Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

In love with Doc Martin

Vierailija
06.02.2015 |

Mä olen aivan myyty. Voi jösses mikä tyyppi, ihan mahtava. Ja eilinen jakso -jälleen kerran, sai minut riemastumaan. Lähes joka jaksossa on saanut nauraa ääneen, brittihuumoria parhaimmillaan.
.
Onko muita yhtä pimahtaneita kuin minä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa on suomenkielinen Doc Martin-ryhmä!

Vierailija
2/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ON!!!! Niin pimahatanut, että huhtikuussa ajetaan katsomaan paikkaa ja toivotaan lujaa, että kuvaisivat siellä parhaillaan kautta 7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:55"]Oletko nähnyt Huonosti käyttäytyvät miehet? [/quote] Tuota en ole tullut katsoneeksi. Tulkitsen kysymyksen hyväksi vinkiksi ja kaivan sarjan katsottavaksi netin syövereistä. Kiitos. Ap.

[/quote]

No sehän tässä on kokonaan ideana, että näyttelijä on niin moneen taipuva. :-) Itse en voi katsoa Doc Martinia ajattelematta huonosti käyttäytyviä miehiä. 

Vierailija
4/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson doc martinia eräänlaisena työäivännollausrituaalina lähes joka päivä, mutta en oikeastaan pidä sitä kovin hyvänä.  Vitsi oli hauska noin 11 ensimmäistä kertaa, mutta sitten alkaa tuntua siltä, että miten muka mies, joka on olevinaan niin fiksu ja tietäväinen, ei muka ei pelkällä järjellä ja tiedolla koskaan opi, että ihmisiä kannattaisi kuunnella ja niille kannattaisi selittää asioita. Viimeaikaisissa jaksoissa monet jutut ei enää ole olleet hauskoja vaan vain vaivaannuttavia.

Jo mainitun men behaving badly- sarjan lisäksi meillä on talkussa nähty myös WIlliam and Mary. Se oli aika samantyyppinen. jos ollaan ihan rehellisiä, niin minusta Martin Clunes EI ole kovin moneen taipuva nayttelijä, vaan tekee kaikista hahmoistaan vähän samantapaisia töykeitä hömelöitä. Kai tuolla ulkonäöllä on pakko. Tai sit se liittyy brittiläiseen näyttelijäkoulutukseen.

Vierailija
5/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuuluu arkirutiineihin tunti Doc Martinin seurassa, rentouttavaa ja mukavaa. Jos ei tykkää ei ole pakko katsoa, en minäkään kritisoi urheiluruutua vaikka se ei minua kiinnosta.

Vierailija
6/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo tykkää siitä ihan hulluna, samoin äiti.

Vierailija
7/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa brittiviihdettä. Romantiikkaa, verta ja suolenpätkiä, tilannekomiikkaa ja kuivaakin huumoria.

Lähinnä hämmästyttää, että on jaksanut katsoa jaksot lähes joka päivä niin, että on reaaliajassa.

Tuotankokausien vaihtumiset ja siitä tulevat henkilöjippolut vähän haittaavat.

Onko doc muuten hymyillyt missään jaksossa?

Vierailija
8/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:07"]

Loistavaa brittiviihdettä. Romantiikkaa, verta ja suolenpätkiä, tilannekomiikkaa ja kuivaakin huumoria.

Lähinnä hämmästyttää, että on jaksanut katsoa jaksot lähes joka päivä niin, että on reaaliajassa.

Tuotankokausien vaihtumiset ja siitä tulevat henkilöjippolut vähän haittaavat.

Onko doc muuten hymyillyt missään jaksossa?

[/quote]

En muista yhtään hymyä, saatikka että ääneen olisi nauranut.

Vierailija
9/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuhyvä sarja. Aikas omalaatuinen mies, tämä doc Martin.  Ja tilanteille välillä saa nauraa kippurassa! - Koukussa! :)

Vierailija
10/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, ei ole hyvät jalassa.

Vierailija
11/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:25"]En tykkää, ei ole hyvät jalassa.
[/quote]

Täh?

Vierailija
12/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:25"]En tykkää, ei ole hyvät jalassa. [/quote] Täh?

[/quote]Kuvitteli kai olevansa hauska tuolla dm martin kenkäyhteydellä:/

Vierailija
13/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:25"]En tykkää, ei ole hyvät jalassa. [/quote] Täh?

[/quote]Kuvitteli kai olevansa hauska tuolla dm martin kenkäyhteydellä:/
[/quote]

No kaikkea kanssa.

Vierailija
14/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, ihan hulluna siihen sarjaan ja Doc Martiniin. Ja miten hän muka on niin symppis vaikka on niin töykeän oloinen :) En ymmärrä mutta hyvä sarja on, tässä taas kelloa kyttään, että milloin alkaa.

Vierailija
15/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies just eilen tunnusti jääneensä siihen koukkuun. :)

Vierailija
16/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelääkäri. Ei se mikään kirurgi ollut Lontoossa vaan myi hälyttimiä ja ryyppäs kämppäkaverinsa kanssa.

Vierailija
17/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:43"]

Valelääkäri. Ei se mikään kirurgi ollut Lontoossa vaan myi hälyttimiä ja ryyppäs kämppäkaverinsa kanssa.

[/quote]

..siihen aikaan mäkin fanitin tyyppiä aika lailla  <3

Nyt en oo enää seuraillut.

Vierailija
18/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana kuulla, että on muitakin faneja. Siinä sarjassa on aivan loistavaa tilannekomiikkaa ja paljon huipputyyppejä, jokainen tyylilleen uskollisia.
.
Nyt tuntuu ihan hullulle ajatella, että parin ekan jakson aikana mua lähinnä ärsytti koko mies. Ja nyt fanitan täysillä! Ap.

Vierailija
19/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt Huonosti käyttäytyvät miehet?

Vierailija
20/21 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:55"]Oletko nähnyt Huonosti käyttäytyvät miehet?
[/quote]

Tuota en ole tullut katsoneeksi. Tulkitsen kysymyksen hyväksi vinkiksi ja kaivan sarjan katsottavaksi netin syövereistä. Kiitos. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän