Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ajattelutapani väärä?

Vierailija
05.02.2015 |

Olen miespuolinen henkilö joka ei ole vielä päässyt harrastamaan seksiä. Haluaisin että ensimmäinen kertani olisi kokemattoman naisen kanssa. Syitä tähän toiveeseen on pari. Ensimmäiseksi ja tärkeimmäksi syyksi olen mielessäni kehitellyt sen, että olisi paljon helpompaa harrastaa seksiä kun toinenkin on ihan yhtä kokematon eikä näin ollen ala vertaamaan minua mihinkään himonussijaan joka on saanut naisen tulemaan sekunnissa. Toinen syy on typerämpi, mutta jonkinlainen ongelma minulle, en nimittäin pidä kovinkaan kiihottavana sitä, että nainen joka on vehtaillut muiden miesten kanssa on se joka vie minun poikuuteni. Ajatus siitä, että poikuuteni menisi ikävästi sanottuna "käytettyyn tavaraan" on mielestäni kuvottava.

Tiedän, että monen mielestä ajattelutapani on sairas ja en ansaitse naista koskaan saadakaan, koska puhun "käytetystä tavarasta", mutta kysyn teiltä, että vaihtaisitteko jonkin uuden tuotteen vanhaan ja käytettyyn? 

Seurustelua kokeneen naisen kanssa en pidä minään ongelmana, mutta toiveeni on vain, että ensimmäinen kertani olisi kokemattoman naisen kanssa ja homma olisi tasapuolinen molemmille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän miettimiseen voit hukata loppuelämäsi

Vierailija
2/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesion typerä kahdesta syystä. Ensinnäkin sä et oikeasti ole vaihsmassamitään mihinkäänkoska sulla ei ole mitään, mitä voisit vaihtaa. Toiseakin sä et sano näistä vahtoehdoista mitään muuta kuin että toinen on uusi ja toinen käytetty. Ny monikin vaihtaa ihan mielellään esim jonkun uudenkin yariksen hyvinkin vanhaan jaguariin, uuden kerrostaloyksiön kivankokoiseen omkotitaloon tai vaikka henkkamaukan glitterlaukun vanhaan käytettyyn pradaan. Moni vielä makaa väliä näissä. 

Mutta tottakai sulla o oikeus HALUTA ihan mitä vaan. Et vältämättä saa sitä, mutta haluta voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin vaihtanut uusia tavaroitani vanhaan ja käytettyyn

Vierailija
4/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei viitsi treenata lantionpohjalihaksia, ei neitsyys auta yhtään. Voin hyvin vaihtaa tällaisen löysän värkin sellaiseen, joka on treenattu tiukaksi.

Vierailija
5/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärrän pointtisi. Onneksi miehelläni ei ole ollut ennen minua kuin yksi kumppani, ja minä taas menetin hänelle neitsyyteni. Riippuu tietenkin minkä ikäinen olet, koska mitä vanhemmaksi tulet, sitä hankalampi on löytää nainen, joka on vielä neitsyt.. 

Vierailija
6/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun ajattelutavassa mitään väärää ole. Sulla on oikeus toivoa ihan mitä vaan. Mutta luulenpa, että sulla on suuri riski jäädä etsimään sitä kokematonta naista loppuiäksesi ja seksijuna ajaa kokonaan ohi. Etenkin, kun naisilla on tapana arvostaa kokenutta miestä.

Vierailija
7/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kys. ajattelutapasi on täydellisen evvk. Etsi mitä haluat ja pidä käytettynä ihan mitä haluat, oma on asiasi, en jaksa kiinnostua huonoitsetuntoisten miesten ulinasta.

Vierailija
8/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, se on vaan seksiä. Älä tee siitä itsellesi mitään kynnyskysymystä. Nyt se ehkä tuntuu tärkeältä, mutta myöhemmin ajattelet, että oliko sillä nyt ihan oikeasti väliä. Menetin neitsyyteni neitsyelle mutta eipä siitä jäänyt yhtään mitään mieleen. Vasta kun aloin olla kokenut ja itsevarma, olen oikeasti nauttinut.

Vierailija
9/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:46"]

Hei, se on vaan seksiä. Älä tee siitä itsellesi mitään kynnyskysymystä. Nyt se ehkä tuntuu tärkeältä, mutta myöhemmin ajattelet, että oliko sillä nyt ihan oikeasti väliä. Menetin neitsyyteni neitsyelle mutta eipä siitä jäänyt yhtään mitään mieleen. Vasta kun aloin olla kokenut ja itsevarma, olen oikeasti nauttinut.

[/quote]
Ei se ole pelkkää seksiä kun kyseessä on ensimmäinen kerta. Ei minulle ole mitään merkitystä millaisen ihmisen kanssa seksiä harrastan toisen tai kolmannen kerran.

Vierailija
10/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:41"]

Mulle kys. ajattelutapasi on täydellisen evvk. Etsi mitä haluat ja pidä käytettynä ihan mitä haluat, oma on asiasi, en jaksa kiinnostua huonoitsetuntoisten miesten ulinasta.

[/quote]
Jaksoit kuitenkin kommentoida vaikka piti olla täydellisen evvk.

Vierailija
11/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä täällä on kaikki jakorasiat dissannut sua

Vierailija
12/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan ilmoitelleeni jonkin lehden, vastaavalle päätoimittajalle, siitä kuinka leimaamalla ihmisiä kirjoituksillanne, rikotte itse oiman brandinne ja saatte lisäksi vihat silmille; nyt ei ole kysymys pilapiirroksista.

ehkä siinä ollut syy viimeinen kerta kantasuomalaisen kanssa?

hami4

Vierailija
13/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan voit toivoa mitä tahansa, mutta älä hyvä mies tee asiasta numeroa.
Seksi on ihana asia, mutta se ottaa aikansa. Jos nuorena asetat kohtuuttomat vaatimukset ensimmäiselle kerralle, saatat jäädä nuolemaan näppejäsi. Kun lopulta pääset pukille, tulet huomaamaan ettei elämäsi muuttunut millään tapaa. Samalla huomaat miten paljon missasit ja kuinka lapsellisia juttusi "käytetystä tavarasta" olivat.
Kasvata terve itseluottamus, niin et koe oloasi uhatuksi vaikka kumppanillasi olisikin ollut muita seksikumppaneita ennen sinua.

T. Mies

Vierailija
14/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole oikeaa tai väärää tapaa ajatella näin henkilökohtaisesta asiasta, mutta loppujen lopuksi seksi on vain seksiä, ei kannata tehdä siitä mitään "liian isoa" juttua.

Itse en ymmärrä yhdenillan juttuja, en ymmärrä mitä joku saa niistä irti, minusta rakkauden tunnetta pitää olla mukana. Mutta joskus se rakkaus ei vaan kanna, ihmiset kasvavat erilleen jne. ja aika moni suhde päätyy eroon.

Lisäksi totuus on se, että ihmiset ovat erilaisia rakastajia. Uskon että kaksi kokematonta voi oppia toisiltaan paljon ja tulla loistaviksi rakastajiksi, mutta entä jos se kumppani onkin vain tosi huono? Sitten ihminen ihmettelee miten muut puhuvat hyvästä seksistä jos itsestä ei tunnu miltään -kärjistäen- siksi on ehkä ihan hyvä että kokeilee useampaa kumppania (esim. muutamaa, en tarkoita kymmeniä!).
Ihan samalla tavalla kun joku juttu on toiselle luontevampaa mitä toiselle, niin ihan vaikka suutelemaan on joku todella hyvä, ja toinen taas huonompi.

Vierailija
15/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:41"]

[/quote]
Jaksoit kuitenkin kommentoida vaikka piti olla täydellisen evvk.
[/quote]
Tulinkin juuri katsomaan, että joko tämä vakkarikommentti olisi tullut ;) Luulin otsikon perusteella, että aihe olisi joku mielenkiintoinen, ja halusin ilmaista tälle provahtavalle ap:lle, ettei kaikkia naisia ihan oikeasti liikuta hänen mieltymyksensä tai mielipiteensä, siitä mikä on hänen mielestään vastenmielistä, mikä ei. Eli kyllä, sen verran kiinnosti, ap:n ideologiat eivät. :)

Vierailija
16/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten piireistä voisit löytää neitsyen, joka haluaa myös neitseellisen miehen. Tosin niissä piireissä usein toivotaan ikuista onnea avioliiton kautta.
Itse en pitänyt neitsyyttäni niin erikoisena asiana. Enkä pidä vieläkään, seksi on nykyään paljon mukavampaa. Ei naisen tarvitse nykyään olla mikään lahna sängyssä, vaan voi rohkeasti näyttää seksuaalisuuttaan. Muutaman parisuhteen jälkeen koen, että olen paljon parempi rakastaja sängyssä, kuin ensimmäisessä parisuhteessani.

Vierailija
17/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikertalaiset tytöt eivät halua ensimmäistä kertaansa kokemattoman miehen kanssa.
Itse tajusin tämän aikoinaan ja valehtelin silloiselle tyttöysvälle, että hän on kolmas, joten pääsin pukille. Tätä ennen olin joutunut pari kertaa torjutuksi pelkästään siksi että olin kokematon.
t.mies

Vierailija
18/18 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja seksi ovat sinulle tuotteita? Ihan oikeassa olet, ajattelutapasi on sairas ja olet kuvottava.