Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä se arki sitten pitäisi lähteä käyntiin..

Vierailija
05.01.2015 |

Tässä syön aamiaista itsekseni ja surkuttelen sikeästi nukkuvaa perhettä jonka kohta herättelen töihin ja päiväkotiin :(
Vaikka olemme viime päivät siirtyneet taas lomamoodista päiväkotirytmiin ovat lapset niiiin väsyneitä aamuisin ja tuntuu kamalalta herätellä heitä lämpimistä sängyistään.
Muita kohtalotovereita?
Voimia muillekin arkeen palaaville!! :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa arki ke. Ja seuraava loma on heinäkuussa.......

Vierailija
2/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 07:46"]Joudun lähtemään töihin loman jälkeen ja joo, ahdistaa...
[/quote]

Minä jatkan lomailua. T. Työtön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ap elämäsi ankealta, mikset ole innoissasi elämästä?? aika pieni tuo sinun murheesi verrattuna moneen muuhun, kuinka moni haluaisi lähteä töihin saamaan palkkaa jos voisi!

Katsoppa naukumisen sijaan elämääsi eri perspektiivistä ja huomaat että elämässäsi taitaa asiat olla kuitenkin aika hyvin.

Vierailija
4/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä, mun mielestä oli ihan kiva palata duuniin vapaiden jälkeen. Olen yleensä se, joka itkee töihin paluun tuskaa jo pari päivää ennen loman loppumista. Tuli oltua todella tiiviisti lasten kanssaja ehkä oman työhuoneen rauha tuntuu siksi niin hyvälle. Nyt sylkäisy kouriin ja hommiin!

Vierailija
5/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 08:26"]Meillä lapset herää klo 6 ihan muutenkin kun on vapaapäivä. Silloin kun on työpäivä ja aamuvuoro herätän ne 5.30 niin että ehditään päiväkotiin.

Kuullostaa varmaan tylsältä mutta ei kannata antaa lasten valvoa yhtään pidempään vaikka on lomia ja myöskin kannattaa herättää samoihin aikoihin joka päivä. Päiväkoti-iäinen ei itse päätä näitä asioita joten olet kyllä itse aiheuttanut tuon tilanteen lapsillesi....
[/quote]
Sanotasnko näin: meillä lomalla annetaan lasten nukkua niin pitkään kuin nukuttaa: menevät aina 19:30-20 nukkumaan. Ja päivällä nukkuvat helposti pari tuntia näin talvisin. Kyseessä siis 1 ja 3 vuotiaat. Aikaisempi nukkumaanmeno ei vaan meidän rytmeihin istu..
Ja tuolle joka haukkui minua ällöttäväksi :D - tottakai olen tietoinen muiden tekevän töitä silloin, kun lomailen - minä luiltavasti olen töiss silloin kun itse olet vapaalla - et sinä minua silloin ällötä jos nautit lomastasi ja koet töihin palaamisen hieman vaikeaksi.. :) olen itsekin ollut töissä joulupyhät, onko se jotenkin mitalin arvoista?

Vierailija
6/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuo tilanne!!!! :) aamulla klo.5 juotiin miehen kanssa yhdessä kahvit, ja sanoin että miten inhottavaa olisi nyt ruveta herättelemään lapsia lähtemään tuonne 20 pakkaseen päiväkotiin lähtemään, ja itte töihin koko päiväksi!!! yäk... Annoin miehelle suukon lähtiessä ja kävin takasi peiton alle :)

Koittaa se mullakin töihin lähtö, mutta ei vielä vuosiin! voin ja haluan olla lasten kanssa vaikka siihen asti että nuorimmainenkin aloittaa koulunsa. 

Vierailija
7/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 08:14"]

Jeesus kun on taas vaikeata !. Mieti kuule ihmisiä jotka tekevät töitä kaikki pyhät mukisematta. Sinunlaiset ihmiset ällöttää minua. T. Juuri 7 yötä putkeen tehnyt. 

[/quote]

Pistetäänkö tulemaan mitali, sädekehä vai ihan orjantappurakruunu?

Vierailija
8/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on välttämätön, että siitä lomastakin voi sitten nauttia. Arki alkaa yllättävän nopeasti kantaa itseään ja pianhan voi taas pitää En talvi/hiihtoloman hyvällä omallatunnolla. Voimia arkeen kaikille!

Vierailija
9/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7 viikkoa koulua ja töitä, sitten hiihtoloma.  Jaksaa, jaksaa.

Vierailija
10/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun lähtemään töihin loman jälkeen ja joo, ahdistaa...

Vierailija
11/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tästä käynnistyy. Ei paljoa ahdista, kun on pehmeä lasku arkeen. Oppilaat palaavat vasta kouluun ensi viikolla. Kevättä kohti mennään, joten jokainen päivä vie parempaan päin!

Vierailija
12/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo aikuisia, mutta muistan vielä tuon ajan. Kesäisin vielä jotenkin siedettävää, mutta pimeinä ja kylminä talviaamuina tuntui suorastaan rääkkäykseltä lähteä raahaamaan unisia lapsia päiväkotiin. Oma äitini oli aikoinaan kotiäiti enkä joutunut koskaan kokemaan moista päivähoitoon raahaamista ja ehkä siksikin tuntui niin pahalta viedä omat lapset hoitoon.

Vierailija
13/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Onneksi on lyhyt viikko. Keskiviikkona työt ja koulut alkaa. Hyppään taas oravanpyörään... Hui.

Vierailija
14/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin töihin, vaimo ja lapset jäivät nukkumaan kotiin.

Vierailija
15/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa päästä arkirytmiin vähitellen, koulut alkavat keskiviikkona. Lapsilla on kotona jo vähän tylsääkin ja aamut menevät telkkaria töllöttäen. Meillä nyt ei muutenkaan eletä mitään 8-16 -elämää maanantaista perjantaihin, kun mies tekee vuorotöitä ja minä olen kotona.

Jouluverhoit voi ottaa pois ikkunasta ja vaihtaa keväisempiin.

Vierailija
16/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, alapeukuttaja on jo töissä.

Vierailija
17/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on vielä pyhä.

Vierailija
18/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä? Ei voi olla, joulu meni jo! Mikä pyhä, apua, paniikki, onko kauppa edes auki? Mulla ei ole kinkkua eikä simaakaan!

Vierailija
19/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 07:44"]Tässä syön aamiaista itsekseni ja surkuttelen sikeästi nukkuvaa perhettä jonka kohta herättelen töihin ja päiväkotiin :(
Vaikka olemme viime päivät siirtyneet taas lomamoodista päiväkotirytmiin ovat lapset niiiin väsyneitä aamuisin ja tuntuu kamalalta herätellä heitä lämpimistä sängyistään.
Muita kohtalotovereita?
Voimia muillekin arkeen palaaville!! :) Jeesus kun on taas vaikeata !. Mieti kuule ihmisiä jotka tekevät töitä kaikki pyhät mukisematta. Sinunlaiset ihmiset ällöttää minua. T. Juuri 7 yötä putkeen tehnyt.

[/quote]

Vierailija
20/26 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötyöläisen sopisi mennä nukkumaan nyt.