Penkkiurheilu
Onko kellään antaa mitään toimivaa vinkkiä siihen, miten miehen saisi irroitettua TV:n edestä? Joka ikinen ilta pyörii muka joku "tärkeä" peli, jota on ihan pakko tuijottaa. Pelkkä pelin tuijottaminen ei riitä vaan samalla pitää käydä keskustelua kavereiden kanssa joko whatsapissa tai facen chatissa. Pahinta on se, että kaikki urheilu menee jääkiekosta koripalloon ja yksilölajeihin. Oma-aika on on ihan fine, mutta nyt on jostain syystä alkanut todella ärsyttämään! Kohtalotovereita?
Kommentit (13)
Kohtalotoveri ilmoittautuu! Hankittiin kuukaus sitte viaplay, että voitais iltaisin katsella elokuvia yhdessä. Juu ei: ukko senkun tuijottaa jalkapalloa päivät pitkät! Se niistä leffailloista.
Mä niin ymmärrän tämän tuskan. Viime kesänä jalkapallon MM-kisojen aikana mies oli liimaantuneena ruudun ääreen päivät ja yöt.
Pari matsia jaksoin itse istuskella miehen kainalossa mutta ei sitäkään seuran vuoksi jaksa harrastaa.
Miehet ja joukkueurheilu, what can I say?
Oooh, en ole ainoa! Koneelta pitää kyylätä jotain snookeria ja naisten tennistä, "mul on betsi Namibia vastaan Serbia!! Pakko kattoo tää!!"
Mikä niissä joukkuepeleissä kiinnostaa miehiä niin paljon?!?! Jalkapalloa jaksan silloin tällöin avokin seurana katsoa, mutta syy siihen on enemmänkin pelaajissa kuin itse pelissä. Semmoista silmänruokaa että kuuma tulee ;)
Joo nää betsit on ihan kauheita! Ja voi sitä tuskaa jos ei ennen tärkeää peliä ole ehtinyt päivittää ennustetta lopputuloksesta... loppuviikko pilalla isolla miehellä!
Sellaista vinkkiä ei olekaan, millä saa äijät pois telkkarin edestä jos sieltä tulee urheilua.
Kannattaa perehtyä johonkin lajiin ja tehdä sen katselusta yhteistä aikaa
Ku töllöstä tulee palloilua niin ei siin mikään auta jos mies ehtii istahtaa sohvalle. Eukolle se tietää yksinäistä iltaa!
Tämmöinen pisti silmään. http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/27/selittaako-evoluutio-joukkuepalloilulajien-suosion
Evoluutiosta voidaan vissiinkin syyttää sitten palloilulajien suosiotakin. Mitäpä ei evoluution piikkiin voisikaan laittaa?
Ihmiset jotka tuijottavat urheilua telkkarista ovat kognitiivisilta kyvyiltään vajavaisia.
Sano että lähdet kivan arabimiehen kanssa treffeille niin saat katsoa urheilua rauhassa :)
Meillä on ihan sama tilanne kotona! En sit tiiä et onko parempi vaan yrittää tulla asian kanssa toimeen. Pari kertaa oon vetässy kunnon raivarit, mut ei nekään oo auttaneet paria iltaa pitempään. :(