Kiihottaako jos miehellä "pullottaa"?
Miten on jos etumus pullottaa? Oletko bongannut koskaan? Kiihottiko vaiko huvittiko? Vai oliko lähinnä säälittävää?
Tuli vaan mieleen, kun tuossa joku päivä takaperin meinasin ostaa liian tiukat farkut. :D
-Niksu
Kommentit (137)
On hieman yksinkertaista porukkaa, se mihinkään lahkeeseen mee roikkumaan ellei pidä jotain pappa pitkiä alushousuja.
Kulli on timmissä paketissa lyhkästen alushoisujen etumuksessa, ei sitä sieltä lahkeeseen saa roikkumaan, edes vasempaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:56"]On hieman yksinkertaista porukkaa, se mihinkään lahkeeseen mee roikkumaan ellei pidä jotain pappa pitkiä alushousuja.
Kulli on timmissä paketissa lyhkästen alushoisujen etumuksessa, ei sitä sieltä lahkeeseen saa roikkumaan, edes vasempaan.
[/quote]
Mieheni käyttää boxereita ja ei se sielä timmissä paketissa pysy. Jotenkin pieneksi suunniteltu boxereiden etumus, tuppaa lahkeeseen valahtamaan.
N31
Siis boxerin lahkeesta putoaa housun lahkeeseen. Älä nyt N31 viitsi, sun miehesi on hiukan liioitellut asiaa sinulle, saaden sinut luulemaan että kalu on isompi kuin se onkaan. (ei kunnon boxereista kyllä tule isokaan kalu)
Osta sille kunnon boxerit, niin taatusti pysyy sisällä. Olen alle 5 kymppinen mies ja voisin väittää että kokemusta asiasta on. Lepotila koko itselläni on reiluhko, että varmasti se sieltä ulos tulisi, jos boxerit huonot olisi. Tai sitten miehelläsi on niin ohuet jalat, että ei yksinkertaisesti täytä boxerin jalkaosan kohtaa. Viimeiseen en kyllä usko, koska jalan pitäisi tällöin olla pelkkää luuta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:50"]Siis boxerin lahkeesta putoaa housun lahkeeseen. Älä nyt N31 viitsi, sun miehesi on hiukan liioitellut asiaa sinulle, saaden sinut luulemaan että kalu on isompi kuin se onkaan. (ei kunnon boxereista kyllä tule isokaan kalu)
Osta sille kunnon boxerit, niin taatusti pysyy sisällä. Olen alle 5 kymppinen mies ja voisin väittää että kokemusta asiasta on. Lepotila koko itselläni on reiluhko, että varmasti se sieltä ulos tulisi, jos boxerit huonot olisi. Tai sitten miehelläsi on niin ohuet jalat, että ei yksinkertaisesti täytä boxerin jalkaosan kohtaa. Viimeiseen en kyllä usko, koska jalan pitäisi tällöin olla pelkkää luuta.
[/quote]
Nyt et tainnut ihan saada mielikuvasta kiinni. Eihän se sieltä boxerin lahkeesta ulos asti tule, mutta vekkuli valahtaa boxerin lahkeeseen kovin herkästi. Ja silloin istuvissa päällyshousuissa se näkyy. Ja ihan kyllä itse sen huomaan, ei miehen tarvitse asiasta mainita. Näkyy hyvin selkeästi ja niin näkyy muuten monilla muillakin miehillä. Haaroja kun katselen. Siksi muistutan kääntämään vasurille (täysin leikilläni kylläkin, roikottaa missä haluaa minun puolestani). Meillä ei yleensä pidetä lökäpökiä.
N31
miksi pitäisi olla vasemmalla puolella?
N31, googleta "miesten alushousut" ja katso sieltä boxeri tai muita malleja. Tiukat lahkeet, tiukoissa reisissä kiinni. Kulli ei sinne lahkeeseen mahdu, ellei ole minimuna ja minimuna nyt ei varsinkaan näy. Usko nyt että miehesi boxerivalinta ei ole osunut nappiin.
^^ Äh, ei nyt niin paljon kiinnosta ukkoni alushousuvalinta, pitäköön mitä tykkää tai missä viihtyy:) Olisi ehkä jo vähän holhoavaa mennä vaatimaan vaihtamaan alushousumallia, ettei vain satu valahtamaan=D Kivalta hän näyttää yhtä kaikki.
Niin ja tuo herrasmies roikottaa vasemmalla, on hassu vanha sanonta:)
N31
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 05:22"]
N31, googleta "miesten alushousut" ja katso sieltä boxeri tai muita malleja. Tiukat lahkeet, tiukoissa reisissä kiinni. Kulli ei sinne lahkeeseen mahdu, ellei ole minimuna ja minimuna nyt ei varsinkaan näy. Usko nyt että miehesi boxerivalinta ei ole osunut nappiin.
[/quote]
Niitä löysälahkeisia boksereita on tarjolla ihan tarkoituksella. Itseltä löytyy kumpaakin: Tiukkaa pakettia ja mallia "freedom". Kumpikaan ei ole oikea täi väärä, ne on vaan erilaisia.
(Joskus menty jopa "sissinä", kun on kalsarit unohtuneet jonnekin. :D)
-Niksu
Olin laivalla eräänä viikonloppuna, tanssin villisti ja kiihkeästi ja huomasin että yksi mies tuijotti minua. Vilauttelin vähän huomiota herättävästi ja kun menin lähemmäs huomasin eetä etumus pullotti ja kunnolla. Tiesin mitä oli tulossa ja kohta sainkin sen tuntea...
mietin aina mm. hierojalla ollessa kun pullottaa että mitä nainen ajattelee.(kaikki ajattelevat jotain , jollain voi olla tosi voimakasta muuta ajateltavaa toinen voi olla koko ajan kiinni hierottavassa) itsehän en ajattele mitään mutta kun hieroja kumartuu lähemmäks niin silloin ehkä
Katsele vaan,ei liian vanhoja rouvasia olekaan...😉 silmänisku?
Vierailija kirjoitti:
Katsele vaan,ei liian vanhoja rouvasia olekaan...😉 silmänisku?
Olen kanssasi samaa mieltä. Katselkaa vaan, se kiihottaa miehiäkin, ainakin minua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiihottaa. Työviikon tai -päivän päätteeksi iso kalu silmien edessä. Voiko sitä olla katsomatta.
Rvanen
Kyllä ihmisen pitää pystyä käyttäytymään eikä elää vain hormonien vietävänä.
Kyllä myös vanhemmat naisihmiset silmäilee pullotuksia, kun sopiva tilaisuus tulee..
Kerrankin työkeikalla, kun kävin asentelemassa valaisimia huoneistoon, jossa asui kaksi vanhempaa jo miltei mummoikäistä naista, jouduin kurkottelemaan keittiöjakkaralta käsin ylös ja silläkertaa aika kireiden farkkujeni etumus nousi sopivasti naisten silmien korkeudelle..
Ihmeen avuliaita ja kiinnostuneita työstäni olivat.. monta kertaa huomasin heidän tarkastelevan näkymiä avoimesti samalla, kun kyselivät kaikenlaista :)
Koin sen oikeastaan aika kiihottavana tilanteena, ei ollenkaan häiritsevää..
Jos ei lasketa, että kädet vapisi vähän tavallista enemmän piuhoja liitellessä.. :)
Sama juttu mulla. Tykkään niin naisista, että oon ihan innoissani, jos saan heiltä huomiota. Ja se saattaa nousta itsekseen sojottelemaan.
Kiihottaa. Nää himokireät "pyöräilytrikoot" jotka paljastaa kaiken lähinnä huvittaa, mut tiukahkot farkut joissa pullottaa ja jos pebakin on hyvä, niin huh huh...
Kyllä ne pyöräilytrikootkin kiihottaa, juuri siksi että kaiken voi nähdä niin selvästi...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pyöräilytrikootkin kiihottaa, juuri siksi että kaiken voi nähdä niin selvästi...
Mä en voi sille mitään, mut musta ne on vaan koomisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sille mitään, mut musta ne on vaan koomisia.
Mikä niissä on koomista? Muna pullottaa selvästi ja muodostaa tiukkojen housujen etumukseen kohouman. Munan koonkin näkee hyvin.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:33"]Itselläni on levossa varsin kookas, ei juuri kasva erektiossa. Tiukat farkut ei tule kysymykseenkään, koska näkee kummassa lahkeessa se lepäilee ja koon takia näyttää siltä että olisi erektiossa. Pidän ainoastaan hieman löysiä farkkuja, sellasia joiden haaroihin tulee munapussi. Koen tämän vähemmän irvokkaana. Mitä mieltä palstan naiset on?
[/quote]
Pidä vaan istuvampia farkkuja. Liian löysät peittävät ne ihanat näkymät haaroihin ja pebaan. Ja herrasmies roikottaa vasurilla, näin minulle on opetettu. Ja muistutan muuten omaakin miestä korjaamaan, jos meinaa jäädä aamulla töihin lähtiessä oikealle:)
N31