Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mielipiteesi/mitkä arvosi eroavat täysin valtaväestöstä?

Vierailija
06.02.2015 |

Millaista palautetta saat kuulla?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta, ja se on omituista monen mielestä.

samoin en halua ajokorttia, vaikka olisin saanut ilmaiseksi. Ihminen pärjää hyvin ilmankin. Sekös vasta omituista onkin.

en myöskään halua asua rivarissa tai omakotitalossa, vaan ihan oikeasti hakuan asua kerrostalossa vuokralla. Vain hullu haluaa asua vuokralla kerrostalossa. No, hullu kai mä olenkin, mutta tyytyväinen hullu :)

Vierailija
142/152 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökki on tylsyyden huippu, jonka ainoa arvo on myyntiarvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotain kertoo se, että on ole yhdessäkään vaalissa onnistunut löytämään yhtä liberaalia ehdokasta, saati sitten puoluetta. Aika hiljaa saa näiden mielipiteiden kanssa olla kaveripiirissä ja sukulaisten kesken.

Vierailija
144/152 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:54"]

Lasten hankkiminen on moraalisesti väärin.

[/quote]

Aloita itsestäsi.
[/quote]

Hölmösti ajateltu, että tuo jolle vastasit olisi itse vastuussa omasta olemassaolostaan, eivätkä hänen vanhempansa,

Vierailija
145/152 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus tehdä itsemurha. Kenelläkään ei ole siihen mitään sanottavaa. Jos ihmisellä on paha olo, niin ei kenenkään tarvitse elää kärsien. Tätä tuntuu olevan monen ei-masentuneen ihmisen vaikea ymmärtää, kun eivät itse ole ikinä tunteneet oikeasti sitä tunnetta, kun ei vuosiin ole tuntenut mitään iloa.

Vierailija
146/152 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naiskauneutta arvostava mies, mutta minusta missityypit eivät ole lainkaan puleensavetäviä - ja Kim Kardashianin perse on ällöttävä!

Vierailija
147/152 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:54"]

Aika monet jutut on sanottu, mutta...

- Kannatan ihmisten vapaaehtoista häviämistä maapallolta. Luonnollisestikaan en siis aio hankkia lapsia. Suurperheen perustaminen on minusta vastuutonta, pari lasta pitäisi riittää kaikille nille, jotka lapsia haluavat...

- Sivuten edellistä kohtaa, minusta paras palvelus ihmiselle on se, ettei hän ikinä synny. Ja uskokaa tai älkää, minä olen onnellinen ihminen :) Maailma on vaan niin kelju paikka kaikesta hyvästä huolimatta.

- Olen kasvissyöjä eettisistä syistä (mikä ei onneksi enää nykyään ole NIIN harvinaista)

- Seksi ei ole yhtään mikään arvo minulle ja nykyajan tuputus vain ja ainoastaan ärsyttää - olen aseksuaali.

- Musiikkimaku, joka on maailman paras mutta jonka harvat jakavat ;)

[/quote]

on tosi ristiriitaista elää itese onnellisena ja samaan aikaan toivoa ettei olisi mitään tulevia sukupolvia jotka samoin kuin sinä nyt saisivat nauttia elämästään onnellisina.

Vierailija
148/152 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:54"]

Aika monet jutut on sanottu, mutta...

- Kannatan ihmisten vapaaehtoista häviämistä maapallolta. Luonnollisestikaan en siis aio hankkia lapsia. Suurperheen perustaminen on minusta vastuutonta, pari lasta pitäisi riittää kaikille nille, jotka lapsia haluavat...

- Sivuten edellistä kohtaa, minusta paras palvelus ihmiselle on se, ettei hän ikinä synny. Ja uskokaa tai älkää, minä olen onnellinen ihminen :) Maailma on vaan niin kelju paikka kaikesta hyvästä huolimatta.

- Olen kasvissyöjä eettisistä syistä (mikä ei onneksi enää nykyään ole NIIN harvinaista)

- Seksi ei ole yhtään mikään arvo minulle ja nykyajan tuputus vain ja ainoastaan ärsyttää - olen aseksuaali.

- Musiikkimaku, joka on maailman paras mutta jonka harvat jakavat ;)

[/quote]

on tosi ristiriitaista elää itese onnellisena ja samaan aikaan toivoa ettei olisi mitään tulevia sukupolvia jotka samoin kuin sinä nyt saisivat nauttia elämästään onnellisina.

[/quote]

Mun mielestä tuossa on järkeä, koska kukaan, joka ei ole tänne syntyyt, ei myöskään kärsi siitä, ettei ole täällä nauttimassa asiosita.

Minulle sopisi ihmislajin häviäminen maapallolta. Me kärsitään täällä aika paljon eikä mahdeta sille mitään. Monet meidän kärsimyksistä on sellaisia, joihin eläin ei pysty. Good for them.

Vierailija
149/152 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:34"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:06"] En halua keskiluokkaista elämää. En halua autoa, lapsia, omistusasuntoa, avioliittoa, enkä yhteisasumista. Käyn töissä kutsumuksesta, en rahan takia. Kuluttaminen ja materialismi eivät merkitse minulle mitään. Olen testamentannut ruumiini tieteelle. Harkitsen eutanasiaa Sveitsissä, kun alan tuntea itseni liian vanhaksi. [/quote] Minun mielestäni ehkä toistaiseksi "paras" vastaus. Perustelen, ottamatta kantaa kuinka radikaaleja nuo aikomukset ja tavat ovat, että nuo eivät millään tavalla ankeuta muiden elämää. Äkkiseltään on helppo veikata, että on helpompaa olla radikaali ankeuttamalla muiden elämää "rikon näyteikkunoita" kuin olla ankeuttamatta "korjaan yön pimeinä tunteina salaa näyteikkunoita". Miksi näin? Valtaväestön arvot ovat valmiiksi "hyviä". On vaikea olla radikaali ja "hyvä". [/quote] nämä tosiaaan ankeuttavat muiden elämää tajuatteki te että mitä vähemmän ihmiset hankkivat lapsia sitä vähemmän veron maksajia sitten vaan lisää maahan muuttajia jotka elävät sossun tuilla eivätkä maksa veroja kaksi lasta tai enemmän on hyvä tavoite siihen kannattaa pyrkiä tarkoittaako tuo kutsumus tuo käyn töissä kutsumuksesta en rahan takia että et ota työtä vastaan jos se ei hienohelmaa miellytä ja sitten loisit sossun rahalla hienoa tämä sukupolvi raiskaa suomen perinnön

[/quote]

Olen tehnyt yli 50:ntä eri työtä ennen kuin löysin kutsumukseni ja olen ollut sossussa töissä. En ole koskaan saanut työttömyyskorvausta. Toimeentulotuki on niin pieni, ettei sillä voi kukaan pitkään elää ihmisarvoista elämää.

Lapsia hankitaan varmasti riittävästi ilman minuakin. Aseksuaalille se olisi kaikin puolin hankalaa. Maksan kyllä mielelläni veroja sinun lastesi hyväksi. 

Vierailija
150/152 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:41"]

Mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus tehdä itsemurha. Kenelläkään ei ole siihen mitään sanottavaa. Jos ihmisellä on paha olo, niin ei kenenkään tarvitse elää kärsien. Tätä tuntuu olevan monen ei-masentuneen ihmisen vaikea ymmärtää, kun eivät itse ole ikinä tunteneet oikeasti sitä tunnetta, kun ei vuosiin ole tuntenut mitään iloa.

[/quote]

Olin joskus samaa mieltä. Ihmettelin, miksi itsemurhaa pidetään itsekkäänä tekona ja sanottiin "eivätkö he ollenkaan mieti läheisiään". Kuinka itsekkäitä ne läheiset sitten ovat, jos vaativat toista elämään onnetonta elämäänsä, jotta heillä olisi kiva olo?

Kunnes eräs puolituttu, pienen lapsen isä teki itsemurhan. Se vain tuntui väärältä.

Nykyään ajatukseni itsemurhasta ovat epämääräiset: toisaalta jokainen on oman elämänsä herra, toisaalta oma elämä on kytköksissä niin monen muunkin elämään, että se ei ole enää aivan "ikioma" elämä.

Vierailija
151/152 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:06"]

En halua keskiluokkaista elämää. En halua autoa, lapsia, omistusasuntoa, avioliittoa, enkä yhteisasumista. Käyn töissä kutsumuksesta, en rahan takia. Kuluttaminen ja materialismi eivät merkitse minulle mitään. Olen testamentannut ruumiini tieteelle. Harkitsen eutanasiaa Sveitsissä, kun alan tuntea itseni liian vanhaksi.

[/quote]

Tällaiset ääliöt pilkkaa kaikkia vanhoja ja sairaita ihmisiä, jotka haluaisivat elää, mutta heiltä ei kysytä.

[/quote]

Ilmeisesti minussa on jotain pahasti vialla, kun en yhtään ymmärrä miksi lainaamasi henkilö on ääliö ja pilkkaa sairaita ihmisiä? 

t. Se, kenen musiikkimaku on saanut kritiikkiä.

[/quote]

Ei kyseinen henkilökään ymmärrä, koska on työskennellyt vanhojen ja sairaiden hyväksi, ollut muun muassa omaishoitajana isoäidilleen ja SPR:n kautta omaishoitajien vapaaehtoinen tuuraaja. Lisäksi olen tehnyt vapaaehtoistyötä kuudessa vapaaehtoistyöorganisaatiossa. Koska olen saattohoitanut ihmisen, tiedän minkälaisia ihmisen loppumetrit ovat, enkä haluaisi joutua siihen tilaan, että ainoa keino saavuttaa hyvä kuolema olisi esim. lakata syömästä. 

Vierailija
152/152 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:01"]

Minusta äänekäs, ulospäinsuuntautunut ja rohkea lapsi ei ole erityisen sympaattinen, vaan syrjäänvetäytyvä, ujo ja vakava.

Palaute: ensimmäiset ovat tulevia menestyjiä, toiseksi mainitut luusereita, joiden pitäisi nyt heti ehdottomasti reipastua.

[/quote]

Aivan! Yksi kirja auttoi itseäni ymmärtämään, miksi tarkallen en ole yhtään huonompi / heikompi / vähäarvoisempi ihminen kuin nämä mainitsemasi kaltaiset reippailijat: "Quiet: The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking".