Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa miehistä saa väljää. Älkää siis huoliko!

Vierailija
06.02.2015 |

Omista väljyyksistänne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se palautuu synnytyksen jälkeen se pimpero.

eihän peräsuoli ja -aukkokaan jää löysäksi jokaisen mahtipökäleen jäljiltä.

lihaksi kannattaa toki treenata sieltäkin.

Vierailija
22/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun aina valitetaan että naiset on niin kireitä ja sitten kun vähän löysää niin ei hyvä sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hällä väliä ja mulla löysä.

Vierailija
24/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lp-treeniä naiset! Olitte tiukkoja 15v. Sen jälkeen paikat on vain löystyneet. Ei ne itsestään pysy kunnossa.

Vierailija
25/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkät jotka valittaa löysyydestä ei vain osaa. Naisella ne paikat kiihottuesa turpoaa. Kunnon yhdistelmä kieltä ja sormia saa naisen tiukaksi. Hyvin saanutta naista ei myöskään tarvitse ruinata, antaa tai pyytää saada.

Mun, miehenä paras seksisuhde on sellainen missä koulutin naisen. Ollaan edelleen yhdessä mutta alkoi ihan pelkkänä sex touhuna ja sanoin heti alkuun että otan vain harjoittelijaksi. Tämä tarkoitti pientä sitoutumista koska kumpikaan ei saa olla muiden kanssa kun yhtä opettaa. Siitä sitten kehittyi muutakin ja meillä on hyvä ja luottavainen suhde.

Ohjata voi vaikka kädestä kiinni pitäen kun puhe ei riitä. Joku saattaa luulla että olen ylimielinen tai muuta skeidaa mutta en minäkään aina ole osannut. Nuoleminen yhdellä tavalla ei toimi kaikilla ja panemalla saa vain osa naisista. Seksi on herkkää hommaa ja sanoisin että suurin osa häpeilee siinä turhaan, minäkin häpeilin.

Annan pari ohjetta joista on apua. Tiedät mistä pidät, kerro se tai ne. Rentoudu ja anna itsesi nauttia. Jos ei heti onnistu niin uusia voi niin paljon kuin jaksaa. Älä tee mitään mistä et tykkää, väkinäinen kostautuu molemmille. Sitten paras, mielikuvitus on rajaton ja kokeilemalla selviää kuinka pervo lopulta olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme