Mummomafiasta Kristiina, minkä painoinen mielestänne?
Mietin, kun olen itse samaa kaliiberia, jotta mikä on näkemyksenne?
Kommentit (25)
En tiedä mutta helvetin raivostuttava äiti. Mitään ei voisi tehdä ja kun tehdään niin ei yhtään voi mennä mukaan tekemiseen. Esim. Sanoi ettei toinen poika osaa olla kirjastossa, mutta toinen taas tykkää hirveästi. Ei sitten voi mennä katsomaan vaikka jotain sitä lasta kiinnostavia kirjoja yhdessä lapsen kanssa, jos lapsi ei niistä yksin jaksa innostua.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:46"]mä painan 130kg, ja näytän paljon pienemmältä, pituutta on 179cm, eli tuon TÄYTYY painaa jotain 150-160kg.
[/quote]
Tai sitten on vain lyhyempi? Harva nainen on yhtä pitkä kuin sinä: keskipituus siinä 164 cm...
Painaa mitä painaa. Enemmän ihmetyttää miksi ihminen joka ei ole lapsi-ihminen on hankkinut kaksi lasta? Ei kai kukaan ole niin tyhmä että luulee pääsevänsä kahden lapsen kanssa ilman että joutuu heittäytymään, osallistumaan leikkeihin yms. Kaikki tekeminen tuntuu olevan ei ja mihinkään ei voi osallistua jos itse ei tykkään, ei vaikka lapset tykkäisivät. Laiska ja itsekäs ihminen.
Aivan järjetön tankkihan tuo oli. Huhhuh. En voi käsittää miten joku päästää itsensä tuollaiseen kuntoon.
En tiedä mutta helvetin raivostuttava äiti. Mitään ei voisi tehdä ja kun tehdään niin ei yhtään voi mennä mukaan tekemiseen. Esim. Sanoi ettei toinen poika osaa olla kirjastossa, mutta toinen taas tykkää hirveästi. Ei sitten voi mennä katsomaan vaikka jotain sitä lasta kiinnostavia kirjoja yhdessä lapsen kanssa, jos lapsi ei niistä yksin jaksa innostua.