Mitä tämä miehen lempiasento kertoo?
Hei, tämä on nyt todella turhamaista ja typerää ja ties vielä mitä... Minulla on miesystävä, ja me emme ole vielä harrastaneet seksiä. Haluamme edetä rauhassa ennen "sänkyyn hyppäämistä", koska emme ole enää 2-kymppisiä ja molemmilla on takana ero sekä lapsia siitä edellisestä suhteesta. Mies on ihana - niin ihana, että hieman pelottaa, että mitä vikaa hänessä "täytyy olla"... Mielessäni olen jo kehitellyt kauhuskenaarioita siitä, että miten tuolla mahdottoman ihanalla miehellä olisikin niin pieni, ettei kumpikaan saisi mitään nautintoa :/
Olemme miehen kanssa puhuneet melkein kaikesta mahdollisesta, myös seksiin liittyen kaikenlaista... Miehen suosikkiasento on rakastelu kyljellään lusikka-asennossa. Hän vain pitää siitä, ja siinä pystyy samalla kuulemma hyväilemään naista kädellä. Yksi peloistani tuohon mieheen liittyen on hänen peniksensä koko. En vain voi sille mitään, mutta pettyisin jos hänellä olisikin todella pieni! Tunnen itseni pirulaiseksi kun ajattelen näin, mutta seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta. Enkä nyt siis kaipaa mitään 20-senttistä melaa, vaan ihan tavallinen kyllä riittää (entisellä miehellä oli alle 15 cm ja se oli ihan tarpeeksi suuri). Mietin nyt, että eikö tuo asento ole nimenomaan sellainen, että pienen peniksen omaavalle se olisi hankala? Kun pitäisi naisen takaa yltää emättimeen ja vielä liikkumaankin siinä... Salaa olen siis ajatellut, että ehkä miehellä onkin sitten ainakin normaalikokoinen elin...
Kommentit (23)
Mitä, jos nyt vain panet sitä miestä ja lakkaat maalaamasta piruja seinille. On monta muutakin asiaa, mitkä voi mennä seksuaalisesti pieleen kuin kusivehkeitten koko. Et ainakaan kovin kiimaiselta vaikuta, kun vieläkään ei ole kyrpää pilluun soviteltu. Vähän vähemmän analysointia ja vähän enemmän tunnetta peliin niin löytyy se oikeasti sopiva kaveri.
N31
23 on juurikin oikeassa. seksi voi sujua tai olla sujumatta miljoonalla tavalla. anatomia on aika pieni osa tätä kuviota.
AP täällä. Kyllä tuli melko syyllinen olo kaikista noista viesteistä. Omatunto on kolkutellut kyllä jo muutenkin, kun mietin näin pinnallista asiaa vaikka muitakin murheita elämässä olisi. Mies tuntuu niin ihanalta, että välillä mietin sitä sanontaa "jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei yleensä ole totta"... en voi sille mitään, että pelkään tuon mahdollisesti olevan se asia mikä torppaa tämän jutun ja kumpikaan ei saa toisestaan mitään irti seksuaalisesti! Kyllä minä ajattelen miehen olevan pienelläkin elimellä varusteltuna ihan yhtä arvokas ja hyvä kuin isovehkeisenä, mutta minun alapääni kanssa ei hyvin pieni penis vain olisi yhteensopiva. Minusta olisi kauheaa jos miehelle tulisi paha olo siitä, kun hän ei tuottaisikaan minulle nautintoa, ja itseäni hirvittää ajatus siitä ettei yhdyntä olisi miehelle nautinnollista.