Mies haluaa mässäilyjoulun kaikilla herkuilla ja minä laihduttaa. Miten nämä sovitetaan yhteen?
Hänen lempiherkkunsa on pakko olla jouluna tarjolla, tästä ei kuulemma edes neuvotella. Ja hän valmistaa ne itse eli se ei meille kevyttä linjaa tuo vaikka en niitä laittaisikaan. Miten saan hänen päänsä käännettyä?
Kommentit (79)
Oletko tyhmä vai vaan yksinkertainen?
Mikä ongelma tuossa taas naiselle on? Miehesi mässäilee ja sinä laihdutat and proplem solved.
Yksi tai max kaksi päivää...
Mikä ongelmana?
Laihdutin 10/2020 - 6/2021 yhteensä 11 kg, eikä joulu tai pääsiäinen olleet mitään ongelmia.
0/5
Minäkin laihdutan. Olen laihtunut yli 20 kg heinäkuusta ja tarkoitus on laihduttaa toiset samanmoiset pois kevääseen mennessä. Silti ainon syödä jouluna parina päivänä niin, että napa rutisee. Mikään laihdutus ei kaadu pariin päivään, ne vain buustaavat aineenvaihduntaa.
Unohda koko laihdutus edes jouluna. Ihanaa aikaa, johon hyvä ruoka herkkuineen kuuluu. Palaat sitten takaisin kevyempään joulun jälkeen. Ole armollinen itsellesi. Yksi joulu ei mitään diettiä tuhoa.
Omituinen ajatus että joku toinen on vastuussa siitä mitä sinä tunget suuhusi. Itse pätkäpaastoan 14 alkaen joka päivä enkä kiukuttele miehelle kun se syö päivällisen ja iltapalan. Joskus jopa teen ne sille.
Syöt lusikallisen lanttulaatikkoa, mies kaiken muun.
Laihdutuksen kannalta ei ole merkitystä, mitä syöt joulun ja uudenvuoden välissä. Se ratkaisee, mitä syöt uudenvuoden ja joulun välisenä aikana.
Et syö miehen laittamia ruokia. Jos repsahdat jouluna, se ei ole maailmanloppu ja voit jatkaa projektiasi pyhien jälkeen. Epäonnistumisetkin kuuluvat elämäntaparemonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas mies kerran mulle sanoi, että sillä ei ole mitään väliä, mitä syöt joulun ja uuden vuoden välissä. Sillä on väliä, mitä syöt uuden vuoden ja joulun välillä.
Eli sinuna herkuttelisin ihan hyvillä mielin jouluna ja sitten taas palaat ruotuun. Laihdutus muutenkin on vähän hassu termi, laihdutatko vaan jonkun tietyn ajan tai johonkin tiettyyn kilomäärään asti ja sitten lopetat? Sehän on oikein jojoilijan käsikirjasta. Tee mielummin pysyviä muutoksia. Ehkä hitaampia tuloksia, mutta pysyvämpiä.
Tsemppiä.
Tota mantraa jaksetaan jauhaa joka vuosi.
Mitä sitten? Tottahan se on.
Salli itsellesi joulunvietto hyvillä mielin. Niin minäkin aion tehdä, vaikka elämäntaparemppa on meneillään.
Mies tietenkin syö mitä hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutuksen kannalta ei ole merkitystä, mitä syöt joulun ja uudenvuoden välissä. Se ratkaisee, mitä syöt uudenvuoden ja joulun välisenä aikana.
Älä jaksa
Te molemmat syötte mitä haluatte. Ja jos tulee jouluksi vieraita, heillekin on hyvä olla tarjolla erilaisia vaihtoehtoja 😊
Jos kerta olet lihava niin kannattaa todellakin olla syömättä niitä herkkuja, syö yhtenä päivänä ja piste. Mutta jos mies haluaa herkutella koko joulun, ei se ole sulta pois. Minäkin olen laihduttanut 30kg ja 10kg vielä tiputettavaa. Ei tulisi mieleenkään mättää koko joulun ajan suklaata ym epäterveellistä. Jos mies halaaa syödä koko joulun herkkuja, se ei ole multa pois.
Helppoa. Mies tekee haluamansa herkut ja sinä et syö niitä jos ne eivät sovi sinun laihduttajan ruokavalioon. Ei sinulla ole mitään oikeutta määrätä siitä mitä mies syö. Hän on aikuinen ja osaa päättää omat syömisensä itse.
Kenen mies? Et taaskaan kertonut.
Sitten syötte omat ruuat.Ei minusta miehen tarvitse joustaa,muttei sinunkaan tarvitse mässäillä jos et halua. Vai onko ongelma se että jos herkut tarjolla niin ap voi repsahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Et syö miehen laittamia ruokia. Jos repsahdat jouluna, se ei ole maailmanloppu ja voit jatkaa projektiasi pyhien jälkeen. Epäonnistumisetkin kuuluvat elämäntaparemonttiin.
Ollakseen hyvä provo tämä tarina kaipaisi anoppia vaatimaan, että ap tietysti myös tekee ne miehen vaatimat ruuat. Eihän nyt mies voi kokata mitään ja kuka itseään kunnioittava nainen nyt ostaisi eineksiä? Miehen kotona kuitenkin naisväki jo kuudessa polvessa kokannut pitkin joulukuuta ruokia ja aattonakin vielä kahdeksan tuntia lisää.
Syöt miehen mieliksi kaiken mitä pöydällä on, mutta sitten olet ovela ja käyt salaa oksentamassa kaiken jonkun naapurin luona.
Mä en tykkää jouluherkuista ollenkaan, joten paras tapa laihduttaa olis just se, että olis vaan jouluruokaa eli muiden mielestä jouluherkkuja tarjolla.
Tasa-arvoisessa suhteessa syödään yhtä paljon, ettei toinen saa sukupuolensa takia mitään etua.