Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa mässäilyjoulun kaikilla herkuilla ja minä laihduttaa. Miten nämä sovitetaan yhteen?

Vierailija
17.11.2021 |

Hänen lempiherkkunsa on pakko olla jouluna tarjolla, tästä ei kuulemma edes neuvotella. Ja hän valmistaa ne itse eli se ei meille kevyttä linjaa tuo vaikka en niitä laittaisikaan. Miten saan hänen päänsä käännettyä?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlailla kuin muillakin, mies joustaa että naisen tahto toteutuu

Vierailija
2/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse niitä ruokia ottaa. Anna miehen laittaa itselleen mitä haluaa, pitäydy sitten itse niissä kevyemmissä ruoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on vain kerran vuoteen, joten tässä tapauksessa sinä voisit kyllä joustaa, jos jo muuten mies huomioi sinun laihduttamisesi.

Vierailija
4/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostatte pienemmät määrät miehen suosikkeja ja sitten sulle omat eväät.

Vierailija
5/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö mitä haluaa, sinä mitä haluat. Mikä se ongelma on?

Vierailija
6/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on joulu, ole itse syömättä jos haluat mutta älä vie toiselta yhtä joulun suurimmista iloista.

Vierailija
7/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa on ongelma? Mies mässäilee, sinä et. Ongelma tulee vasta siitä, kun mies pakottaa sinut syömään, mutta kuka sellaisen kanssa haluaa elää?

Vierailija
8/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mässäilee hyvillä herkuilla ja sinä et. Niin yksinkertaista.

Vierailija
9/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen trolli. Mikä pakko sun olisi muka niitä miehen tekemiä herkkuja syödä? Senkus hommaisit ittelles omat pupennettavat. Kumpikin söisi mitä lystää.

Vierailija
10/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse niitä ruokia ottaa. Anna miehen laittaa itselleen mitä haluaa, pitäydy sitten itse niissä kevyemmissä ruoissa.

no voi hyvänen aika jos se olisi noin helppoa että päätän vain olla ottamatta ei minun tarvitsisi kysellä apua!

Vierailija
11/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syöt itse vain sen verran, mikä on sulle hyvä määrä. Itse oon hoikka eikä mulle oo mikään ongelma, vaikka pöydät notkuis mitä herkkuja. Syön sen verran mitä muutenkin söisin. Jos syön liikaa, syön seuraavana päivänä sitten vähemmän. 

En ymmärrä, miksi mun pitäisi määräillä, mitä muut syö. Olen itse vastuussa vain omista syömisistäni (poislukien tietty alaikäiset lapset, jos sellaisia minulla olisi).

Vierailija
12/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Joulu on KERRAN vuodessa. Sillon SAA herkutella yötä päivää. Ole sinä kevytmielinen, salli toiselle herkut.

.

Vaikka olikin provo. Ei kukaan oikeesti...

Vierailija
13/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee omat ruuat ja sinä omat. Miksi kummankaan pitäisi tehdä muuta kuin mitä itse haluaa tuossa asiassa? Jos vaimo haluaa pitää mekkoa, pitääkö miehenkin? Tai jos mies puvun takkia, pitääkö naisenkin? Kai teillä erilliset vaatteetkin on, miksi siis ei myös erillisiä ruokia.

Vierailija
14/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies syö mitä haluaa, sinä mitä haluat. Mikä se ongelma on?

Se että kun on herkkuja on myös houkutuksia.

Vierailija
15/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laihduta jouluna, mutta syöt hyväskät jälkiruokana ja yrität noudattaa jonkinlaista ateriarytmiä. Ei keskiyön napsimisia. Jos alat ahmimaan, laihdutustavassasi on jotain muutenkin pielessä, ja sitä sietää tarkastella kriittisesti uudestaan..

Vierailija
16/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh 🙄 Vaikka sä laihdutat, ei muiden tarvitse. Jos sulla ei ole itsekuria, niin tapahtuisi se ”tepsahdus” muulloinkin. Miehelläsi on tysi pikeus syödä jouluna just niin paljon kun haluaa.

Vierailija
17/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no voi hyvänen aika jos se olisi noin helppoa että päätän vain olla ottamatta ei minun tarvitsisi kysellä apua!

Älä miestäsi rankaise jos sinulta puuttuu itsekuri!!! Miten se voi olla niin vaikeeta että ei voi olla syömättä?

Vierailija
18/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies kerran mulle sanoi, että sillä ei ole mitään väliä, mitä syöt joulun ja uuden vuoden välissä. Sillä on väliä, mitä syöt uuden vuoden ja joulun välillä. 

Eli sinuna herkuttelisin ihan hyvillä mielin jouluna ja sitten taas palaat ruotuun. Laihdutus muutenkin on vähän hassu termi, laihdutatko vaan jonkun tietyn ajan tai johonkin tiettyyn kilomäärään asti ja sitten lopetat? Sehän on oikein jojoilijan käsikirjasta. Tee mielummin pysyviä muutoksia. Ehkä hitaampia tuloksia, mutta pysyvämpiä. 

Tsemppiä.

Vierailija
19/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaja pitää itse huolen, että syö kohtuudella, oli tarjolla sitten mitä tahansa. Muiden ei tarvi omaa ruokavaliotaan säädellä laihduttajan mukaan, tämä pätee niin jouluna, kuin muinakin aikoina.

Vierailija
20/79 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen kotiruoka on paras mahdollinen painonhallintaan eikä mikään kalorikikkailu. Perinteinen jouluruoka kaloineen, laatikkoineen, kinkkuineen ja rosolleineen on ihan jees laihduttajalle. Jätät pois tortut, suklaan , muut makeat jälkiruoat ja alkoholin.