Toyboyksi
Kelpaisinkohan jollekin naiselle vielä edes toyboyksi? Monesti olen asiaa miettinyt, että kun oikeaa suhdetta ei löydy josko vaihtosehtoisesti löytäisin sellaisen vakkaripanon?
Monta kertaa kuulee niitä tarinoita ihmisistä joilla on toimiva seksisuhde, miten te niistä löydätte, kun itsestä tuntuu täysin mahdottomalle sellaisen löytäminen? Mikä sen hienompaa olisi kuin hyvä toimiva seksisuhde, suhde jossa olisi seksin lisäksi hieman muutakin, esim. erilaisissa kulttuuritapahtumissa käyntiä, joskus yhdessä kaljalla, syömässä, ulkoilemassa jne. Siltikin kaikki perustuisi hyvälle ja avoimelle seksisuhteelle.
Saahan sitä unelmoida....
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:03"]
Aloittaja ei ole kylläkään kovin nuori, ikää hieman vaille 50 :D
[/quote]Jos aloittaja on n. 50v. ja haluaa toyboyksi, niin silloinhan naisen pitäisi olla jotain 70... Tuskin moni tuon ikäinen etsii leikkikalua.
[/quote]
Miksi sen naisen pitäisi olla jotain 70? Onhan niitä olemassa (toivon mukaan) eri-ikäisiä jotka haluaisivat seksisuhteen? Mutta jos tilanne on mainitsemasi kaltainen, ymmärrän miksi se on niin vaikeaa? Tosin, en kaipaisi 70 vuotiasta kumppania, en vaikka olisi miljonääri :)
[/quote]Toyboy ja fuckbuddy ovat eri asioita pappaseni. :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:02"]Olette kovin nuoria. Kyllä se tyttökaveri ja vaimo voi vielä hyvin löytyä. Tinderistä moni nykyään löytää. Pitää suoraan sanoa, että on kiinnostunut toisesta. Kyllä nuorista naisista suurin osa haluaa kumppanin.
[/quote]
Eipä tuo paljon lämmitä, kun kumminkin ihan aktiivisesti on etsintä ollut käynnissä. En halua mitään yhden yön suhteita. Ihan tositarkoituksella olen naista etsimässä, mutta jos ei löydy niin löytäisi edes jonkun vakipanon johon olisi edes jotain tunteita. T: reilu parikymppinen
Toyboy ja fuckbuddy ovat eri asioita pappaseni. :)
OK :D
Ap:n toiveet kuulostaa ihan normaalilta aikuisten tapailusuhteelta. Netistä kannattaa hakea ja tansseista tai muista harrastuksista. Onhan noita eronneita naisia sopivassa ikähaarukassa, eikä monet haluakaan heti yhteen muuttaa tms.
Itse olen tuota kans pyöritellyt mielessä, jos nyt tässä meneillään olevasta säädöstä ei tule mitään. Mua ei haittais vaikka ois vähän vanhempikin nainen, oon ite reilu parikymppinen. Mistä pirusta sen vaan löytää?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:09"]
Itse olen tuota kans pyöritellyt mielessä, jos nyt tässä meneillään olevasta säädöstä ei tule mitään. Mua ei haittais vaikka ois vähän vanhempikin nainen, oon ite reilu parikymppinen. Mistä pirusta sen vaan löytää?
[/quote]
Siinä se ikuisuuskysymys, ja vastaus, ei mistään!
Laittakaa edes kuvia jakoon niin saadaan vähän miettiä teidän mahiksia!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:22"]Laittakaa edes kuvia jakoon niin saadaan vähän miettiä teidän mahiksia!
[/quote]
En laita kuvaa, mutta oon melkein 190cm, hoikka, melko lihaksikas, lyhyt hiuksinen ja naamakin ihan ok. T: se reilu parikymppinen
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:22"]Laittakaa edes kuvia jakoon niin saadaan vähän miettiä teidän mahiksia! [/quote] En laita kuvaa, mutta oon melkein 190cm, hoikka, melko lihaksikas, lyhyt hiuksinen ja naamakin ihan ok. T: se reilu parikymppinen
[/quote]
Helppo se on sanoa olevansa, vain kuvalla todistaa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:22"]Laittakaa edes kuvia jakoon niin saadaan vähän miettiä teidän mahiksia! [/quote] En laita kuvaa, mutta oon melkein 190cm, hoikka, melko lihaksikas, lyhyt hiuksinen ja naamakin ihan ok. T: se reilu parikymppinen
[/quote]
Helppo se on sanoa olevansa, vain kuvalla todistaa.
[/quote]
Ei oo pakko uskoa .Tää on viimeinen paikka mihin laittaisin itsestäni kuvan. Koitan kattoo netistä jotain kuvaa, missä ois samaa näköä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:22"]Laittakaa edes kuvia jakoon niin saadaan vähän miettiä teidän mahiksia! [/quote] En laita kuvaa, mutta oon melkein 190cm, hoikka, melko lihaksikas, lyhyt hiuksinen ja naamakin ihan ok. T: se reilu parikymppinen [/quote] Helppo se on sanoa olevansa, vain kuvalla todistaa. [/quote] Ei oo pakko uskoa .Tää on viimeinen paikka mihin laittaisin itsestäni kuvan. Koitan kattoo netistä jotain kuvaa, missä ois samaa näköä.
[/quote]
Suttaa kasvosi ja sillä se on hoidettu, oma on aina oma.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:22"]Laittakaa edes kuvia jakoon niin saadaan vähän miettiä teidän mahiksia! [/quote] En laita kuvaa, mutta oon melkein 190cm, hoikka, melko lihaksikas, lyhyt hiuksinen ja naamakin ihan ok. T: se reilu parikymppinen [/quote] Helppo se on sanoa olevansa, vain kuvalla todistaa. [/quote] Ei oo pakko uskoa .Tää on viimeinen paikka mihin laittaisin itsestäni kuvan. Koitan kattoo netistä jotain kuvaa, missä ois samaa näköä.
[/quote]
Suttaa kasvosi ja sillä se on hoidettu, oma on aina oma.
[/quote]
Mulla on yks semmonen tunnistettava piirre mitä ei voi peittää ja en halua tulla tunnistetuksi tällä palstalla.
Minulla (aloittaja) oli joskus treffi-ilmoitus kuvalla ja ainoat jotka ottivat yhteyttä olivat homoja, vaikka ilmoituksessani selkeästi mainitsin etsiväni NAISTA.
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/638409932/Men-Silk-Short-Underpants-Transparent-Tight-Slim-fit-Undershorts-for-man-legging-Pants-Black-White-2pcs.jpg
Aikalailla tommonen kroppa, naama erilainen
Olette kovin nuoria. Kyllä se tyttökaveri ja vaimo voi vielä hyvin löytyä. Tinderistä moni nykyään löytää. Pitää suoraan sanoa, että on kiinnostunut toisesta. Kyllä nuorista naisista suurin osa haluaa kumppanin.
Jos sellainen suhde jostain löytyy, niin kaveripiiristä. Tekniikalla isoveljen/siskon kaverit, tms. Eli jos joillakin teidän ystävillä tuntuu olevan siinä mielessä laaja kaveripiiri, että siellä on monen ikäisiä ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä, hengatkaa heidän kanssaan. Jotkut tiiviin, mutta sopivan kirjavan porukan luovat harrastuksetkin voisivat toimia.
Oon itse 38-v nainen, kauan sitten eronnut ja hienossa suhteessa entisen työkaverini (miespuolisen) pikkuveljeen, joka on itseäni 14 vuotta nuorempi. Alkuaan meidät siis baarissa esitelty. Seksiä pari kertaa viikossa, joskus voidaan käydä yhdessä ulkona syömässä tai leffassa, iltaa istumassa... muiden mielestä varmaan siis vain kavereita, ja koska käyttäydytään luontevasti, niin kukaan ei kysele. Nämä kaverit nyt vaan paneskelevatkin keskenään, mutta eihän se toisaalta kellekään kuulu.
[/quote]
Siis hieman vaille 50? Epämääräinen määritelmä, joillekin vuosi on paljon ja joillekin kymmenen ei ole mitään...
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:16"]
[/quote]Jos aloittaja on n. 50v. ja haluaa toyboyksi, niin silloinhan naisen pitäisi olla jotain 70... Tuskin moni tuon ikäinen etsii leikkikalua.
[/quote]
Miksi sen naisen pitäisi olla jotain 70? Onhan niitä olemassa (toivon mukaan) eri-ikäisiä jotka haluaisivat seksisuhteen? Mutta jos tilanne on mainitsemasi kaltainen, ymmärrän miksi se on niin vaikeaa? Tosin, en kaipaisi 70 vuotiasta kumppania, en vaikka olisi miljonääri :)