Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomalainen mies väkivaltainen?

Vierailija
06.02.2015 |

Mikä täällä on yleinen mielipide? Ylen toimittaja oli väittänyt, että suomalaisilla on geeneissä naisten ja lasten hakkaaminen. Itseäni hieman ihmetyttää tuo väite. Mitä mieltä olette?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat. Rikostilastot kertovat jotakin, tilastokeskuksen sivuilta löytyy jos kiinnostas.

Vierailija
2/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni täällä on kokenut moista. Minä en ainakaan eikä kaverini joiden kanssa tästä puhuttiin. Onko se oikeasti niin yleistä?

Vierailija
4/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas!!joku on joku ei..

Vierailija
5/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini isä on todella väkivaltainen. varsinkin viikonloppuisin, kun on vähän juonut saattaa käydä päälle.

Vierailija
6/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:46"]Kuinka moni täällä on kokenut moista. Minä en ainakaan eikä kaverini joiden kanssa tästä puhuttiin. Onko se oikeasti niin yleistä?
[/quote]

Minä olen useita kertoja, lapsuudesta lähtien. Enkä ole ihan ainut... Onneksi on myös normaaleja, tervepäisiä miehiä, en kuvittele kaikkien olevan väkivaltaisia moniongelmaisia hulluja.

Vierailija
7/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:45"]

On.

[/quote]

onko sua ihan jokainen suomalainen mies vetänny pataan?niin mä ton kysymyksen ymmärrän.

Vierailija
8/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi väkivaltainen, kerran tönäisin yhden exän sohvalle, kun meinas käydä kimppuun.

Vierailija
9/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen yhteiskunta ei hyväksy miehen väkivaltaa. Suomalainen nainen tuntee oikeutensa.

Vierailija
10/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan saunaillassa olen kyllä huomannu kenellä se rähinä on geeneissä. Osalle ei alko sovi kyllä ollenkaan
Lapsena sain väistellä äidin miesystävän nyrkkiä kun se sekoili humalassa. Kyllä siitä traumoja jää.

M40

Vierailija
11/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, ei ne mitään muslimeja ole, jotka hakkaa perheensä kerran päivässä. Niistä ei vaan paljoa tilastoja kerätä. Kertoohan se suomalaisesta miehestä jotain, että turvakodeissa on maailman eniten suhteessa miehiä kun suomalaiset naiset hakkaa niitä. Kilttejä ovat pääasiassa. Ylen toimittajan täytyy olla päästään vialla kun tuollaisessa tilaisuudessa höpöttelee moisia.

Vierailija
12/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:47"]Et oo tosissas!!joku on joku ei..
[/quote]
Olen tosissani, enkö olisi saanut asiaa ottaa esiin? Viitsitkö kertoa mistä asioista saisi täällä keskustella

Vierailija
13/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä, paitsi ehkä 3promillen pöhnässä lähi pub:issa kun joku vieras/tuttu mies koittaa lähennellä hänen vaimoaan/tyttöystäväänsä ! Mutta haittaako se? :) Joskus siipeensä saanut on kyllä oikeutetusti tienannut pari nopeeta nokkaan ja joskus tapahtuu "oikeusmurha" vain väärä aika paikka ja undulaatti.

Vierailija
14/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:47"]Et oo tosissas!!joku on joku ei.. [/quote] Olen tosissani, enkö olisi saanut asiaa ottaa esiin? Viitsitkö kertoa mistä asioista saisi täällä keskustella

[/quote]

mä en ole sua kieltänny keskustelemasta yhtään mistään!ihmettelen vaan tota melkosta yleistämistä.sama kun kysyis onko suomalainen mies lihava?no,on tai sitte ei.

Vierailija
15/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti useat erinäiset tilastot kertovat, että suomalainen mies on väkivaltaisuudessaan siellä länsimaiden kaikkein väkivaltaisimmassa päässä. Lähes päivittäin joutuu myös lehdestä lukemaan "näytteitä" suomalaisten miesten väkivaltaisuudesta.

Vierailija
16/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni järkyttää taas se fakta, että Suomessa surmataan eniten lapsia länsimaissa. Surmaajana useimmiten äiti kuin isä. Se on kauheinta väkivaltaa mitä osaan kuvitella.
Mikä ajaa ihmisen tuollaiseen tekoon?

Vierailija
17/17 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:13"]

Valitettavasti useat erinäiset tilastot kertovat, että suomalainen mies on väkivaltaisuudessaan siellä länsimaiden kaikkein väkivaltaisimmassa päässä. Lähes päivittäin joutuu myös lehdestä lukemaan "näytteitä" suomalaisten miesten väkivaltaisuudesta.

[/quote]

Ja silti Suomi on maailman rauhallisimpia ja turvallisimpia maita.
Kamala maailma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän