Onko sinulla hyvä mies?
Omani on niin hyvä, että en voi edes kuvitella elämääni ilman häntä.
Kommentit (26)
On. Välillä koen etten ansaitse häntä. Hän on liiankin kiltti ja ymmärtäväinen minunlaistani sekolanttua kohtaan.
Ei ole! Hyvät miehet eivät sorru kaltaiseeni ihmiskunnan viemärijätteeseen. Ei tosin sorru huonommatkaan. 😄
Olen 55v yh äiti jolla on kolme tummaa lasta
Mites luulet minun mies tilanteesta?
OK, mitä nyt lähtee perjantai-iltaisin R-kioskille muka hakemaan maitoa ja palaa takaisin myöhään sunnuntaisin alkoholin tuoksuisena ja krapulaisena.
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v yh äiti jolla on kolme tummaa lasta
Mites luulet minun mies tilanteesta?
Oho. Tuliko yllätyksenä?
On ihan loistava. Ahkera ja pitää minusta huolta. Rauhallinen ja luotettava.
On. Huolehtivainen, keskusteleva, auttavainen, rakastava, kaikin puolin ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
On. Välillä koen etten ansaitse häntä. Hän on liiankin kiltti ja ymmärtäväinen minunlaistani sekolanttua kohtaan.
Vaihdevuodet riesana?
Mulla on hyvä toisen naisen mies. t. jalkavaimo
Vierailija kirjoitti:
Lämmin, viisas, rakas,ahkera.
Niin minullakin <3
Kohta 20 vuotta yhdessä.
On ihan paras. Älykäs, empaattinen, hauska, kunnollinen, reipas, komea, menestynyt. Kaikki tykkää hänestä.
Mutta kyllä hänelläkin oli vuosia sitten pimeä hetki, jossa teki jotain yleisesti paheksuttavaa, jota on myöhemmin joutunut katumaan. Olispa surkeaa jos hänet yleisestikin arvioitaisi ihmisenä tuon yhden lyhyen ajanjakson perusteella, jolloin harkintakyky petti.
On hyvä puoliso ja hyvä isä lapsillemme.
On. Ensimmäinen mieheni oli karismaattinen ja kiehtova persoona, harmi vain että arjen elämänkumppanina aika surkea. Koskaan ei tiennyt millä tuulella herra sattui olemaan, dominoiva persoona ja olematon stressinsietokyky, lopulta henkistä ja lievää fyysistäkin väkivaltaa.
Nykyinen mieheni on rauhallinen ja luotettava, harkitsee ennen kuin sanoo. Hänen kanssaan tiiminä ratkomme arjen asiat yhdessä, toinen toisiamme täydentäen. Hän on lämmin ja hellä, nautin elämästä hänen kanssaan joka päivä.
On, hyvä mies kaikin puolin. Ei täydellinen, kuten meistä harvempi on.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin koen olevani. Lähes päivittäin kutsuukin minua sillä nimellä, esimerkiksi aloittaa lauseen sanoilla "älä hyvä mies..."
😄 ihana.. Tulin hyvälle tuulelle tästä!
Minä ainakin koen olevani. Lähes päivittäin kutsuukin minua sillä nimellä, esimerkiksi aloittaa lauseen sanoilla "älä hyvä mies..."