ärsyttää, menin aika sanattomaksi. Mun mielestä osoittaa aikamoista röyhkeyttä lapselta huutaa aikuiselle tai aikuisen kuullen moista! Mulkaisin lasta kyllä pahasti ja jäin tuijottamaan kulmakarvat hiusrajaan nousseena. Lapsi rupesi selittämään, että minun lapseni on kiusannut häntä. Voi olla totta; en millään muotoa kuvittele, että minun poikani on mikään herranterttu. Nyt kyllä olivat täysin eri leikeissä.

Mutta ärsyttää, normaali ihminen olisi pysähtynyt ja kysynyt huutelijalta tämän nimeä, kysynyt että onko jokin vinossa ja mennyt lasten kanssa tarhatädin luo selvittämään asiaa. Perkele kun tunnen itseni ihan vässykäksi. Onneksi tarhatäti oli kuullut huutamisen myös ja meni pojalta kyselemään, että miksi oli huutanut moista. Itse pysähdyin vähäksi aikaa katsomaan vielä perääni; huutelija kyllä huomasi, että jäin seuraamaan tilannetta. 

Mutta harmittaa oma itseni, pitäisihän minun puolustaa paremmin lastani ja puuttua tilanteisiin! Ja vieläkin ihmettelen, että miten uskaliaita jotkut lapset ovat... 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vetäisit syvään henkeä ja rauhottuisit. Kyseessä on kuitenkin päiväkoti-ikäiset lapset, ei ole hysterian paikka vaikka tekisivät jotain epäsopivaa.

Vierailija
2/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:19"]Mitä jos vetäisit syvään henkeä ja rauhottuisit. Kyseessä on kuitenkin päiväkoti-ikäiset lapset, ei ole hysterian paikka vaikka tekisivät jotain epäsopivaa.
[/quote]
Eli kiusaaminen on ihan ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää huomenna aamulla kysäsätä sen pojan nimee... Sillain epäuhkailevasti. ap

Vierailija
4/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit kysyä pojan nimeä. Itse vielä kysyisin, että ovatko huomanneet kiusaamista, koska toinen oli sitä mieltä että lapsesi kiusaa. Osaavat sitten siellä päiväkodilla keskustella tuon pojan ja sinun lapsesi kanssa ja selvittää asiaa.

Vierailija
5/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi olisi kiusannut häntä, niin en usko että olisi edes uskaltanut huutaa tuollaista. Ettei tämä poika olisi kiusannut sinun lastasi? Voi toki olla näinkin miten poika sanoi, mutta ei noin idioottimaisesti puhuta aikuisille tai kellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä