tuttava yritti kautta rantain väittää naisen näyttävän mieheltä jos
Jos käyttää mustaa takkia ja farkkuja ja lisäksi on pitkä, niin on vaara että näyttää mieheltä takaapäin katsottuna!!
Vai niin.
Minihameessako pitäs kulkea?
Kommentit (10)
Jahas. Mä sitten varmaan näytän mieheltä.
Mutta jos käyttää mustaa takkia ja farkkuja ja onkin lyhyt ei n'ytä takaapäin mieheltä ;) Olipa taas logiikkaa kerrakseen :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:11"]Jahas. Mä sitten varmaan näytän mieheltä.
[/quote]
Onkohan meitä montakin?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:12"]Mutta jos käyttää mustaa takkia ja farkkuja ja onkin lyhyt ei n'ytä takaapäin mieheltä ;) Olipa taas logiikkaa kerrakseen :D
[/quote]
Sinähän sen sanoit!
Haha mä kuljen useasti mustassa nahkatakissa, skinnyjeanseissa ja prätkäbuutseissa. En kylläkään oo kovin pitkä mutta en tiiä miten mut voisi mieheen sekoittaa :D
Ja mitä väliä vaikka näyttäisikin? Ei kaikille ole naisellinen ulkonäkö mikään elämän tärkein asia. Mua ei vähempää voisi kiinnostaa luuleeko ventovieraat mua vaikka teinipojaksi. Ihan sama.
no jos se on sitä mieltä niin sitten on. mitä sitten? ei mielipiteistä kannata loukkaantua, niitä on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.
Ehkä se oli nähnyt sut takaa, ihastunut ja sitten pettynyt kun se olitkin sinä ;P
Tarkotti siis mua..aika loukkaavaa.