Kyllä mua huvittaa taas noi K-kaupan plussa-edut!
K-kauppa mainostaa että syyskuun plussa-etuina on Nestle Bonan 1-3 vuotiaiden purkkiruuat 0,99 ¿/prk plussakortilla, ilman korttia 1,10 ¿.
Ajattelin et no pitää niitä hakea kun aina välil tarvitaan, yleensä tyttö syö samaa ruokaa kun me, mut esim. eilen ku itte syötiin kebabia, annoin tytölle purkkiruokaa. No, mentiin eka Prismaan jossa muutenki käymme, kuinka satuinkaan kattoo niin heillä on ne samat ruuat 0,95 ¿/prk ja tarjous koskee kaikkia, ei vain S-kortin omistajia. Tietty meillä kun on S-kortti, saadaan se 5% viel bonareita päälle.. Että kyllä on edullinen tuo K-kauppa ja niiden mahtavat tarjoukset! :D
Kommentit (29)
vaihtelevat alueittain, es täällä oulun seudulla kattojärjestö on arina ja helsingissä taitaa olla HOK johon liitytään. Jäsenmaksu on eri ja bonusten kertyminen erilaista eri puljussa. Es Arina alkoi joku kuukaisi sitten vasta maksaa 5% bonusta.
Totta on että prismat on sellaisia halpakauppoja, ei juuri tiskejä kuten k-kaupoissa. Mutta just nyt meillä ainakin kuluu niin paljon kauppaan rahaa, että käymme prismassa (on kyllä lähikauppammekin) ja otamme bonukset.
Maksoin 20 ¿ ja loput 80 ¿ ottavat bonuksista.
Olin ihan äimänä kun jo kahden kk:n bonukset olivat yhteensä jotain 25 ¿!!! Eikä olla ostettu kuin tavalliset ruoat. Saman jos olisimme ostaneet Cittarista niin olisimme saaneet jotain käpyset 10 ¿ jos sitäkään...
Eli suosittelen todella minäkin tuota Bonuskorttia!
esim. Jumbossa on MUN mielestä citymarketissa paremmat hevit ja " kotikeittiö" on iso plussa.
Kaikki ei kulje vain hintojen perässä.
Meillä käydään siis molemmissa riippuen paikasta.
mutta uskoisin, että riippuu kauppiaasta myös tuo valikoima puoli. Itse käyn myös Jumbossa cittarissa, koska vaikea kuvitella markettia, jossa olisi parempi valikoima. Malmilla taas Prisma on paljon parempi mielestäni.
Cittarissa saa niitä leimoja, joilla saa ostaa esim. veitsi-haarukka-setin kympillä.
Mä ostin S-bonuskortin joskus-97 ja maksoin 200mk.
No jää sitten kyllä ostamatta. Jotain nättiä sarjaa haluaisin kyllä alkaa kerätä, mutta katselen muita.
Jos nyt erotaan, saadaan siis takaisin 30 e enemmän kuin mitä maksettiin itse alunperin.
Mutta noista hinnoista vielä: Just toissapäivänä katselin cittarin tarjouslehteä, jossa jotkut Nalle Puh -dvd:t oli tarjouksessa 13,90 ja oikea hinta jotain 17,90. Prismassa samat oli normaalihinnalla 11,90...
yrittää keskittää ostokset s-ryhmään. Se maksu on 35¿ ja maksetaan niillä kertyneillä bonuksilla. Jännä seurata, et miten niitä alkaa kertymään.