Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuuluuko raskauteen
06.02.2015 |
Onko normaalia että raskausaikana (about viikolla 12) käydään psyk. sairaanhoitajan vastaanotolla vai tarkoittaako se että jotakin on vikana jos tälläinen aika on varattu?
Kommentit (23)
Ap, taidat olla utelias ja kyselet jonkun tuttusi puolesta, eikö niin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla 5 lasta enkä kyllä ole moisilla käynneillä käynyt
Alue: Aihe vapaa
Tai voisiko olla, että olet saanut sairaanhoitajalle, joka "sattuu olemaan" psykiatriseen erikoistunut hoitaja, ajan?
Kyllä sulle ois pitänyt kertoa/ tai sinun antaa aihetta, että erityisesti sellaiselle saat ajan..